我的调查
调查
神的舞蹈
经历的道
知识的房子
神的调查
redaguoti
|
Žr. Dievo tyrimai, Klausimai Dievui, Apžvalga, Svetainės klausimai, 20170313Gvildenu, 20140203Gvildenu, Pradžiai?, Sumanymai?, Trokštu išmanyti, Darbai, Išgyvenimai
Kaip apžvelgti klausimus, kuriuos tiriu?
Šiuo metu
Šį puslapį perkurti kaip savo tyrimų sąsiuvinį.
- Išrašyti, dėlioti, tvarkyti svarbiausius klausimus.
Suprasti visumą
- Suprasti esmines sąvokas.
- Suvestinės puslapyje išskirti esminių sąvokų eigą.
- Suvestinės puslapyje sutvarkyti bendrą apžvalgą kaip meilė sieja ramybę ir įtampą.
- Išmąstyti kaip viskas išplaukia iš meilės Dievui.
- Išmąstyti besąlygiškumo ir nešališkumo dvilypumą.
- Išmastyti ramybės ir įtampos santykį.
- Nubrėžti esminių sąvokų kilmę apžvelgiantį brėžinį.
- Įvardinti visas svarbiausias sąvokas, nurodyti jų puslapius, juos tvarkyti ir derinti, kaip antai: asmenys, savastis, požiūriai, požiūrių sudūrimas.
- Permąstyti ir sutvarkyti apytakų puslapį.
- Apytakos puslapyje patikslinti apytakų reikšmę suvestinėje, ką keturios apytakos turi bendro, kaip jos išsiskiria ir kokie jų tarpusavio santykiai.
- Išmąstyti kaip apytakose iš nulybės išplaukia nulybės atvaizdas ir trejybės ratas, kaip iš jų išplaukia trejybės atvaizdas.
- Peržiūrėti visų svarbiausių puslapių klausimus ir juos naujai apžvelgti.
- Aprašyti kiekvienos sąvokos svarbą.
- Ketverybę ir susijusias sąvokas išreikšti matematika.
- Pilnai suprasti Yoneda lemą? ir susieti su ketverybe.
- Išmanyti Yates indekso teorija ir susieti su ketverybe.
- Suvokti ketverybės svarbą statistikoje.
- Sustatyti statistikos žinojimo rūmus. Remtis Norman Anderson vadovėliu.
- Suprasti meilės mokslą.
- Meilės mokslo bendrus bruožus numanyti atsižvelgus į kitas tris apytakas.
- Sukurti brėžinį meilės mokslo sąvokų.
- Ištirti biologijos žinojimo rūmus, jų pagrindu apibrėžti gyvybę ir suprasti, ką reiškia gyvybę palaikyti ir puoselėti.
- Suprasti entropiją ir jos ryšį su meilės mokslu.
- Sutvarkyti ir susieti meilės mokslo, maldos, meilės mokslo, meilės, šviesuolių bendrystės puslapius.
- Apmąstyti maldos nuotykius, susieti su rūpesčiais, brandomis, tapatybės kaitos aplinkybėmis.
Rašyti apžvalgą
Mano tyrimai 我的调查
Tvarkyti puslapius
Viską aprėpti
- Rašyti savo apžvalgą.
- Išmąstyti, kaip susiveda keturios apytakos.
- Patikslinti Dievo šokį ir išryškinti susijusias sąvokas.
- Sandaromis išsakyti išgyvenimus ir jų apytaką.
- Surūšiuoti Norman Anderson tyrimus pagal jų išreikštus matematinius modelius.
- Apžvelgti Norman Anderson išsiaiškinimo būdus ir palyginti su jo mokslu.
- Peržiūrėti Kahneman ir Tversky rezultatus apie pasąmonę ir sąmonę ir kaip jie skirtingai iškreipia informaciją.
- Peržiūrėti neuromokslinę knygą apie jausmus ir savaip suprasti.
- Suprasti, kaip jausmai susiję su Mobijaus transformacijomis.
Matematiką apžvelgti
- Apžvelgti visą matematiką.
