Mintys.Žmogus istorijaPaslėpti nežymius pakeitimus - Rodyti galutinio teksto pakeitimus 2024 gegužės 04 d., 13:37
atliko -
Pridėtos 217-226 eilutės:
Žmogus * vienija asmenis nesančius Dievą: Mane, Tave, Kitą. * skiriasi nuo Dievo. * yra nesant Dievui. * grindžia Dievo turėjimo klausimą. * renkasi tarp savęs ir Dievo. * pasirinkdamas Dievą vienija visus asmenis. * pasirinkdamas Dievą surikiuoja asmenų santykius. * pasirinkdamas Dievą grindžia Dievo buvimą, būtinumą, išsiskleidimą ir pilnatvę. 2023 rugsėjo 19 d., 12:48
atliko -
Pridėtos 219-222 eilutės:
* Kokios yra žmogaus savybės? Kaip jos susijusios su gyvybės savybėmis? * Dievą apibūdina jo savybės, troškimai, o žmogų apibūdina jo netroškimai - jo poreikiai (kūnas), abejonės (protas), lūkesčiai (širdis), vertybės (valia). * Žmonijos kilmė. Nesamų ir nežinomų dalykų įsivaizdavimas susijęs su bendru reikalu 2023 vasario 02 d., 15:13
atliko -
Pridėtos 121-122 eilutės:
Žmogus yra Dievo buvimo ar nebuvimo liudytojas. 2023 vasario 01 d., 19:59
atliko -
Pakeistos 23-24 eilutės iš
į:
'''Ar yra žmogus? Žmogus yra turintis santykį su Dievu''' Žmogus yra Dievo būtinumo klausimas ir atsakymas * Žmogus yra Dievo būtinumo klausimas kurį Dievas gali prisiimti, išeidamas už savęs, arba gali neprisiimti, neišeidamas už savęs. Ištrintos 34-42 eilutės:
* Suvokimas vyksta žmogaus požiūriu į Dievo požiūrį. * Suvokimo vyksta žmogaus ir Dievo požiūrių grandine. * Žmogus yra Dievo alter ego. Žmogus vienija asmenis * Žmogus yra tai, kas vienija iš Dievo (ir jo nebuvimo) kilusius asmenis: Mane, Tave, Kitą * Žmogumi vyksta tyrimas ar Dievas būtinas Pakeistos 40-48 eilutės iš
Žmogus * Žmogus tarsi turi požiūrį Žmogus * Žmogaus galimybes nusako šešerybė. * Žmogus yra savimi nepakankamas. * Gerumu (septynerybe) žmogus apžvelgia savo ribas, su jomis susiduria į:
* Žmogus išreikštas požiūriais, santvarkoje, nepabėga nuo savęs, o Dievas pabėga, atsisako savęs, yra pirm požiūrių. * Žmogumi atsiranda ketverybė (penkerybė, šešerybė, septynerybė) ir nulinis požiūris. Kartu atsirandu du atvaizdai, tai yra, žmogiškieji atvaizdai, didėjantis ir mažėjantis laisvumas. Pakeistos 54-60 eilutės iš
* Tad žmogus gali rinktis tarp savo reikalo ir bendro reikalo. * Tad žmogus savyje puoselėja savo reikalo žmogų (asmenybę) ir bendro reikalo žmogų (asmenį). * Jis tad gyvena Dievo būklėje: Dievas neišeina už savęs ir išeina už savęs. Žmogus šias dvi galimybes suveda pasirinkimu - žmogus pasirenka vieną arba kitą. * Žmogus gali suderinti save, kad savo reikalas derėtų su bendru reikalu ir jam tarnautų. * Žmogus gali savaip suprasti bendrą reikalą besąlygiškai kaip Dievo reikalą į:
Žmogus yra suvokimo dalyvis * Suvokimas vyksta žmogaus požiūriu į Dievo požiūrį. * Suvokimo vyksta žmogaus ir Dievo požiūrių grandine. * Žmogus yra Dievo alter ego. '''Koks yra žmogus? Žmogus yra priemonė tarp Dievo už mūsų ir Dievo mumyse''' Žmogus yra nesusipratimas * Žmogus tarsi turi požiūrį, taip kad suduriami Dievo ir žmogaus požiūriai. Tačiau tėra gerumas, kuris per žmogų bendrauja su Dievu. Tad žmogui tenka suvokti savo klaidą. Žmogus yra Dievo priėjimas prie Kito * priėjimas, kuriuo Dievas, kaip pažinovas, prieina prie kitų, prie pažintojo, juk Dievas išeina už savęs, atveria savo būklę ir ją naujai prisiima * apibrėžtas priėjimas, tuo tarpu Dievas yra neapibrėžtas priėjimas * žvilgsnį turintis gyvenimas * neišbaigtas žvilgsnis * kas tapatinasi su pažinovu, ne su pažinimo lauku '''Kaip yra žmogus? Žmogus yra ištisai pasirenkantis''' Žmogus yra dorovės židinys * Žmogaus galimybes nusako šešerybė. * Žmogus yra savimi nepakankamas. * Gerumu (septynerybe) žmogus apžvelgia savo ribas, su jomis susiduria. * Žmogus įsisavina išorinį požiūrį vidiniu požiūriu. Ištrintos 94-100 eilutės:
* priėjimas, kuriuo Dievas, kaip pažinovas, prieina prie kitų, prie pažintojo, juk Dievas išeina už savęs, atveria savo būklę ir ją naujai prisiima * apibrėžtas priėjimas, tuo tarpu Dievas yra neapibrėžtas priėjimas * žvilgsnį turintis gyvenimas * neišbaigtas žvilgsnis * kas tapatinasi su pažinovu, ne su pažinimo lauku Ištrintos 102-107 eilutės:
* Žmogus yra Dievo būtinumo klausimas kurį Dievas gali prisiimti, išeidamas už savęs, arba gali neprisiimti, neišeidamas už savęs. Žmogus yra visuose požiūriuose * Žmogus yra ne tiktai Kitas arba Tu bet taip pat Aš. Pakeistos 106-107 eilutės iš
* Žmogus išreikštas požiūriais, santvarkoje, nepabėga nuo savęs, o Dievas pabėga, atsisako savęs, yra pirm požiūrių į:
'''Kodėl yra žmogus? Žmogus yra visako suvestis''' Žmogus vienija asmenis * Žmogus yra tai, kas vienija iš Dievo (ir jo nebuvimo) kilusius asmenis: Mane, Tave, Kitą * Žmogumi vyksta tyrimas ar Dievas būtinas Žmogui gali rūpėti bendras reikalas * Tad žmogus gali rinktis tarp savo reikalo ir bendro reikalo. * Tad žmogus savyje puoselėja savo reikalo žmogų (asmenybę) ir bendro reikalo žmogų (asmenį). * Jis tad gyvena Dievo būklėje: Dievas neišeina už savęs ir išeina už savęs. Žmogus šias dvi galimybes suveda pasirinkimu - žmogus pasirenka vieną arba kitą. * Žmogus gali suderinti save, kad savo reikalas derėtų su bendru reikalu ir jam tarnautų. * Žmogus gali savaip suprasti bendrą reikalą besąlygiškai kaip Dievo reikalą, ne sąlygiškai kaip kitų reikalą. O tai dorovės klausimas. Žmogus yra visuose požiūriuose * Žmogus yra ne tiktai Kitas arba Tu bet taip pat Aš. 2023 vasario 01 d., 19:21
atliko -
Pridėtos 113-115 eilutės:
* Žmogumi atsiranda ketverybė (penkerybė, šešerybė, septynerybė) ir nulinis požiūris. Kartu atsirandu du atvaizdai, tai yra, žmogiškieji atvaizdai, didėjantis ir mažėjantis laisvumas. * Žmogus išreikštas požiūriais, santvarkoje, nepabėga nuo savęs, o Dievas pabėga, atsisako savęs, yra pirm požiūrių. Ištrintos 211-212 eilutės:
