我的调查
调查
神的舞蹈
经历的道
知识的房子
神的调查
redaguoti
|
Kaip žmogus supranta gyvenimą trejybės ratu?
Žmogaus savęs suvokimas
Ištakos, akistata, darna
- Kaip sąmoningumo trys dėsniai išreiškia Dievo turėjimą?
- Kaip susijusios Dievo akistata su savimi ir mūsų akistata su savimi?
- Kaip darna suderina tris veiksmus?
- Kaip sulyginti ištakas, akistatą, darną su suvokiančiu, susivokiančiu, suvoktuoju?
Sąmoningumas: Dvasia sudalyvauja save tiriančiu Dievu
- Dievas yra dvasios sudalyvavimas.
- Sąmoningumas yra dvasios sudalyvavimas jos raiškos sąlygose. Jos raiškos sąlygos yra trejybės ratas, o jos sudalyvavimas yra amžina branda, tad amžinas gyvenimas.
- Tėvą garbins.
- Sūnus viską paskelbs.
- Dvasia visus persmelkia, jungia, apšviečia garbinti Tėvą.
Dievo turėjimas
- Dievas yra dvasia.
- Dievas yra dvasia, ir jo garbintojai turi šlovinti jį dvasia (turiniu) ir tiesa (raiška).
- Dievo garbintojai yra tie, kuriems jisai yra Dievas.
- Kažkieno Dievas yra asmuo Dievas, kuris tuo pačiu yra Aš, Tu, Kitas.
Savęs ryškėjimas
- Dvasia neturi savasties, tad savęs nesuvokia, tad savęs suvokimą išreiškia savęs nesuvokimu.
- Sandara yra savastis, tad savęs suvokimas savimi.
- Atvaizdai yra savęs suvokimas kitais.
- Vieningumas yra savęs suvokimas Dievu.
Tyrėjo savęs tyrimas
Sąmoningumu vyksta savęs tyrimas. Dievas (tyrėjas) yra dvasia, jos veikla - jos veržimasis - yra jos tyrimas, jisai tiria ir tuo pačiu tveria save. Sąmoningumas tai įrėmina.
Sąmoningumo trys dėsniai
Trejybės ratas: Akistatos branda iškelia ištakų brandos klausimą, ištakų branda iškelia darnos brandos klausimą, darnos branda iškelia akistatos brandos klausimą
- Akistatos branda: Asmeninį pagrindą (akistatą) išplečia dvasia pirm (ištakos) ir dvasia po (darna)
- Ištakų branda: Tėra tai kas reiškiasi: Dievas (ištakos) tampa (akistata) kažkieno Dievu (darna)
- Darnos branda: Priimti savo Dievą (darną) reiškia priimti (akistata) Dievą kaip tokį (ištakas), nebūtinai gerą
{$\textrm{Ištakos}\overset{\textrm{Akistata}}{\leftrightarrow}\textrm{Darna}$} Asmeninį Dievo supratimą (akistatą) išplečia dvasia pirm (ištakos) ir dvasia po (darna)
- Mums, asmenims, viskas atsiremia į asmeninį pagrindą, akistatą.
- Asmeninis pagrindas reiškia, kad galima turėti kažką savo, kas mus pranoksta. Galime pasisavinti. Tad galime turėti savo Dievą, tad kuo pranokstame save.
- Akistatos asmeninis pagrindas atsiveria tarp ištakų vienintelio pagrindo (dvasios) ir darnos bendro pagrindo (Dievo).
- Mūsų įsiterpimo esmingumą išsako troškimo pakopos tarp ištakų ir darnos, o neesmingumą išsako likimo vientisumas tarp ištakų ir darnos, taip kad jie nesiskiria.
- Ištakose ir ją plėtojančiose reikšmėse nėra savumo nes nėra skirtingumo.
- Skirtingumas iškyla su požiūriais ir jų derinimu.
- Asmeninis pagrindas įkūnija dėsnį "Tėra tai, kas reiškiasi".
{$\textrm{Ištakos}\overset{\textrm{Akistata}}{\rightarrow}\textrm{Darna}$} Tėra tai kas reiškiasi: Dievas (ištakos) tampa (akistata) kažkieno Dievu (darna)
- Asmens Dievas yra geras ir būtinas, o Dievas kaip toks nebūtinai geras ir iš viso nebūtinas.
- Vidinė reikšmė išsakoma išoriniais ryšiais.
- Dievą įprasmina jo vaidmuo.
- Raiška išplaukia iš turinio -> turinys ir raiška yra lygiaverčiai, tad sutampa
- Raiška atliepia turinį -> raiška ir turinys sutampa
- Palyginti su tiesa ir jos trejybės atvaizdu (turinio ir raiškos santykį), ir palyginti su kitais trejybės atvaizdais.
{$\textrm{Ištakos}\overset{\textrm{Akistata}}{\leftarrow}\textrm{Darna}$} Priimti savo Dievą (darną) reiškia priimti (akistata) Dievą kaip tokį (ištakas), nebūtinai gerą
- Priimti Dievą kaip tokį reiškia atsisakyti savęs.
