Iš Gvildenu svetainės

Mintys: Apytakos


Visko prasmė, Neapibrėžtumas, Išsivertimai, Gyvenimo knyga, Sąmoningumas, Meilė, Atsakomybė, Visaregis, Asmenys, Dievo tyrimai, Savastis

Dievo šokis, Išgyvenimo apytaka, Žinojimo rūmai, Meilės mokslas

Ką keturios apytakos turi bendro ir kuomi jos skiriasi?

Suprasti Dievo ir žmogaus santykį apytakose.


循环Xúnhuán

Pagrindinis tyrimas

Apytakų puslapyje patikslinti

Į kokias sąvokas atsiremia apytakos?

Kodėl yra apytakos?

Ką keturios apytakos turi bendro?

Kaip apytaka sustatyta?

Suprasti apytaką kaip išplaukiančią iš tyrimo sąlygų.

Kaip sandaros išssako apytaką?

Palyginti su panašiomis sandaromis

Tėvo, Sūnaus, Dvasios kampai

Apytakos sandaros

24 raiškos

Kas kokiais kampais išgyvena

Trejybės ratas ir trejybės atvaizdai

Lygtis

Nulybė ir nulybės atvaizdas

Vidinė trejybė ir išorinė ketverybė

Trejybių atvaizdų poros

Šešerybė

Padalinimai

Netroškimai

Suprasti kaip kiekviena apytaka sandarų ir sąvokų kalba derina ir palaiko tiek Dievo, tiek žmogaus išėjimą už savęs.

Kaip apytaka suderina išėjimą už savęs į save ir iš savęs?

Neišėjimas

Dievo ir žmogaus kampai

Išėjimas už savęs pirmyn į save ir atgal iš savęs

Priešingos kryptys

Keturi lygmenys

Kaip apytaka veikia?

Kuo skiriasi apytakos?

Bandyti kiekvieną apytaką suprasti.

Suprasti reikalu

Suprasti sandaromis

Suprasti pažinovais

Suprasti vienetais

Išmąstyti Dievo šokį, išgyvenimo apytaką, žinojimo rūmus ir meilės mokslą.

Kokiu pagrindu susidėlioja apytakos?

Dievo šokio pagrindu

Trejybės pagrindu

Asmenų pagrindu

Žinojimo pagrindu


Skyriai



Apytaka

Kas yra apytaka

Yra keturios apytakos:

Ką apytaka pasiekia, kokia jos prasmė




Kas yra apytaka? Kokia jos esmė? Kaip ji suveikia?


Dievo tyrimas

Dievo tyrimas

Tyrimas

Tyrimas ir tyrėjas

Viskas

Visko žinojimas

Laisvė ir sąmoningumas

Trys kampai

Trys kampai skiria tiriantįjį ir tiriamąjį ir grindžia apytakas.

Trys kampai yra šešerybės šeši požiūriai suporuoti.

Tad besąlygiškumas-sąlygiškumas išverčia šališkumą-nešališkumą. Trejybės ratą sudaro paneigiamumas (permąstymas), šališkumas (nusistatymas), besąlygiškumas (vykdymas).

Dievo trejybė

Dievo požiūris yra gyvenimo knyga, susidaranti iš 12=1+4+6+1 kampų, nusakančių santvarką.

Asmuo ir Dievo savastis

Sąmoningumas (nešališkumas): Dievas, viskas, troškimai, meilė

Iš trejybės atvaizdo į trejybės ratą

Apytaka sieja trejybės ratą ir asmens (Dievo, Mano, Tavo, Kito) trejybę, trejybės atvaizdą.

Trejybės ratas nusako tyrimą.

Trejybės ratas išsako Dievo sąmoningumą

Dievas išgyvena trejybės ratą asmenimis.

Trejybės ratas ir asmuo

Trejybės rato dvilypiškumas

Trejybės rato posūkis

Trejybės ratas kyla iš Manęs Tavo vietoj

Trejybės rato užsisklendimas

Trejybė ir nulybė

Asmens ir Dievo atsakomybės

Trejybės ratas glūdi žmogui išeinant už savęs

Trijų protų tyrimu trejybės ratą atliepia trejybės atvaizdu

Apytakoje trejybės ratas ir trejybės atvaizdas vienas kitą papildo.

Apytaka veda iš trejybės atvaizdo į trejybės ratą

Trejybės atvaizdas grindžia apytaką, trejybės ratas suveda

Trejybės atvaizde įžvelgti trejybės ratą

Trys matai išgyvenami trejybės atvaizdais

Visomis apytakomis atsiskleidžia visi trys protai.

