Mintys.ŽmogausSavęsSuvokimas istorijaPaslėpti nežymius pakeitimus - Rodyti galutinio teksto pakeitimus 2024 birželio 13 d., 15:24
atliko -
Pridėtos 42-47 eilutės:
Savęs ryškėjimas * Dvasia neturi savasties, tad savęs nesuvokia, tad savęs suvokimą išreiškia savęs nesuvokimu. * Sandara yra savastis, tad savęs suvokimas savimi. * Atvaizdai yra savęs suvokimas kitais. * Vieningumas yra savęs suvokimas Dievu. 2022 gegužės 31 d., 23:40
atliko -
Pakeista 25 eilutė iš:
%center%Attach:pagrindines- į:
%center%Attach:pagrindines-trejybes.png 2022 gegužės 31 d., 23:34
atliko -
Pridėtos 24-27 eilutės:
%center%Attach:pagrindines-trejybes ----------------------------- 2022 gegužės 31 d., 11:33
atliko -
Pakeista 6 eilutė iš:
* [[Klausimas]], [[Tyrimas]], [[Atsakymas]] į:
* [[Trejybės]], [[Klausimas]], [[Tyrimas]], [[Atsakymas]] 2022 gegužės 19 d., 17:17
atliko -
Pakeistos 113-117 eilutės iš
** Pildosi dėsnis, tėra tai, kas reiškiasi. į:
** Pildosi dėsnis, tėra tai, kas reiškiasi. * Ištakos: Reikšmės 8 * Darna: Požiūriai 4+6 * Akistata: Asmuo derina 3+3 (reikšmė - trejybės atvaizdai, požiūriai - trejybės ratas) 2022 gegužės 04 d., 11:18
atliko -
Pakeista 4 eilutė iš:
* [[Suvestinė]], [[Suvokimo lygmenys]], [[Suvokimas]], [[ į:
* [[Suvestinė]], [[Suvokimo lygmenys]], [[Suvokimas]], [[Neapibrėžtumas]] 2022 gegužės 04 d., 11:18
atliko -
Pakeista 4 eilutė iš:
* [[Suvestinė]], [[Suvokimo lygmenys]], [[Suvokimas]] į:
* [[Suvestinė]], [[Suvokimo lygmenys]], [[Suvokimas]], [[Neapibrėžtumo trejybė]] 2022 gegužės 04 d., 11:18
atliko -
Pakeistos 15-19 eilutės iš
į:
Ištakos, akistata, darna * Kaip sąmoningumo trys dėsniai išreiškia Dievo turėjimą? * Kaip susijusios Dievo akistata su savimi ir mūsų akistata su savimi? * Kaip darna suderina tris veiksmus? * Kaip sulyginti ištakas, akistatą, darną su suvokiančiu, susivokiančiu, suvoktuoju? 2022 gegužės 03 d., 12:47
atliko -
Pakeistos 81-108 eilutės iš
Nesiribojimas reiškiasi trejopai: besąlygiškumu, nešališkumu, nepaneigiamumu. Tai neapibrėžtumo trejybė. į:
Nesiribojimas reiškiasi trejopai: besąlygiškumu, nešališkumu, nepaneigiamumu. Tai neapibrėžtumo trejybė. Dvasia * Dvasia veržiasi, išeina už savęs, yra prieštaringa * Sąmoningumas: Dvasia sudalyvauja save tiriančiu Dievu * Tyrėjo savęs tyrimas Sąmoningumo trys dėsniai * Akistatos branda: Bręsta galimybė: Supratimas Dievo vystosi, tad brandina: Asmeninį Dievo supratimą (akistatą) išplečia dvasia pirm (ištakos) ir dvasia po (darna) * Ištakų branda: Bręsta Dievas: Dievą patvirtina supratimas Dievo: Tėra tai kas reiškiasi: Dievas (ištakos) tampa (akistata) kažkieno Dievu (darna) * Darnos branda: Bręsta supratimas: Supratimą Dievo pranoksta Dievas: Priimti Dievą (darną) reiškia priimti (akistata) Dievą kaip tokį (ištakas), nebūtinai gerą * Trejybės ratas: Akistatos branda iškelia ištakų brandos klausimą, ištakų branda iškelia darnos brandos klausimą, darnos branda iškelia akistatos brandos klausimą Vyksmas * Ištakos. Neapibrėžtumo trejybe. Dievu iškyla laisvi asmenys, kuriems jisai galėtų būti Dievas. ** Dievas atveria galimybę, kad jame gali būti kažkas daugiau. ** Neapibrėžtumo