* Žmogus išreikštas požiūriais, santvarkoje, nepabėga nuo savęs, o Dievas pabėga, atsisako savęs, yra pirm požiūrių. 2023 vasario 01 d., 17:42
atliko -
Pridėtos 104-106 eilutės:
Žmogus yra Dievo būtinumo klausimas * Žmogus yra Dievo būtinumo klausimas kurį Dievas gali prisiimti, išeidamas už savęs, arba gali neprisiimti, neišeidamas už savęs. Pridėtos 110-112 eilutės:
Žmogus išeina už savęs iš savęs * Žmogus iš prigimties eina už savęs į kitus. Ištrinta 209 eilutė:
Ištrinta 210 eilutė:
2023 vasario 01 d., 17:40
atliko -
Pakeista 193 eilutė iš:
Žmonijos į:
'''Žmonijos išskirtinumas''' Ištrintos 196-198 eilutės:
'''Užrašai''' Pridėtos 198-202 eilutės:
* Tomasello - bendras reikalas * Robert Sapolsky - sugebėjimas būti neįmanomumo (prieštaringų dalykų) įkvėptiems. '''Užrašai''' Ištrintos 207-212 eilutės:
------------- Žmonijos išskirtinumas * Tomasello - bendras reikalas * Robert Sapolsky - sugebėjimas būti neįmanomumo (prieštaringų dalykų) įkvėptiems. -------------- 2023 sausio 23 d., 10:58
atliko -
Pridėtos 103-105 eilutės:
Žmogus yra visuose požiūriuose * Žmogus yra ne tiktai Kitas arba Tu bet taip pat Aš. 2023 sausio 20 d., 15:28
atliko -
Pridėta 53 eilutė:
* Gerumu (septynerybe) žmogus apžvelgia savo ribas, su jomis susiduria. 2023 sausio 20 d., 15:27
atliko -
Pakeistos 51-52 eilutės iš
* Žmogaus galimybes nusako į:
* Žmogaus galimybes nusako šešerybė. * Žmogus yra savimi nepakankamas. 2023 sausio 20 d., 15:27
atliko -
Pridėtos 49-51 eilutės:
Žmogus yra dorovės židinys * Žmogaus galimybes nusako šešerybė 2023 sausio 20 d., 14:44
atliko -
Pridėta 42 eilutė:
* Žmogus yra Apibrėžtasis ir Įsivaizduojamasis. 2023 sausio 20 d., 14:37
atliko -
Pakeista 26 eilutė iš:
* Žmogus gali rinktis tarp savo valios ir Dievo valios. į:
* Žmogus gali rinktis tarp savo valios ir Dievo valios. Žmogaus pasirinkimą grindžia žmogaus tyrimas. 2023 sausio 20 d., 14:37
atliko -
Pridėta 26 eilutė:
* Žmogus gali rinktis tarp savo valios ir Dievo valios. 2023 sausio 19 d., 16:10
atliko -
Pridėtos 200-206 eilutės:
>>bgcolor=#FFECC0<< 2023.01.19 A: Kas yra žmogus? D: Tu esi žmogus. Tu esi mano vaikas. Tu darai taip kaip aš darau. Ir be to, tu mano Sūnus, Tave mokinu, o Tu mokaisi iš manęs. Bet Tu save prisiimi kaip Aš, kaip Mane. Tad būtent kaip Tu esi bendras Dievui ir Sau. O juo labiau kaip Kitas esi net nebūtinas, atsisakydamas savęs, kaip ir aš savęs - Dievas savęs. Tad Kitu mes abu atsisakome savęs ir būtinai esame. Tad žmogumi vyksta asmenų vienumas kuriuo Aš - Dievas - esu būtinas. ------------------- 2023 sausio 19 d., 15:41
atliko -
Pridėtos 30-33 eilutės:
Žmogus yra suvokimo dalyvis * Suvokimas vyksta žmogaus požiūriu į Dievo požiūrį. * Suvokimo vyksta žmogaus ir Dievo požiūrių grandine. 2022 spalio 26 d., 15:46
atliko -
Pridėtos 30-33 eilutės:
Žmogus vienija asmenis * Žmogus yra tai, kas vienija iš Dievo (ir jo nebuvimo) kilusius asmenis: Mane, Tave, Kitą * Žmogumi vyksta tyrimas ar Dievas būtinas 2022 balandžio 26 d., 16:50
atliko -
Pridėtos 24-29 eilutės:
Žmogus yra Dievo turėtojas * Žmogus yra Aš * Žmogus rikiuoja visus asmenis: Dievą, Mane, Tave, Kitą * Žmogus yra apibrėžtas * Žmogus išklya su požiūrio lygtimi 2022 balandžio 11 d., 15:42
atliko -
Pridėta 17 eilutė:
* Koks septynerybės (žmogaus) ir aštuonerybės (Dievo) santykis? Pridėtos 76-78 eilutės:
Žmogus yra mokinys (kaip tiki, taip yra). * Dievas yra mokytojas (ką randi, tą myli). 2021 lapkričio 30 d., 18:37
atliko -
Pakeistos 20-21 eilutės iš
[+ į:
[+Kas yra žmogus+] Sąmonė gimdo pasąmonę Ištrintos 42-43 eilutės:
Ištrintos 65-69 eilutės:
* Dievo žvilgsnio esmė. * paprasčiausias žvilgsnis, kurį galima išpildyti, tai yra, išlaikantis kartu mus ir platesnes aplinkybes, tiek mūsų žvilgsnio, tiek aplinkybių. * gyvenimo žvilgsnis - tasai žvilgsnis, kuriuo būtinai žvelgia gyvenimas. Pridėtos 76-82 eilutės:
[+Žmogaus žvilgsnis+] Žmogaus žvilgsnis yra * Dievo žvilgsnio esmė. * paprasčiausias žvilgsnis, kurį galima išpildyti, tai yra, išlaikantis kartu mus ir platesnes aplinkybes, tiek mūsų žvilgsnio, tiek aplinkybių. * gyvenimo žvilgsnis - tasai žvilgsnis, kuriuo būtinai žvelgia gyvenimas. Pridėtos 91-93 eilutės:
Žmogus pradeda nuo trijų kampų * Dievą išjudina vieną klausimą ir iškyla jo trys kampai. O žmogus pradeda nuo tų trijų kampų, tad jam iškyla šeši klausimai: ar tie kampai sąlygiški ar besąlygiški? ar jie pasitraukia vienas kitam? Trejybės poslinkiai išreiškia kas atsitinka kai vienas narys pasitraukia, kas jo vietoje iškyla. Užtat trejybės poslinkiai yra vienakrypčiai. Tai ne pasirinkimas, o tai yra išdava. Pasirinkimas yra pasitraukti ar nepasitraukti. Ankščiau ar vėliau tenka pasitraukti. Žmogus pasitraukia kitam, o bendrai - bendram žmogui. Tai dvilypiška: paskiras žmogus pasitraukia kitam paskiram žmogui, o bendras žmogus pasitraukia visiems bendram žmogui. Pridėta 173 eilutė:
* Žmogus yra Dievo būtinumo klausimas kurį Dievas gali prisiimti, išeidamas už savęs, arba gali neprisiimti, neišeidamas už savęs. 2021 rugpjūčio 10 d., 15:17
atliko -
Pakeista 3 eilutė iš:
[[Asmenys į:
[[Asmenys]], [[Dievas]], [[Žaidimas]], [[Šešerybė]] 2021 kovo 04 d., 15:44
atliko -
Pridėtos 25-27 eilutės:
Žmogus yra nesusipratimas * Žmogus tarsi turi požiūrį, taip kad suduriami Dievo ir žmogaus požiūriai. Tačiau tėra gerumas, kuris per žmogų bendrauja su Dievu. Tad žmogui tenka suvokti savo klaidą. 2021 kovo 04 d., 13:32
atliko -
Pridėtos 20-24 eilutės:
Žmogus yra santvarkos išvertimas. * Žmogus yra tarp Dievo ir gerumo. * Dievui gerumas yra už santvarkos, o gerumui Dievas yra už žmogaus. * Tad bet kurią santvarką galime išversti ir suprasti kaip žmogų. 2021 sausio 11 d., 21:16
atliko -
Pakeistos 1-3 eilutės iš
>> į:
>>bgcolor=#E9F5FC<< ------------------- [[Asmenys]], [[Dorovės tyrimas]], [[Dievas]], [[Žaidimas]], [[Šešerybė]] '''Kas yra žmogus?''' ---------------- >><< [++++人++++] 2019 gruodžio 12 d., 22:02
atliko -
Pridėtos 143-149 eilutės:
'''Užrašai''' * Žmonės skiriasi nuo kitų beždžionžmonių nes abu tėvai gyvena kaip pora ir rūpinasi šeima. Užtat gali dažniau gimdyti vaikus. Manau, kad vaikus veikia dviejų tėvų skirtingo mąstymo (sąmonės ir pasąmonės) pavyzdys. * Žmogumi atsiranda ketverybė (penkerybė, šešerybė, septynerybė) ir nulinis požiūris. Kartu atsirandu du atvaizdai, tai yra, žmogiškieji atvaizdai, didėjantis ir mažėjantis laisvumas. * Žmogus iš prigimties eina už savęs į kitus. * Žmogus išreikštas požiūriais, santvarkoje, nepabėga nuo savęs, o Dievas pabėga, atsisako savęs, yra pirm požiūrių. 2019 rugsėjo 12 d., 11:35
atliko -
Pakeista 1 eilutė iš:
Žr. [[Dorovės tyrimas]], [[Dievas]], [[Žaidimas]], [[Šešerybė]] į:
Žr. [[Asmenys]], [[Dorovės tyrimas]], [[Dievas]], [[Žaidimas]], [[Šešerybė]] 2019 rugpjūčio 26 d., 14:48
atliko -
Pakeista 23 eilutė iš:
Dievą išjudina vieną klausimą ir iškyla jo trys kampai. O žmogus pradeda nuo tų trijų kampų, tad jam iškyla šeši klausimai: ar tie kampai sąlygiški ar besąlygiški? ar jie pasitraukia vienas kitam? Trejybės poslinkiai išreiškia kas atsitinka kai vienas narys pasitraukia, kas jo vietoje iškyla. Užtat trejybės poslinkiai yra vienakrypčiai. Tai ne pasirinkimas, o tai yra išdava. Pasirinkimas yra pasitraukti ar nepasitraukti. Ankščiau ar vėliau tenka pasitraukti. Žmogus pasitraukia kitam, o bendrai - bendram žmogui. į:
Dievą išjudina vieną klausimą ir iškyla jo trys kampai. O žmogus pradeda nuo tų trijų kampų, tad jam iškyla šeši klausimai: ar tie kampai sąlygiški ar besąlygiški? ar jie pasitraukia vienas kitam? Trejybės poslinkiai išreiškia kas atsitinka kai vienas narys pasitraukia, kas jo vietoje iškyla. Užtat trejybės poslinkiai yra vienakrypčiai. Tai ne pasirinkimas, o tai yra išdava. Pasirinkimas yra pasitraukti ar nepasitraukti. Ankščiau ar vėliau tenka pasitraukti. Žmogus pasitraukia kitam, o bendrai - bendram žmogui. Tai dvilypiška: paskiras žmogus pasitraukia kitam paskiram žmogui, o bendras žmogus pasitraukia visiems bendram žmogui. 2019 rugpjūčio 26 d., 14:47
atliko -
Pakeista 23 eilutė iš:
Dievą išjudina vieną klausimą ir iškyla jo trys kampai. O žmogus pradeda nuo tų trijų kampų, tad jam iškyla šeši klausimai: ar tie kampai sąlygiški ar besąlygiški? ar jie pasitraukia vienas kitam? Trejybės poslinkiai išreiškia kas atsitinka kai vienas narys pasitraukia, kas jo vietoje iškyla. Užtat trejybės poslinkiai yra vienakrypčiai. Tai ne pasirinkimas, o tai yra išdava. Pasirinkimas yra pasitraukti ar nepasitraukti. Ankščiau ar vėliau tenka pasitraukti. į:
Dievą išjudina vieną klausimą ir iškyla jo trys kampai. O žmogus pradeda nuo tų trijų kampų, tad jam iškyla šeši klausimai: ar tie kampai sąlygiški ar besąlygiški? ar jie pasitraukia vienas kitam? Trejybės poslinkiai išreiškia kas atsitinka kai vienas narys pasitraukia, kas jo vietoje iškyla. Užtat trejybės poslinkiai yra vienakrypčiai. Tai ne pasirinkimas, o tai yra išdava. Pasirinkimas yra pasitraukti ar nepasitraukti. Ankščiau ar vėliau tenka pasitraukti. Žmogus pasitraukia kitam, o bendrai - bendram žmogui. 2019 rugpjūčio 26 d., 14:46
atliko -
Pakeista 23 eilutė iš:
Dievą išjudina vieną klausimą ir iškyla jo trys kampai. O žmogus pradeda nuo tų trijų kampų, tad jam iškyla šeši klausimai: ar tie kampai sąlygiški ar besąlygiški? ar jie pasitraukia vienas kitam? Trejybės poslinkiai išreiškia kas atsitinka kai vienas narys pasitraukia, kas jo vietoje iškyla. Užtat trejybės poslinkiai yra vienakrypčiai. Tai ne pasirinkimas, o tai yra išdava. Pasirinkimas yra pasitraukti. į:
Dievą išjudina vieną klausimą ir iškyla jo trys kampai. O žmogus pradeda nuo tų trijų kampų, tad jam iškyla šeši klausimai: ar tie kampai sąlygiški ar besąlygiški? ar jie pasitraukia vienas kitam? Trejybės poslinkiai išreiškia kas atsitinka kai vienas narys pasitraukia, kas jo vietoje iškyla. Užtat trejybės poslinkiai yra vienakrypčiai. Tai ne pasirinkimas, o tai yra išdava. Pasirinkimas yra pasitraukti ar nepasitraukti. Ankščiau ar vėliau tenka pasitraukti. 2019 rugpjūčio 26 d., 14:45
atliko -
Pridėtos 23-24 eilutės:
Dievą išjudina vieną klausimą ir iškyla jo trys kampai. O žmogus pradeda nuo tų trijų kampų, tad jam iškyla šeši klausimai: ar tie kampai sąlygiški ar besąlygiški? ar jie pasitraukia vienas kitam? Trejybės poslinkiai išreiškia kas atsitinka kai vienas narys pasitraukia, kas jo vietoje iškyla. Užtat trejybės poslinkiai yra vienakrypčiai. Tai ne pasirinkimas, o tai yra išdava. Pasirinkimas yra pasitraukti. Pridėtos 138-142 eilutės:
Žmonijos išskirtinumas * Dievo būklė. * Dorovė. * Žaidžianti būtybė - išsiaiškinimo būdų pagrindas. 2019 rugpjūčio 26 d., 14:35
atliko -
Pakeista 138 eilutė iš:
į:
------------- Pakeista 142 eilutė iš:
į:
-------------- 2019 rugpjūčio 26 d., 14:35
atliko -
Pakeista 4 eilutė iš:
į:
---------------- Pakeista 7 eilutė iš:
į:
---------------- 2018 gegužės 18 d., 11:59
atliko -
Pridėta 31 eilutė:
* Dievas yra strimagalvis, o man išsiskiria trejybės ratas: buvimas, veikimas, mąstymas. Atsakymas - esu, ir klausimas - bet ar veikiu? 2018 balandžio 30 d., 12:43
atliko -
Pridėtos 27-28 eilutės:
* Žmogus gali suderinti save, kad savo reikalas derėtų su bendru reikalu ir jam tarnautų. * Žmogus gali savaip suprasti bendrą reikalą besąlygiškai kaip Dievo reikalą, ne sąlygiškai kaip kitų reikalą. O tai dorovės klausimas. 2018 balandžio 30 d., 12:38
atliko -
Pridėtos 22-26 eilutės:
Žmogui gali rūpėti bendras reikalas * Tad žmogus gali rinktis tarp savo reikalo ir bendro reikalo. * Tad žmogus savyje puoselėja savo reikalo žmogų (asmenybę) ir bendro reikalo žmogų (asmenį). * Jis tad gyvena Dievo būklėje: Dievas neišeina už savęs ir išeina už savęs. Žmogus šias dvi galimybes suveda pasirinkimu - žmogus pasirenka vieną arba kitą. 2018 balandžio 01 d., 15:59
atliko -
Pakeistos 55-61 eilutės iš
Koks mūsų, žmogaus, variklis Mūsų buvimas yra mums būtinas, kadangi mes negalime jo atsisakyti. Net ir nusižudydami O tam turime derinti save su Dievu, kaip kas išmintingasis pasiklydęs į:
Žmogaus variklis - Kas aš esu? * Dievo variklis yra jo klausimas: Ar Dievas būtinas? iš kurio išplaukia Dievo šokis. * Koks mūsų, žmogaus, variklis? Mūsų klausimas: Kas aš esu? Ar esu Dievas? * Mūsų buvimas yra mums būtinas, kadangi mes negalime jo atsisakyti. Net ir nusižudydami mes negalėtumėme pašalinti tai, kas jau buvo. Mes esame ypatingai sąlygiški. Tad kas mes tokie esame? Ir kuria prasme mes galime būti Dievu? Kaip mums gyventi Dievu? Tai yra dorovės iššūkis. * O tam turime derinti save su Dievu, kaip kad išmintingasis pasiklydęs vaikas. Žmogaus variklis - trejybės ratas 2018 balandžio 01 d., 15:58
atliko -
Pakeistos 12-13 eilutės iš
Žmogus yra tai, kas į:
Žmogus yra tai, kas yra Dievo būklėje Pakeistos 22-24 eilutės iš
Žmogus yra * meilė tobulam * sąlygiška meilė, kuri tačiau būdama meilė neturi ribų, tad prilygsta besąlygiškai (mylėk savo artimą prilygsta mylėk savo priešą, mylėk Dievą, mylėk besąlygiškai) į:
Žmogus yra Dievo suvesties išgyvenimas trejybės ratu Ištrintos 24-33 eilutės:
Žmogus yra valia, gyvenimo esmė * valia (ir tobulumas?) - gyvenimo esmė - Dievo gerumo esmė žr. [[gyvenimo lygtis | gyvenimo lygtį]] * turinti laisvę neišeiti už savęs arba išeiti už savęs; nepasipildyti požiūriu ar pasipildyti požiūriu; nekurti ar kurti; negyventi viena su kitais ar gyventi viena su kitais; negyventi amžinai ar gyventi amžinai. * turinti laisvę tikslinti savastį, savo kertinę vertybę, užtat turinti laisvę klysti, save tapatinti su savimi * priėjimas, kuriuo Dievas, kaip pažinovas, prieina prie pažintojo, juk Dievas išeina už savęs, atveria savo būklę ir ją naujai prisiima * apibrėžtas priėjimas, tuo tarpu Dievas yra neapibrėžtas priėjimas * kas tapatinasi su pažinovu, ne su pažinimo lauku * žvilgsnį turintis gyvenimas * neišbaigtas žvilgsnis Pakeistos 26-30 eilutės iš
į:
Žmogus yra valia, gyvenimo esmė, užtat meilė tobulam * žr. [[gyvenimo lygtis | gyvenimo lygtį]] * sąlygiška meilė, kuri tačiau būdama meilė neturi ribų, tad prilygsta besąlygiškai (mylėk savo artimą prilygsta mylėk savo priešą, mylėk Dievą, mylėk besąlygiškai) * puoselėjimas kertinės vertybės (pasąmonės, meilės skerspjūvis, savasties) Pakeistos 32-35 eilutės iš
į:
* turinti laisvę tikslinti savastį, savo kertinę vertybę, užtat turinti laisvę klysti, save tapatinti su savimi * turinti laisvę neišeiti už savęs arba išeiti už savęs; nepasipildyti požiūriu ar pasipildyti požiūriu; nekurti ar kurti; negyventi viena su kitais ar gyventi viena su kitais; negyventi amžinai ar gyventi amžinai. Žmogus yra žinanti būtybė, tobulumą mylinti žinojimu * Žinojimu neišeina už savęs, o laikosi savęs ir savyje sukuria tai, kas atspindi tai, kas už savęs. Tuo tarpu Dievas nežino, gyvena nežinojimu. Pridėtos 42-51 eilutės:
Žmogus yra Dievo priėjimas prie Kito * priėjimas, kuriuo Dievas, kaip pažinovas, prieina prie kitų, prie pažintojo, juk Dievas išeina už savęs, atveria savo būklę ir ją naujai prisiima * apibrėžtas priėjimas, tuo tarpu Dievas yra neapibrėžtas priėjimas * žvilgsnį turintis gyvenimas * neišbaigtas žvilgsnis * kas tapatinasi su pažinovu, ne su pažinimo lauku Žmogus atsiveria Dievui * [[malda | maldininkas]], besimeldžianti būtybė. 2018 balandžio 01 d., 15:41
atliko -
Pakeistos 124-125 eilutės iš
>>bgcolor=# į:
>>bgcolor=#EFCFE1<< Pakeistos 128-130 eilutės iš
* Robert Sapolsky - sugebėjimas būti neįmanomumo (prieštaringų dalykų) įkvėptiems. į:
* Robert Sapolsky - sugebėjimas būti neįmanomumo (prieštaringų dalykų) įkvėptiems. >><< 2018 balandžio 01 d., 15:40
atliko -
Ištrintos 39-40 eilutės:
Pridėtos 123-128 eilutės:
>>bgcolor=# Žmonijos išskirtinumas * Tomasello - bendras reikalas * Robert Sapolsky - sugebėjimas būti neįmanomumo (prieštaringų dalykų) įkvėptiems. 2018 balandžio 01 d., 15:39
atliko -
Pakeistos 25-27 eilutės iš
* * Dievo Žmogus yra valia į:
* Dievo suvestis trejybės ratu, trijų meilių suvestis, trijų asmenų suvestis - mylinčiojo, mylimojo ir meilės - tad meilės suvestis, Dievo esmės suvestis, Dievo sandaros (visko) suvestis. Žmogus yra valia, gyvenimo esmė 2018 kovo 19 d., 18:47
atliko -
Pakeista 40 eilutė iš:
Žmogus yra žinanti būtybė. Žinojimu neišeina už savęs, o laikosi savęs ir savyje sukuria tai, kas atspindi tai, kas už savęs. Tuo tarpu Dievas nežino. į:
Žmogus yra žinanti būtybė. Žinojimu neišeina už savęs, o laikosi savęs ir savyje sukuria tai, kas atspindi tai, kas už savęs. Tuo tarpu Dievas nežino, gyvena nežinojimu. 2018 kovo 19 d., 18:45
atliko -
Pridėtos 39-40 eilutės:
Žmogus yra žinanti būtybė. Žinojimu neišeina už savęs, o laikosi savęs ir savyje sukuria tai, kas atspindi tai, kas už savęs. Tuo tarpu Dievas nežino. 2018 kovo 11 d., 10:14
atliko -
Pakeistos 65-142 eilutės iš