- Suprasti Lie grupes ir Lie algebras.
- Suprasti Mobijaus transformacijas.
Surašyti
Parodą surengti?
- Išmąstyti, kaip sukilimo ir Holokausto pradžios istorijoje įžvelgti ir pristatyti išgyvenimus ir jų dorovę.
- Apžvelgti šachmatų išsiaiškinimo būdus.
- Apžvelgti istorijos išsiaiškinimo būdus.
- Apžvelgti meno išsiaiškinimo būdus.
Didieji klausimai 宏伟的问题
Mano klausimai 我的问题
Visko nežinojimas
- Gvildenu Surūšiuoti visus klausimus, atrinkti pagrindinius ir šalutinius.
- Kokių klausimų būna?
- Kaip klausimai kyla iš vertybių?
- Ar visi klausimai svarsto, kaip esame viena?
- Kaip įvairiai aprėpti ir sudėlioti savo klausimus?
- Kaip mano klausimai susiję su vertybiniais klausimais ir su mano kertine vertybe 'gyventi tiesa'?
- Ar klausimai susidėlioja visko padalinimais?
- Kaip atitinkamai susidėlioja atsakymai?
- Kaip išsiskiria, iškyla ir apytakomis susidėlioja Dievo, Mano, Tavo ir Kito klausimai?
- Sudėlioti pagrindinius klausimus šiame puslapyje.
- Sudėlioti šalutinius klausimus atitinkamų sąvokų puslapiuose.
- Kaip įvairiai ištirti visus savo klausimus?
- Kurie klausimai svarbiausi?
- Kaip tirti svarbiausius klausimus?
- Kokius duomenų šaltinius kaupti?
- Kurių mąstytojų veikalus skaityti?
- Klausimai Dievui Parengti klausimų Dievui.
- Dievo atsakymai Sudėlioti Dievo atsakymus man.
- Tirti ką Dievas mane moko, susieti su įvairiausiais puslapiais.
- Užrašai Sutvarkyti užrašus.
Visko žinojimas
- Apžvalga Pradėti rašyti apžvalgą ir ją plėtoti.
- Kaip viskas susiveda?
- Kaip susidėlioja visko žinojimas?
- Kaip susiję išvestis ir suvestis?
- Kaip nežinojimo (išvesties) Dievą išplečia žinojimo (suvesties) Dievas?
- Išskirti svarbiausias grindis nuo išvesties ligi suvesties.
- Apžvalgą susieti su visko žinojimu.
- Viską žinoti
- Kaip Dievas tiria mumis?
- Kaip išsiskiria nežinojimas kažko ir žinojimas kažko?
- Kaip išsiskiria vidus ir išorė?
- Kaip išsiskiria Dievas už mūsų ir Dievas mumyse?
- Knyga Gyvenimo knyga: Kaip (sąmoningu, amžinu gyvenimu) išgyvename visko žinojimą (gyvenimo knygą - keturias apytakas)?
- Kaip išgyvenimo sąmoningumo didėj sąmoningumo didėjimas atitinka aplinkybių (gyvenimo knygos) sąmoningumo mažėjimą?
- Kaip tos aplinkybės viską sudėlioja ir išsako?
- Dorovės tyrimas Visko žinojimą suvokti, kaip požiūrių grandinės atsiskleidimą.
- Kaip požiūrių grandinės išsako sąmoningumo pakopas?
- Sąmoningėjimas Kaip sąmoningėjame?
- Ką reiškia sąmoningėjimas?
- Kaip iš žinojimo iškyla nežinojimas (Dievas)?
- Koks atsakymas iššaukia klausimus? Kaip iš to išplaukia dorovė ir sandaros?
- Kaip sąmoningėjimas susijęs su amžina branda, savęs atsisakymu, meile?
- Suvestinė Naujai išmąstyti klausimus, kaip visas mintis suvesti, kaip Dievo šokį susieti su kitomis apytakomis.
- Kaip asmenybė - savastis išplaukia iš Dievo šokio?
- Apytakos Naujai suvokti santykį tarp keturių apytakų.