reikšmės plėtojasi vyksmu -1, išėjimu už savęs. ** Pereinama iš neapibrėžtumo į apibrėžtumą, toliau į įsivaizduojamumą, galiausiai į neįsivaizduojamumą. * Akistata. Trejybės ratu. Asmenys kaskart bręsta: Dievas tampa kažkieno Dievu ** Asmenys priima Dievą pranokdami save. ** Asmenys priima Dievą kaip vienumą, suvoktą darną. ** Asmenys kaskart bręsta suvokdami, kad Dievas nebūtinai geras, pripažindami Dievo laisvę. ** Asmenys įsijungia į Dievo tyrimą. ** Vienumo suvokimas vystosi keturiomis tyrimo pakopomis. * Darna. Dievo šokio trejybe. Dievas ištisai, amžinai bręsta asmenų laisve ** Dievo plėtotę suprantame, pripažįstame, įsisąmonijame, sureikšminame kaip Dievo tyrimą, ar jisai būtinas? Ar jisai būtų, jeigu jo nebūtų? ** Dievas bręsta ir reiškiasi kaip tyrėjas, pripažindamas asmenų laisvę jį priimti ar jo nepriimti. ** Dievas atsako už save trejybe: prisiima vaidmenį, vykdo veiklą - tyrimą, pripažįsta išdavas. ** Dievas išsiplečia, atsiskleidžia, pildosi, amžinai bręsta. ** Pildosi dėsnis, tėra tai, kas reiškiasi. 2022 gegužės 03 d., 12:27
atliko -
Pakeistos 18-81 eilutės iš
>><< į:
>><< [++Sąmoningumas: Dvasia sudalyvauja save tiriančiu Dievu++] * Dievas yra dvasios sudalyvavimas. * Sąmoningumas yra dvasios sudalyvavimas jos raiškos sąlygose. Jos raiškos sąlygos yra trejybės ratas, o jos sudalyvavimas yra amžina branda, tad amžinas gyvenimas. * Tėvą garbins. * Sūnus viską paskelbs. * Dvasia visus persmelkia, jungia, apšviečia garbinti Tėvą. Dievo turėjimas * Dievas yra dvasia. * Dievas yra dvasia, ir jo garbintojai turi šlovinti jį dvasia (turiniu) ir tiesa (raiška). * Dievo garbintojai yra tie, kuriems jisai yra Dievas. * Kažkieno Dievas yra asmuo Dievas, kuris tuo pačiu yra Aš, Tu, Kitas. ---------------------------------------- %center%Attach:NeapibreztumoTrejybesSantykiai.png ---------------------------------------- [++Tyrėjo savęs tyrimas++] Sąmoningumu vyksta savęs tyrimas. Dievas (tyrėjas) yra dvasia, jos veikla - jos veržimasis - yra jos tyrimas, jisai tiria ir tuo pačiu tveria save. Sąmoningumas tai įrėmina. [++Sąmoningumo trys dėsniai++] Trejybės ratas: Akistatos branda iškelia ištakų brandos klausimą, ištakų branda iškelia darnos brandos klausimą, darnos branda iškelia akistatos brandos klausimą * Akistatos branda: Asmeninį pagrindą (akistatą) išplečia dvasia pirm (ištakos) ir dvasia po (darna) * Ištakų branda: Tėra tai kas reiškiasi: Dievas (ištakos) tampa (akistata) kažkieno Dievu (darna) * Darnos branda: Priimti savo Dievą (darną) reiškia priimti (akistata) Dievą kaip tokį (ištakas), nebūtinai gerą {$\textrm{Ištakos}\overset{\textrm{Akistata}}{\leftrightarrow}\textrm{Darna}$} '''Asmeninį Dievo supratimą (akistatą) išplečia dvasia pirm (ištakos) ir dvasia po (darna)''' * Mums, asmenims, viskas atsiremia į asmeninį pagrindą, akistatą. * Asmeninis pagrindas reiškia, kad galima turėti kažką savo, kas mus pranoksta. Galime pasisavinti. Tad galime turėti savo Dievą, tad kuo pranokstame save. * Akistatos asmeninis pagrindas atsiveria tarp ištakų vienintelio pagrindo (dvasios) ir darnos bendro pagrindo (Dievo). * Mūsų įsiterpimo