[+Sandarų išsakymas klausimais: Kaip susieti Dievo ir Žmogaus požiūrius?+] [+++Tikėjimas - Taikymas+++] [+Su Dievu: Ryšys su Dievu+] [[Aštuongubas kelias]] Ką byloja dieviška išmintis? Užmegzti ryšį su Dievu. [[Vaikystė]] Ko man siekti? Akistata su Dievu. [[Bendravimas su Dievu]] Kaip išgirsti Dievą? Ryšys su Dievu [[Pasiklydęs vaikas]] Kaip atrasti Dievo požiūrį? Kaip sutapti su jo požiūriu? Vienumas su Dievu [+Su Rūpėjimu: Išgyvenimas+] [[Vertybės ir gvildenimai]] Kaip kitus suprasti? Kiekvieno išeities taškas. Kaip kiekvienas bręsta. [[Pasakojimas]] Kaip įvyksta? Įtampos balsai, pasakų-išgyvenimų rūšys, pasakos išgyvenimas [[Įvardijimas]] [[Pagrindimas]] Kaip ima rūpėti? Vertybės. [+Su Tikėjimu: Bendrystė+] [[Amžinas gyvenimas]] Ar Dievas geras? Šviesuolių bendrystė. [[Kristaus mąstymas]] Ką Kristus mąstė? Žmogaus galimybių pavyzdys bendrystei, atsivertimui [+Su Amžinu Gyvenimu: Branda+] [[Geros valios pratimai]] Kaip gyventi iš širdies? Širdies tiesa. Susigaudymo būdai. [[Dvylika klausimų]] Kur Dievas reikalingas? Vidinė branda. Kito atjauta [[Žinojimo rūmai]] Kaip išsiaiškiname? Išsiaiškinimo būdai [+Su Dievu: Bendrumas+] [[Asmenys]] Kaip esame viena? Įvairūs asmenys, įvairios mūsų aplinkybės [[Viskas]] Ar ką nors galime tikrai žinoti? Išeities taškas. [[Visaregis]] Kaip viskas susiveda? Proto ribų suvedimas. [[Laipsnynas]] Kaip Dievas geras? Žmogaus buitis [[Padalinimai]] Kas yra tikra? Proto ribos. Nesutarimas [[Atvaizdai]] Kaip protas mums pristato sąvokas? Nesusikalbėjimas [[Aplinkybės]] Ką galim įsivaizduoti? Vaizduotės kalba. Trūkumas bendro išgyvenimo [[Vaizdavimai]] [+Su Rūpėjimu: Teigiamas ar Neigiamas+] [[Poreikiai]] Ko mums rūpintis? Nepaisyti poreikių, priimti Kito arba jų visai neturėti. Arba atsiliepti į poreikius. [[Dvejonės]] Kaip nepamesti protą? Kaip susitvarkyti su dvejonėmis. Arba nekreipti dėmesio. Širdies tiesa ir pasaulio tiesa [+Su Amžinu Gyvenimu: Įsakymai+] [[Ženklų rūšys]] 4 Teigiami įsakymai gyventi amžinai. [[Ženklų savybės]] Kaip mąstom dvejopai į:
'''Riba - dėmesys, atsakomybė, laisvė''' * Žmogus galėtų gyventi be ribų - tada jisai už nieką neatsakytų - juk Dievas atsakytų - ir tuo tarpu, sąlygiškai, neaišku ar žmogus yra Dievas. Žmogus, pasirinkdamas sau ribas, nubrėžia už ką jisai atsako, taip pat gyvena savo laisvę. Tačiau net ir ribose - butent ribomis - žmogui tenka pripažinti kitus ir jų atsakomybę, taip pat ir savo atsakomybę už juos. * Dievas išeina už savęs į žmogų. Žmogus išeina už savęs į Dievą. Tai išsako jų požiūriai. Tai yra ta pati riba, tik iš skirtingų pusių, tad jų savastis yra ta pati, tiktai iš skirtingų pusių. * Ta riba yra tobulumas, dviejų atvaizdų (klausimo ir atsakymo) vieningumas, dviejų tapatumų vienumas, gerumo esmė. Tie du atvaizdai, tai Dievo ir žmogaus savastys, Dievo klausimas ir žmogaus atsakymas. Tad gyventi klausimais yra gyventi Dievu, būtent jojo laisvumo atvaizdu, didėjančiu laisvumu. * Ribą įvairiai nusako žmogaus padalinimai: ketverybė, penkerybė, šešerybė, septynerybė. Ir labiausiai septynerybė, nusakanti laisvumą, tad kiti padalinimai susiveda į tai. Tuo tarpu vienybė, dvejybė, trejybė išsiveda iš nulybės. Aštuongubas kelias tai sustato, kaip kad su homologija ir kohomologija. * Kalbas išreiškia ketvirta, penkta, šešta antrinė sandara, atitinkamai: ketverybė (pagrindimas), penkerybė (įvardijimas), šešerybė (pasakojimas). Jas nusako žmogaus riba. Tuo tarp Dievas reiškiasi pirma, antra, trečia antrine sandara: padalinimais, atvaizdais, aplinkybėmis, kurių yra 4 atvaizdai, vienas kiekvienam asmeniui. * Ribos išsakymas veiksmais +1, +2, +3. * Žmogaus požiūriu nusakoma riba 2 atvaizdais, kuriais išsakomas jo pasirinkimas. Yra perėjimas (Dievas arba žmogus) ir riba (Tu arba Kitas). Perėjimų asmenys sutampa nes yra išvirkštiniai, ir ribų asmenys taipogi vienas kitą papildo. Žmogaus požiūriu sutampa Dievas ir žmogus, nes tiek vienas, tiek kitas yra. Jų savastis jau yra. Dievo požiūriu nusakomi asmenys 4 atvaizdais, kuriais Dievas išeina už savęs į save, taip kad savastis tveriama. Užtat skiriasi Dievas ir žmogus, skiriasi Tu ir Kitas, tad yra daugiau atvaizdų. * Ribą nusako 2 atvaizdai x 4 padalinimai (ketverybė, penkerybė, šešerybė, septynerybė). Tai bene aštuongubas kelias. Kokie būtų nuliniai požiūriai? Ar riba siejasi su tarpu 6 pertvarkymuose? Ar jie yra aštuongubo kelio interpoliacija, tarpinės grandys, stuburas? Riba, savastis * Mąstymas vyksta už mūsų (žavesys, išmintis), buvimas-nusistatymas vyksta mumyse (artimumas), veikimas ryšium su riba (meilė, tiki=lauki). Bet kaip tada su Dievo šokiu? Ar šešerybė iškreipta veiksmo, "vyksta"? Žmogui išsiskiria mąstymas, buvimas, veikimas, o Tėvui ne. * Foucault: tiesa yra tai, ką žinome. Mes užtat tampame tiesos pavaldiniais. Jos netikriname, užtat ja neskiriame savęs nuo bendruomenės. Nežinojimu viską tikriname naujai. * įsikimbame į savo liudijimą, tad į save Laisvė, dėmesys, atsakomybė * Renkamės dėmėsiu. Dėmėsys leidžia nuklysti arba susitelkti į savo vertybę ir nežinojimą už jos. * Atsakymais renkamės, nukreipiame dėmesį. Klausimais suvedame dėmesį. * Elgesio pakeitimas - laisvė. Lankstumas, laisvumas, Dievo ir mūsų laisvė, malonė ir teisingumas. * Burtai, magija yra reikalinga pasakojime pabrėžti, jog tai nežinojimo pasaulis, ne savastis pasaulis, nuostabos ir linksmumo pasaulis, suteikiantis laisvę mąstyti kitaip, pakeisti mąstymą. Mąstymas vyksta nežinojimo pasaulyje, o veikla grindžiama žinojimo pasaulyje. * Dorovėje daug reiškia kontekstas, 24tas išsiaiškinimo būdas (paklusti), išimtys. * Dorovė tampa labai tampri, tad reik ją atpalaiduoti, ne