- Kokia keturių apytakų esmė ir kilmė (Dievo tyrimas, dorovė, žaidimas, taikdarystė)?
- Žinynas Išdėlioti svarbiausias sąvokas ir susijusius puslapius.
- Kurios sąvokos yra esminės ir kaip jas suprasti?
- Kurios sąvokos yra raktinės, iš savo kampo išvedančios, suvedančios ir išgyvenančios visas kitas? Kaip šie kampai susiję?
- Apibrėžti: Asmenį, meilę, požiūrį, malonę ir teisingumą.
- Puslapiuose išsakyti svarbiausius susijusius klausimus.
- Suderinti puslapius: Apžvalga, Suvestinė, Knyga, Apytakos ir kitus.
Dievas
- Išryškinti Dievo šokio esmę.
- Išsiaiškinti Dievo trejybės ir žmogaus trejybės sąryšius.
- Peržiūrėti ir sudėlioti visus klausimus apie Dievą.
- Išryškinti su Dievu susijusias sąvokas ir tvarkyti susijusius puslapius: apibrėžimas, gyvenimo lygtis, viena, meilė, šešerybė
- Susieti visko atvaizdus (troškimus) ir vienybės atvaizdus (visko savybes).
- Ateičiai:
- Tvarkingai surašyti ir patikslinti visas Dievo raiškas, išsiaiškinti kiekvienos raiškos prasmę.
- Kaip Dievo raiškos išsako visą mano patirtį, kaip įsivaizduoju Dievą?
- Išryškinti Dievo šokio sandaras ir jų tarpusavio ryšius.
- Aprašyti pavyzdžius, kaip esu patyręs Dievą, kokius pasirinkimus išgyvenau.
Išgyvenimo apytaka
- Patirtis Ko galiu pasimokyti iš savo gyvenimo patirties? Išgyvenimai, Rūpesčiai, Branda, Klaidos, Sapnai, Asmenybės?.
- Išgyvenimų pavyzdžiai Suprasti visa ką galima iš išgyvenimų pavyzdžių.
- Kiekvienu kampu apžvelgti išgyvenimų pavyzdžius ir nušviesti juos atitinkama sandara.
- Kokius derinius išgyvenimas sustato?
- Kaip deriniai suderina Dievo ir žmogaus valias?
- Išgyvenimai Nusakyti visus įmanomus išgyvenimus.
- Kaip išgyvenime suveikia dorovė, geros valios pratimo sustatymas ir atlikimas, sąmonės ir pasąmonės santykiai, šviesuolio branda, klausimas "Koks esu?"
- Kiekvieną išgyvenimą pavaizduoti brėžiniu.
- Išryškinti išgyvenimų eigą, jų dalis ir klodus, pažymėti pasirinkimus.
- Kas daugiau yra gyvenime be išgyvenimų?
- Kaip susiję paskiri išgyvenimai?
- Išgyvenimo apytaka Išmąstyti išgyvenimo apytaką, išsakančią visa, ką išgyvename.
- Kaip grynasis sąmoningumas toliau plėtoja Dievo šokį?
- Dorovės tyrimas Kaip apytaka išplaukia iš dorovės?
- Kaip žmonės elgiasi? ir kaip turėtų elgtis?
- Koks ryšys tarp nežinančios sąmonės (dorovės, išeities taško) ir žinančios pasąmonės (elgesio, suvesties taško)?
- Svarba Kaip dorovė remiasi svarbos nustatymu?
- Rūpesčiai Kaip dorovė remiasi rūpesčiais?
- Kaip dorovė remiasi branda?
- Pasirinkimai Dorove nagrinėti pasirinkimus, tiek savo gyvenime, tiek istorijoje.
- Kaip renkamės gyventi ne savimi, asmenybe, o bendru žmogumi, asmeniu?
- Kaip renkamės gyventi aukščiau ar žemiau?
- Kalbos Pasirinkimais išmąstyti tris kalbas.
- Išaiškinti pasirinkimų svarbą matematikoje.
- Išmąstyti keturias vienumo sampratas.