esmingumą išsako troškimo pakopos tarp ištakų ir darnos, o neesmingumą išsako likimo vientisumas tarp ištakų ir darnos, taip kad jie nesiskiria. * Ištakose ir ją plėtojančiose reikšmėse nėra savumo nes nėra skirtingumo. * Skirtingumas iškyla su požiūriais ir jų derinimu. * Asmeninis pagrindas įkūnija dėsnį "Tėra tai, kas reiškiasi". {$\textrm{Ištakos}\overset{\textrm{Akistata}}{\rightarrow}\textrm{Darna}$} '''Tėra tai kas reiškiasi: Dievas (ištakos) tampa (akistata) kažkieno Dievu (darna)''' * Asmens Dievas yra geras ir būtinas, o Dievas kaip toks nebūtinai geras ir iš viso nebūtinas. * Vidinė reikšmė išsakoma išoriniais ryšiais. * Dievą įprasmina jo vaidmuo. * Raiška išplaukia iš turinio -> turinys ir raiška yra lygiaverčiai, tad sutampa * Raiška atliepia turinį -> raiška ir turinys sutampa * Palyginti su tiesa ir jos trejybės atvaizdu (turinio ir raiškos santykį), ir palyginti su kitais trejybės atvaizdais. {$\textrm{Ištakos}\overset{\textrm{Akistata}}{\leftarrow}\textrm{Darna}$} '''Priimti savo Dievą (darną) reiškia priimti (akistata) Dievą kaip tokį (ištakas), nebūtinai gerą''' * Priimti Dievą kaip tokį reiškia atsisakyti savęs. * Visa savo Dievo esmė yra, kad pripažįstame aukštesnį požiūrį (jam paklūstame, jį tikime, juo rūpinamės), tad atsisakome savęs ir kartu išnyksta mūsų supratimas, kas yra gera. Neapibrėžtumo trejybė išsako tyrimą: ištakas (klausimą), akistatą (tyrimą), darną (atsakymą). '''Nesiribojimas (neįsivaizduojamumas) išverčia akistatą (įsivaizduojamumą)''' * Ištakos 8 (aštuonerybė): Neapibrėžtumas sąlygų. {$? \rightarrow \; ! $} * Darna 4 (atsigręžiantys lygmenys): Apibrėžtumas sąlygų. {$? \leftarrow\rightarrow \; ! $} * Akistata 6 (lygmenų poros): Įsivaizduojamumas sąlygų. {$? \leftarrow \; !$} * Nesiribojimas. Neįsivaizduojamumas sąlygų. {$? \rightarrow\leftarrow \; ! $} Akistata (įsivaizduojamumas) yra langas kuriuo asmuo atsiveria savo Dievu. Neisiribojimas (neįsivaizduojamumas) yra to lango atsisakymas, tad dvasios sutraukimas į save, tiek ištakų - Dievo pirm savęs, tiek darnos - Dievo po savęs. Nesiribojimas reiškiasi trejopai: besąlygiškumu, nešališkumu, nepaneigiamumu. Tai neapibrėžtumo trejybė. 2022 gegužės 03 d., 12:19
atliko -
Pakeistos 3-5 eilutės iš
[[Suvestinė]], [[Suvokimo lygmenys]], [[Suvokimas]] į:
* [[Suvestinė]], [[Suvokimo lygmenys]], [[Suvokimas]] * [[Žmogaus suvokimas]], [[Žmogaus bendras suvokimas]], [[Žmogaus susikalbėjimas]] 2022 gegužės 03 d., 12:14
atliko -
Pridėtos 1-16 eilutės:
>>bgcolor=#e9f5fc<< ------------ [[Suvestinė]], [[Suvokimo lygmenys]], [[Suvokimas]] '''Kaip žmogus supranta gyvenimą trejybės ratu?''' ------------- >><< [+Žmogaus savęs suvokimas+] >>bgcolor=#FFFFC0<< ------------ .... ------------ >><< |
ŽmogausSavęsSuvokimasNaujausi pakeitimai 网站 Įvadas #E9F5FC Klausimai #FFFFC0 Teiginiai #FFFFFF Kitų mintys #EFCFE1 Dievas man #FFECC0 Iš ankščiau #CCFFCC Mieli skaitytojai, visa mano kūryba ir kartu visi šie puslapiai yra visuomenės turtas, kuriuo visi kviečiami laisvai naudotis, dalintis, visaip perkurti. - Andrius |
Puslapis paskutinį kartą pakeistas 2024 birželio 13 d., 15:24
|