daug, tiek žmonėm, tiek Dievui (jis nebūtinai geras), tai "infinitesimal derivative" - smulkmenų išvestinė - kaip su Lie algebromis. * Dievo niekas nevaržo, tiktai mes, tai yra, Dievas mumyse, savo gerumu * Klausimas ne tiek, ar mes laisvi, o kiek mes galime (savo gerumu) varžyti Dievą. * Savo širdgėlą, sielvartą paaukoti Dievui, tai atleisti Dievui. * Dievas atsiima savo dešimtinę: dažnai pralaimime kažkur (neteisėtai), užtat laimime dešimt kartų daugiau kitur (malone). * Dėmesio valdymas - į ką kreipiame dėmesį. * Pasakojimo vienetas privalo išlaikyti dėmesį. * Dėmesys yra ženklas ribotų išteklių ir svarbos pagrindas. Kas yra svarbu? * Šviesuolis sugeba užsiimti, gyventi be kitų dėmesio. * Yra tai ("ar") kas nereikalauja dėmesio, pažinovo, nereikalauja klasifikavimo, rūšiavimo pagrindo, ir išteklių ribotumo ženklo. * Dėmesio stoka, tai sociologijos (ir Bourdieu) pagrindas. Nes sociologo dėmesys iškreipia reikalą. * Dėmesys yra modelio ir modeliavimo pagrindas. * Taip pat iš šalies (Dievo Dvasia) leidžia stebėti ir išreikšti, vaizduoti santykį tarp to kas santvarkoje (dėmesyje) ir už santvarkos. * Dėmesys iš karto traukia antraip pasižiūrėti iš šalies. Širdis: dvilypis požiūris. * Pagrindime dėmesys iš šalies. Dėmesys sustatomas. * Įvardijime: dėmesys išlaikomas. Širdies ir pasaulio tiesa. Pasaulį traukia įvardinta tiesa. Širdį traukia dar neįvardinta tiesa. * Dėmesys, tai išreiškiamas įsijungimu ir atsitraukimu. * Dėmesys stebi. Dėmesys renkasi, ką stebėti. * Pasakojimas išlaiko dėmesį. Dėmesys renkasi tarp dviejų, ką palaikyti. Įtampa domina. * Dėmesys svyruoja tarp esančio dėmesyje ir nesančio dėmesyje. * Įsisąmoninti visa, kas gera ar bloga, nesuskaidyti dėmesio, susitelkti į tatai, o Dievo tai esmė, nesuskaidyti dėmesio, jo židinio. Padalinimai, tai dėmesio suskaidymas. Atsakomybės prisiėmimas * Atsakomybė susijusi su išgyvenimu. * Dėmesio valdymas - kam skirti dėmesį - tą sprendžia dorovės, elgesio rėmai - juos sąmoningumas pajungia ir išjungia - kaip jie susiję su visko padalinimais? - galimybė pajungti save, tai atsakomybės prisiėmimas * Gerumas - dvasia santvarkoje - o santvarka yra dėmesio laukas, jo pasaulis * Niekas neprivers gyventi Dievu. Turi pats įsipareigoti. Ir kiekvienam tenka įsipareigoti, vykdant Dievo valią, nes jo valia, kad gyventumėme jo vaikais, amžinai bręstumėme, kaip ir jisai. * Dorovė iškyla siekyje. Mat, siekis reiškia, kad žmogus pakartotinai grįžta prie tikslo, o taip pat, bando jį įtvirtinti visuomenėje, tad kitų pagalba. * Neabejingumas kitiems - aplinkybių paisymas. * Ryšiai tarp pagrindinių ir šalutinių tikslų. * Atsakomybė savęs neapgauti. Sąmoningumo tikslas yra neapgauti sistemą, nepiktnaudžiauti malonumais. Nuotaikų tyrimas * Meilės, žavesio, artimumo jausmai (aidai) skatina ieškoti ar iš tiesų nėra nieko neigiamo, nieko viduje, nieko išorėje? Tad brandina nežinojimu, sveiku įtarimu, skurdžiadvasiškumu. * Visi supranta, kas jiems tarnauja - pavyzdžiui, žmogui tarnauja jo rankos, kojos, skrandis. Šį supratimą išsako šešerybė, atsakomybės sandara - pirminės, antrinės, tretinės atsakomybės darna. * Nežinojimo žinojimas: laisvės esmė ir šaltinis. * Dorovė remiasi Kito nepažinimu, tad jo laisve, ne jo pažinimu. Užtat privalome gerbti Kitą. * Sąmoningumas (dėmesys, atsakingumas): mūsų sutelkimas į nežinojimą, link savo kertinės vertybės ir kas už jos. 2018 kovo 11 d., 10:12
atliko -
Pridėtos 14-15 eilutės:
* yra Dievas nebūtinai susigaudantis, kad jisai yra Dievas * yra Dievo nežinojimas, kad jisai yra Dievas Pridėtos 36-38 eilutės:
* jo kertinė vertybė. O jo vertybė yra sąlygiškas pjūvis Dievo kertinės vertybės - besąlygiškos meilės. Tad žmogaus kertinė vertybė nesikeičia nes jinai įsikabinusi į besąlygiškumą, tačiau jos reikšmė gali keistis, tai yra, jinai gali žmogui ryškėti. * Robert Sapolsky - žmonijos išskirtinumas yra sugebėjimas būti neįmanomumo (prieštaringų dalykų) įkvėptiems. 2018 kovo 11 d., 10:07
atliko -
Pridėtos 50-59 eilutės:
'''Elgesio patvarumas. Savastis, riba, būtis, tikrumas''' * Būtis yra likimas savyje. Tai pastovumas, laikymasis savęs. Yra tai, kas laikosi savęs ir nėra to, kas plazdena, kas nesilaiko. Tai Dievo Tėvo išėjimas už savęs, į būtį, o tai mūsų pasilikimas savyje. Tuo tarpu veikla mus išveda už savęs atgal link Tėvo, ir mąstymas mus atgręžia atgal su Dievu. Taip kad mūsų trejybė mus vis išveda ir naujai atveda. Tad aukščiausia mumyse yra būtis, tačiau ja savaime išsiplečiame už savęs atgal link Dievo, bet būtis mus naujai atgręžia į save. * Tikriausias tikrumo pagrindas yra tiesa (Dievo); po jos - betarpiškumas (visko); po jos - pastovumas (buvimo); po jos - prasmingumas (dalyvavimo). Taip tikrumas plęčiasi už mūsų. Tikrumą priskiriame sau, ne pasauliui. Tad mes nesikeičiame, mes esame - keičiasi mūsų vidinės mintys ir jų atspindys išoriniame pasaulyje. * Mūsų savastis - mūsų būtis - yra gerasis kelias, kurį pažįstame, pažindami savo kertinę vertybę - tačiau mes savaime išeiname už savęs, pasaulis mus noromis nenoromis išveda už savęs, bet ar mes sugrįžtame į save? Tai yra mūsų iššūkis, išvirkštinis, kaip Dievo, tačiau sutampantis su jo klausimu - ar jisai būtinas? * Riba tarp asmens (savasties) ir bendrystės (pasaulio) lemia, kur tvirtai laikomasi tiesos (savastyje), ir kur keičiasi nusistatymas (bendrystėje). Bendrystė dargi yra pasaulyje, tad ji yra tarpinis plotas, kur galime keisti nusistatymą, bet tiktai ryšium su vidurkiu. * Aplinkybės remiasi riba, vaizduotės skyle, o tai yra savasties riba. * Erdvė, penkerybė - trys Dievo požiūriai, kaip kad Dievo šokyje: vidus riba išorė. Ir du ne Dievo požiūriai, artima praeitis ir artima ateitis (ribos nėra!) * Palyginti tarp savasties tvėrimo, sėkmingo ar nesėkmingo, derinimasis prie pasikeitimų, ir [[http://wat2146.ucr.edu/Papers/04b.pdf | Burke]] straipsnio. [[http://wat2146.ucr.edu/ | Peter J. Burke]] ir identity theory, knygos apie Contemporary Social Psychological Theories. 2018 kovo 11 d., 09:11