- Apibūdinti, ką išgyvename?
- Kaip mūsų gyvenimas susideda iš išgyvenimų?
- Kaip apytaką išsako trys kalbos ir kitos sandaros?
- Sudėlioti visus išgyvenimų nagrinėjimo kampus ir jų sandaras.
- Nuotaikų permainas susieti su Möbijaus transformacijomis ir išsiaiškinti pasekmes sandaroms.
- Išsakyti netroškimus: poreikius, abejones, lūkesčius, vertybes.
- Sandarų tyrimas Kaip dorove suprasti, apibrėžti, išvesti ir susieti mūsų gyvenimą išsakančias sandaras?
- Dievo įsakymai: Permainos?, Pertvarkymai, Ženklų savybės. Kaip Dievo įsakymas grindžia dorovę?
- Netroškimai: Poreikiai, Abejonės, Lūkesčiai, Vertybės.
- Kitas? Atjautas:
- Padalinimai (šešerybė ir jos atvaizdai, septynerybė ir jos atvaizdai, Atvaizdai, Aplinkybės.
- Kalbos: Pagrindimas, Įvardijimas, Pasakojimas. Ir kalbos kilmė.
- Peržiūrėti, ką Dievas man yra kalbėjęs apie pasirinkimų malūną, dorovę ir išgyvenimus.
- Nurašyti ir apmąstyti savo pranešimą apie Jacques Derrida.
- Sutvarkyti su išgyvenimo apytaką susijusius puslapius. Jų mintis perdėlioti išgyvenimo eigos ar išgyvenimų apytakos pagrindu: dorovės tyrimas, pasirinkimų malūnas?, sąmoningumas, sąmoningėjimas, žinojimas, vertybės
- Ateičiai:
- Aprašyti dar 90 savo išgyvenimų.
- Aprašyti savo nuotaikas, jas ištirti.
Žinojimo rūmai
- Išmąstyti žinojimo rūmų reikšmę.
- Išsiaiškinimai Patikslinti, kas yra išsiaiškinimas?
- Kaip klausimai atsakomi?
- Math Research? Kaip iš matematikos žinojimo rūmų išsivysto matematikos šakos, sąvokos, klausimai, įrodymai ir tvirtinimai?
- Patikslinti matematikos žinojimo rūmus.
- Nurašyti savo pranešimą apie kintamųjų semiotiką.
- Išsiaiškinti kodėl yra keturios klasikinės Lie šeimos.
- Suprasti sąryšį tarp kompleksinės Lie grupės ir jos realiųjų pavidalų.
- Suprasti sąsajas tarp šaknų sistemos {$A_1$}, Lie algebrų {$\mathfrak{su}(2)$}, {$\mathfrak{sl}(2,\mathbb{C})$}, ir Lie grupių {$SU(2)$} bei {$SL(2,\mathbb{C})$}.
- Susieti su Mobijaus transformacijomis ir su nuotaikų permainomis.
- Suprasti sąsajas tarp šaknų sistemos {$A_2$}, Lie algebrų {$\mathfrak{su}(3)$}, {$\mathfrak{sl}(3,\mathbb{C})$}, ir Lie grupių {$SU(3)$} bei {$SL(3,\mathbb{C})$}.
- Suprasti sąsajas tarp šaknų sistemos {$A_{n-1}$}, Lie algebrų {$\mathfrak{su}(n)$}, {$\mathfrak{sl}(n,\mathbb{C})$}, ir Lie grupių {$SU(n)$} bei {$SL(n,\mathbb{C})$}.
- Suprasti sąsajas tarp šaknų sistemų {$A_{n}$}, {$B_{n}$}, {$C_{n}$} bei {$D_{n}$} ir atitinkamų Lie algebrų bei Lie grupių.
- Suprasti kaip būtent kompaktinės Lie grupės grindžia geometrijas.
- Kas yra geometrija? Ir kaip ją išreiškia Mobijaus transformacijos?
- Savo pranešimą apie klasikinių Lie šeimų kombinatoriką išversti į anglų kalbą, vis papildyti naujais atradimais, ir jo pagrindu parengti straipsnį.