- Visa savo Dievo esmė yra, kad pripažįstame aukštesnį požiūrį (jam paklūstame, jį tikime, juo rūpinamės), tad atsisakome savęs ir kartu išnyksta mūsų supratimas, kas yra gera.
Neapibrėžtumo trejybė išsako tyrimą: ištakas (klausimą), akistatą (tyrimą), darną (atsakymą).
Nesiribojimas (neįsivaizduojamumas) išverčia akistatą (įsivaizduojamumą)
- Ištakos 8 (aštuonerybė): Neapibrėžtumas sąlygų. {$? \rightarrow \; ! $}
- Darna 4 (atsigręžiantys lygmenys): Apibrėžtumas sąlygų. {$? \leftarrow\rightarrow \; ! $}
- Akistata 6 (lygmenų poros): Įsivaizduojamumas sąlygų. {$? \leftarrow \; !$}
- Nesiribojimas. Neįsivaizduojamumas sąlygų. {$? \rightarrow\leftarrow \; ! $}
Akistata (įsivaizduojamumas) yra langas kuriuo asmuo atsiveria savo Dievu. Neisiribojimas (neįsivaizduojamumas) yra to lango atsisakymas, tad dvasios sutraukimas į save, tiek ištakų - Dievo pirm savęs, tiek darnos - Dievo po savęs.
Nesiribojimas reiškiasi trejopai: besąlygiškumu, nešališkumu, nepaneigiamumu. Tai neapibrėžtumo trejybė.
Dvasia
- Dvasia veržiasi, išeina už savęs, yra prieštaringa
- Sąmoningumas: Dvasia sudalyvauja save tiriančiu Dievu
- Tyrėjo savęs tyrimas
Sąmoningumo trys dėsniai
- Akistatos branda: Bręsta galimybė: Supratimas Dievo vystosi, tad brandina: Asmeninį Dievo supratimą (akistatą) išplečia dvasia pirm (ištakos) ir dvasia po (darna)
- Ištakų branda: Bręsta Dievas: Dievą patvirtina supratimas Dievo: Tėra tai kas reiškiasi: Dievas (ištakos) tampa (akistata) kažkieno Dievu (darna)
- Darnos branda: Bręsta supratimas: Supratimą Dievo pranoksta Dievas: Priimti Dievą (darną) reiškia priimti (akistata) Dievą kaip tokį (ištakas), nebūtinai gerą
- Trejybės ratas: Akistatos branda iškelia ištakų brandos klausimą, ištakų branda iškelia darnos brandos klausimą, darnos branda iškelia akistatos brandos klausimą
Vyksmas
- Ištakos. Neapibrėžtumo trejybe. Dievu iškyla laisvi asmenys, kuriems jisai galėtų būti Dievas.
- Dievas atveria galimybę, kad jame gali būti kažkas daugiau.
- Neapibrėžtumo reikšmės plėtojasi vyksmu -1, išėjimu už savęs.
- Pereinama iš neapibrėžtumo į apibrėžtumą, toliau į įsivaizduojamumą, galiausiai į neįsivaizduojamumą.
- Akistata. Trejybės ratu. Asmenys kaskart bręsta: Dievas tampa kažkieno Dievu
- Asmenys priima Dievą pranokdami save.
- Asmenys priima Dievą kaip vienumą, suvoktą darną.
- Asmenys kaskart bręsta suvokdami, kad Dievas nebūtinai geras, pripažindami Dievo laisvę.
- Asmenys įsijungia į Dievo tyrimą.
- Vienumo suvokimas vystosi keturiomis tyrimo pakopomis.
- Darna. Dievo šokio trejybe. Dievas ištisai, amžinai bręsta asmenų laisve
- Dievo plėtotę suprantame, pripažįstame, įsisąmonijame, sureikšminame kaip Dievo tyrimą, ar jisai būtinas? Ar jisai būtų, jeigu jo nebūtų?
- Dievas bręsta ir reiškiasi kaip tyrėjas, pripažindamas asmenų laisvę jį priimti ar jo nepriimti.
- Dievas atsako už save trejybe: prisiima vaidmenį, vykdo veiklą - tyrimą, pripažįsta išdavas.
- Dievas išsiplečia, atsiskleidžia, pildosi, amžinai bręsta.
- Pildosi dėsnis, tėra tai, kas reiškiasi.
- Ištakos: Reikšmės 8
- Darna: Požiūriai 4+6
- Akistata: Asmuo derina 3+3 (reikšmė - trejybės atvaizdai, požiūriai - trejybės ratas)
|
Naujausi pakeitimai
靠真理
网站
Mieli skaitytojai, visa mano kūryba ir kartu visi šie puslapiai yra visuomenės turtas, kuriuo visi kviečiami laisvai naudotis, dalintis, visaip perkurti. - Andrius
redaguoti
|