atliko -
Ištrintos 9-12 eilutės:
Žmogus turi laisvę neišeiti už savęs arba išeiti už savęs; nepasipildyti požiūriu ar pasipildyti požiūriu; nekurti ar kurti; negyventi viena su kitais ar gyventi viena su kitais; negyventi amžinai ar gyventi amžinai. Pridėta 14 eilutė:
* yra kuo Dievas atveria savo būklę ir ją naujai prisiima, gyvenimu, tad esmingai. Ir žmogus tuo pačiu atveria savo būklę ir ją naujai prisiima amžinu gyvenimu. Pakeista 17 eilutė iš:
* išgyvena į:
* išgyvena keturias apytakas ir skirtumus tarp jų Pridėtos 25-26 eilutės:
* turinti laisvę neišeiti už savęs arba išeiti už savęs; nepasipildyti požiūriu ar pasipildyti požiūriu; nekurti ar kurti; negyventi viena su kitais ar gyventi viena su kitais; negyventi amžinai ar gyventi amžinai. * turinti laisvę tikslinti savastį, savo kertinę vertybę, užtat turinti laisvę klysti, save tapatinti su savimi 2018 kovo 09 d., 20:45
atliko -
Pakeistos 42-44 eilutės iš
* Sutelkiant bendrą dėmesį - meilę * Tad grindžiant [[žaidimas | žaidimą]] į:
[+Žmogaus variklis+] Dievo variklis yra jo klausimas: Ar Dievas būtinas? iš kurio išplaukia Dievo šokis. Koks mūsų, žmogaus, variklis? Mūsų klausimas: Kas aš esu? Ar esu Dievas? Mūsų buvimas yra mums būtinas, kadangi mes negalime jo atsisakyti. Net ir nusižudydami mes negalėtumėme pašalinti tai, kas jau buvo. Mes esame ypatingai sąlygiški. Tad kas mes tokie esame? Ir kuria prasme mes galime būti Dievu? Kaip mums gyventi Dievu? Tai yra dorovės iššūkis. O tam turime derinti save su Dievu, kaip kas išmintingasis pasiklydęs vaikas. 2018 kovo 09 d., 20:44
atliko -
Pridėtos 11-12 eilutės:
Žmogus turi laisvę neišeiti už savęs arba išeiti už savęs; nepasipildyti požiūriu ar pasipildyti požiūriu; nekurti ar kurti; negyventi viena su kitais ar gyventi viena su kitais; negyventi amžinai ar gyventi amžinai. 2018 kovo 09 d., 20:39
atliko -
Pridėtos 2-8 eilutės:
>>bgcolor=#FFFFC0<< Kas yra žmogus? * Kokia žmogaus būklė? >><< 2018 kovo 04 d., 22:06
atliko - 2018 kovo 04 d., 22:06
atliko -
Pakeistos 1-2 eilutės iš
Žr. [[Dorovės tyrimas]], [[Dievas]], [[Šešerybė]] į:
Žr. [[Dorovės tyrimas]], [[Dievas]], [[Žaidimas]], [[Šešerybė]] Pakeistos 33-36 eilutės iš
į:
Žmogus iškilo... * Sutelkiant bendrą dėmesį - meilę * Tad grindžiant [[žaidimas | žaidimą]] Ištrintos 37-44 eilutės:
Žaidimai * Žmonėms būdinga: Vienas klausia, kitas atsako. Tai suskaido žaidimą ir plečia kultūrą. Tas kuris atsakė tampa klausinėtoju kitą kartą. Tai veiklos ir sandaros santykis. Tokiu būdu +2 susijęs su įvardijimu, su žaidimų kūrimu. Žaidimų kūrimas išsako įvardijimą nes žaidimo esmė yra kažką sukurti. * Žaidimas: Tyrėjo klausimo atsakymas išpuoselėta vertybės. Išmąstyti kaip tyrimą suvokti kaip žaidimą, užtat, kaip kultūros pagrindą. * [[https://en.wikipedia.org/wiki/Desmond_Morris | Desmond Morris]] Knygos: Manwatching. Bodywatching. Peoplewatching. The Naked Ape. * Mirroring. * [[https://en.wikipedia.org/wiki/The_Major_Transitions_in_Evolution | The Major Transitions in Evolution]] * [[https://en.wikipedia.org/wiki/Homo_Ludens | Homo Ludens]] 2018 kovo 04 d., 22:04
atliko -
Pakeistos 1-11 eilutės iš
Žr. [[ Kas * * Dievas santvarkoje * Dievas * esantis Dievo būklėje * kukliausias indas išgyventi Dievo žvilgsnį * visako suvestis * valia (ir tobulumas?) žr * priėjimas, kuriuo į:
Žr. [[Dorovės tyrimas]], [[Dievas]], [[Šešerybė]] Kas yra žmogus? Žmogus yra tai, kuo Dievas atveria savo būklę ir ją naujai prisiima, gyvenimu, tad esmingai. Ir žmogus tuo pačiu atveria savo būklę ir ją naujai prisiima amžinu gyvenimu. Žmogus yra tai, kas * yra Dievo būklėje * yra sąlygiškas Dievas, santvarkoje, baigtinis * yra kukliausias indas išgyventi Dievo žvilgsnį * renkasi gyventi Dievu ar negyventi Dievu * išgyvena visus asmenis: Dievą, Mane, Tave, Kitą * išgyvena skirtumus tarp keturių apytakų * gyvena tarpe tarp Dievo ir amžino gyvenimo, tame tarpe kuriame viskas vyksta. Žmogus yra * sąlygiška meilė, kuri tačiau būdama meilė neturi ribų, tad prilygsta besąlygiškai (mylėk savo artimą prilygsta mylėk savo priešą, mylėk Dievą, mylėk besąlygiškai) * meilė - visako suvestis - Dievo esmė * Dievo suvestis trejybės ratu, trijų meilių suvestis, trijų asmenų suvestis - mylinčiojo, mylimojo ir meilės. Žmogus yra valia * valia (ir tobulumas?) - gyvenimo esmė - Dievo gerumo esmė žr. [[gyvenimo lygtis | gyvenimo lygtį]] * priėjimas, kuriuo Dievas, kaip pažinovas, prieina prie pažintojo, juk Dievas išeina už savęs, atveria savo būklę ir ją naujai prisiima 2018 kovo 04 d., 21:39
atliko -
Pridėta 4 eilutė:
* tai, kas renkasi gyventi Dievu ar negyventi Dievu 2018 sausio 19 d., 20:36
atliko -
Pridėtos 26-33 eilutės:
Žaidimai * Žmonėms būdinga: Vienas klausia, kitas atsako. Tai suskaido žaidimą ir plečia kultūrą. Tas kuris atsakė tampa klausinėtoju kitą kartą. Tai veiklos ir sandaros santykis. Tokiu būdu +2 susijęs su įvardijimu, su žaidimų kūrimu. Žaidimų kūrimas išsako įvardijimą nes žaidimo esmė yra kažką sukurti. * Žaidimas: Tyrėjo klausimo atsakymas išpuoselėta vertybės. Išmąstyti kaip tyrimą suvokti kaip žaidimą, užtat, kaip kultūros pagrindą. * [[https://en.wikipedia.org/wiki/Desmond_Morris | Desmond Morris]] Knygos: Manwatching. Bodywatching. Peoplewatching. The Naked Ape. * Mirroring. * [[https://en.wikipedia.org/wiki/The_Major_Transitions_in_Evolution | The Major Transitions in Evolution]] * [[https://en.wikipedia.org/wiki/Homo_Ludens | Homo Ludens]] 2017 rugpjūčio 09 d., 15:30