- Suprasti kaip Yoneda lema išsako ketverybę.
- Suprasti kaip Yates indeksų teorema išsako ketverybę ir kaip ji susijusi su Yoneda lema.
- Išmąstyti, kaip tirti vienanarį lauką {$F_1$} ir susieti su Dievo šokiu.
- Nusakyti įvairiausius žinojimo rūmus
- Nusakyti fizikos žinojimus rūmus.
- Susieti matematikos žinojimo rūmus ir fizikos žinojimo rūmus.
- Nusakyti smegenų mokslo žinojimo rūmus.
- Nusakyti Vilniaus Gaono žinojimo rūmus.
- Nusakyti šachmatų žinojimo rūmus.
- Kaip išsivysto įvairiausi žinojimo rūmai?
- Kaip žinojimo rūmai atspindi pažinovą?
- Kaip asmenybės žinojimo rūmai atspindi jos kertinę vertybę?
- Kaip skirtingi žinojimo rūmai išplaukia iš žaidimų?
- Kaip šachmatų žinojimo rūmai atskleidžia žaidimų prasmę?
Meilės mokslas
- Kaip puoselėti šviesuolių bendrystę?
- Dievo tyrimai Kaip mums vienas kitą labiau mylėti?
- Kaip mes ir Dievas pereiname nuo savo Dievo į visų Dievą, mūsų Dievą?
- Malda
- Kaip viskas susiklauso?
- Kaip suveikia maldos?
- Kaip šachmatų figūros viena kitą palaiko ar nepalaiko?
- Kaip tirti visuomenę, santykį tarp asmens ir bendruomenės, sąmonės ir pasąmonės (kalbos, atminties, aplinkos), smegenų pusrutulius, greitą ir lėtą mąstymą, informacijos integravimo teoriją?
- Ką galima sužinoti tiriant rūkorius ir nerūkorius?
- Ieškoti teigiamų žmonių su kuriais bendrauti ir bendradarbiauti.
- Įsiklausyti į juos, ką jiems reiškia jųjų išgyvenimai?
- Dirbtuvės Ateičiai: Kokias dirbtuves rengti tirti šviesuolių klausimus?
- Paroda Ateičiai: Dirbtuves palaikyti meno parodomis.
- Šviesuoliams Kokį vadovėlį rašyti šviesuoliams?
- Kokius pratimus siūlyti šviesuoliams Alytuje ir kitur?
- Vis pasimokyti, kas šviesuoliams naudinga?
- ... svetainę kurti kaip terpę, kurioje kiti galėtų kartu su manimi tirti savo klausimus, taip pat vystyti bendrus mokslinius sumanymus.
- Svetainėje kaupti duomenis tyrimams.
- Svetainėje pristatyti savo mokslinius pranešimus, juos paremti susijusiais tyrimais.
- Ateičiai: Sudaryti sąrašą rašytinų straipsnių. Jų temas plėtoti svetainėje. Aprašyti susijusias sandaras.
- Ateičiai: Savo mintis pavaizduoti piešiniais ir menais, jais papildyti svetainę ir vadovėlį.
- Mokytis taikdarystės kartu su kitais.
- Taikdarystė Apžvelgti sumanymus taikdarystės veiklai.
- Kaip sutaikyti žmones, ypač norinčius susitaikyti?
- Mąstyti ir veikti plačiau, kokie visuomenėje didžiausi iššūkiai.
2016.01.28 D: Aš gyvenu tavimi ir atveriu tau gražias mintis. Tad mąstyk kaip mudu vienas kitą mąstome, kaip atsiveria mūsų klausimai ir atsakymai. Tai kelias į žinojimą, į šviesuolių bendrystės pagrindimą ir išplėtimą.
|
Naujausi pakeitimai
靠真理
网站
Mieli skaitytojai, visa mano kūryba ir kartu visi šie puslapiai yra visuomenės turtas, kuriuo visi kviečiami laisvai naudotis, dalintis, visaip perkurti. - Andrius
redaguoti
|