atliko -
Pakeista 33 eilutė iš:
[[ į:
[[Aštuongubas kelias]] Ką byloja dieviška išmintis? Užmegzti ryšį su Dievu. 2017 rugpjūčio 09 d., 15:29
atliko -
Ištrintos 3-4 eilutės:
* valia (ir tobulumas?) Pridėta 9 eilutė:
* valia (ir tobulumas?) žr. [[gyvenimo lygtis | gyvenimo lygtį]] Pridėta 16 eilutė:
* [[malda | maldininkas]], besimeldžianti būtybė. 2017 rugpjūčio 09 d., 15:28
atliko -
Pakeistos 3-7 eilutės iš
Kas yra žmogus? į:
Kas yra žmogus? Žmogus yra: * [malda | maldininkas]], besimeldžianti būtybe. * valia (ir tobulumas?) * Dievas santvarkoje * Dievas, tiktai baigtinis * esantis Dievo būklėje * kukliausias indas išgyventi Dievo žvilgsnį * visako suvestis * priėjimas, kuriuo Dievas, kaip pažinovas, prieina prie pažintojo * apibrėžtas priėjimas, tuo tarpu Dievas yra neapibrėžtas priėjimas * kas tapatinasi su pažinovu, ne su pažinimo lauku * žvilgsnį turintis gyvenimas * neišbaigtas žvilgsnis * meilė dar nesusisiejusi su Dievu - kiekvienas žmogus save myli ir plėtoja savo meilės apimtį kitu, ją pritvirtina Dievuje Žmogaus žvilgsnis yra: * Dievo žvilgsnio esmė. * paprasčiausias žvilgsnis, kurį galima išpildyti, tai yra, išlaikantis kartu mus ir platesnes aplinkybes, tiek mūsų žvilgsnio, tiek aplinkybių. * gyvenimo žvilgsnis - tasai žvilgsnis, kuriuo būtinai žvelgia gyvenimas. ------------------------- [+Sandarų išsakymas klausimais: Kaip susieti Dievo ir Žmogaus požiūrius?+] Pakeistos 101-124 eilutės iš
[[Ženklų savybės]] Kaip mąstom dvejopai? 6 Neigiami įsakymai nesipriešinti amžinam gyvenimui ---------------- See also: {{God}}, {{Other}}, {{Overview}}, {{heart}} ---- '''What is a human?''' * Human is the {{Will}} (and {{Perfection}}?) * Human is God within a system. * Human is the one who is placed in God's situation. * Human is the minimum form in which God's view might be fulfilled. * Human's view is the essence of God's view. * Human is what identifies with Observer, but not with ObservationalPlane. * Human is the most basic view which may be fulfilled, which is to say, holding together for both ourselves and a broader context, from both our view and such a context's view. * Human is that which, as Life, has a view. Thus Life's view is necessarily Human's view. Human is that Life which as a view. * Human is Love that has not yet linked up with God. Every human loves themselves and it is a question of increasing this scope through Other by anchoring it in God. * Human is the access that God has to himself as Observer to Observed. * Human is definite access, whereas God is indefinite access. * Human is an {{Incomplete}} {{View}}. * Human is the {{End}} of all. * Human is like {{God}}, only {{Bounded}} į:
[[Ženklų savybės]] Kaip mąstom dvejopai? 6 Neigiami įsakymai nesipriešinti amžinam gyvenimui. 2015 vasario 04 d., 13:41
atliko -
Pakeistos 3-6 eilutės iš
į:
Kas yra žmogus? * Žmogus yra [[malda | maldininkas]], besimeldžianti būtybe. Kaip susieti Dievo ir Žmogaus požiūrius? 2014 lapkričio 10 d., 02:56
atliko -
Pakeistos 100-105 eilutės iš
* Human is like {{God}}, only {{Bounded}}. ===Questions= * What is the relation between Human and Life? It is by way of the Will! Human is Will, the unity of the representations of the structure of Life. * What is the HumanOutlook? į:
* Human is like {{God}}, only {{Bounded}}. 2014 birželio 02 d., 10:57
atliko -
Pakeista 1 eilutė iš:
Žr. [[Dievas]] į:
Žr. [[Dievas]], [[Šešerybė]] 2014 birželio 02 d., 10:55
atliko -
Pakeistos 77-105 eilutės iš
[[Ženklų savybės]] Kaip mąstom dvejopai? 6 Neigiami įsakymai nesipriešinti amžinam gyvenimui. į:
[[Ženklų savybės]] Kaip mąstom dvejopai? 6 Neigiami įsakymai nesipriešinti amžinam gyvenimui. ---------------- See also: {{God}}, {{Other}}, {{Overview}}, {{heart}} ---- '''What is a human?''' * Human is the {{Will}} (and {{Perfection}}?) * Human is God within a system. * Human is the one who is placed in God's situation. * Human is the minimum form in which God's view might be fulfilled. * Human's view is the essence of God's view. * Human is what identifies with Observer, but not with ObservationalPlane. * Human is the most basic view which may be fulfilled, which is to say, holding together for both ourselves and a broader context, from both our view and such a context's view. * Human is that which, as Life, has a view. Thus Life's view is necessarily Human's view. Human is that Life which as a view. * Human is Love that has not yet linked up with God. Every human loves themselves and it is a question of increasing this scope through Other by anchoring it in God. * Human is the access that God has to himself as Observer to Observed. * Human is definite access, whereas God is indefinite access. * Human is an {{Incomplete}} {{View}}. * Human is the {{End}} of all. * Human is like {{God}}, only {{Bounded}}. ===Questions= * What is the relation between Human and Life? It is by way of the Will! Human is Will, the unity of the representations of the structure of Life. * What is the HumanOutlook? |
ŽmogusNaujausi pakeitimai 网站 Įvadas #E9F5FC Klausimai #FFFFC0 Teiginiai #FFFFFF Kitų mintys #EFCFE1 Dievas man #FFECC0 Iš ankščiau #CCFFCC Mieli skaitytojai, visa mano kūryba ir kartu visi šie puslapiai yra visuomenės turtas, kuriuo visi kviečiami laisvai naudotis, dalintis, visaip perkurti. - Andrius |
Puslapis paskutinį kartą pakeistas 2024 gegužės 04 d., 13:37
|