Trejybės atvaizdas apytakoje išreiškia trejybės ratą

Trejybės atvaizdai veda iš išorės į vidų

Keturios pakopos

Trys sandaros

Besąlygiškumas ir sąlygiškumas

Trejybės atvaizdas sustato asmens tyrimą

Trejybės atvaizdas išsako brandą

Aštuonerybė

Apytakų aštuonerybės išsako netroškimus. Jų pagrindu, Dievui einant pirmyn ir atgal, sustatomi:

24 = 2 x 3 x 4.

Gyvenimo lygtis

Asmenys

Apytaka išsako paskiro asmens nusistatymą-vykdymą, jo pasirinkimą, jo tyrimą.

Apytaka išsako paskiro asmens permąstymą-nusistatymą, jo sukauptą supratimą, jo liudijimą, jo mokslą apie Dievą.

Asmenys iškyla išsivertimais

Gyvenimo lygtis reiškiasi keturiais lygmenimis: Dievas dvasia, Aš santvarka, Tu atvaizdais, Kitas jų vieningumu. (D:2020.09.15)

Vaidmenų poros

Apimtys

Septynerybė

Padalinimai nepadalinimai

Požiūrių grandinės, asmenys, apimtys

Santvarka 4+6

Dievas, atvaizdai, požiūriai, žvilgsniai

Asmuo ir apytaka

asmuoapytakasąsaja
Dievas asmuoDievas apytakabendras Dievas
asmenys: Dievas, Aš, Tu, Kitasmokslai: Dievo, visko, troškimų, meilės
asmuosavastis
esantysisbūklė, sąlygos
mažėjantis laisvumasdidėjantis laisvumaslaisvumas
dvasiasandaravieningumas
atsakymasklausimas
žinojimasnežinojimas
išdavosprielaidos
nulybėvienybėstokybė

Dvi kryptys

Iš Dievo išplaukia asmenys, ir išvirkščiai, asmenys apytakomis įsivaizduoja Dievą.

Dievas išeina už savęs į save

Asmuo išeina už savęs iš savęs

Apytakos išsako asmenų supratimus Dievo.

Kaip apytaka sustatyta


Ką bendro turi visos keturios apytakos?


Kiekviena apytaka sieja keturis asmenis

Kiekviena apytaka susideda iš 24 raiškų.

Mokslas (24-erių raiškų) apima





Kaip skiriasi keturios apytakos?


Keturių asmenų tyrimai


apytakaDievo šokisišgyvenimo apytakažinojimo rūmaimeilės mokslas
vienumo sampratavisuomenės daliaasmenų daliaasmenų troškimaitrokštama visuomenė
tyrimasAr Dievas būtinas?dorovės tyrimas: Kas aš esu?paskiri žinojimo rūmų tyrimai, paskirų mokslo šakų apžvalgosKaip žmonėms vienas kitą labiau mylėti?
asmuoDievasTuKitas
valių santykisjokia valiabendra valiaskirtingos valiossuvestos valios
vienumo DievasDievasvienų vienumasbendras Žmogus pažinovasplazdenanti Dvasia
sandarapožiūrių grandinė3 kalbos
lygties lygmuodvasiasandarojeatvaizdaisatvaizdų vieningumas
Dievo raiškaDievasgerumasgyvenimasamžinas gyvenimas

Apytakų išsakomi reikalai

Keturios apytakos išsako kaip grindžiame, išgyvename, apibrėžiame, palaikome sąmoningumą:

Sąmoningumas reiškiasi atitinkamais suvokimo lygmenimis, netroškimais ir jų laidais.

Klausimas pasitraukia ir naujai iškyla. Dievo veikla.

Pažinovo ryškėjimas. Dievo ir žmogaus santykiai.

Išsivysto Dievo ir žmogaus santykiai, kaip Dievas tampa žmogumi, kaip iš Dievo iškyla žmogus, kaip Dievas gyvena žmogumi.

Atsakymai ir klausimai. Išsiverčia Dievo šokis - lyginant su žinojimo rūmais - žmogaus trejybė tampa vidinė širdis, daugkartinė, ne išorinis ratas - o Dievo trejybė išsidėsto trimis taškais - pradžia, viršūnė, pabaiga. Palyginti su išgyvenimo apytaka. Ir kaip su meilės mokslu? Ar jinai tveria trejybes?

Apytakos išreiškia asmenų gerumą, išteklių laisvumą.

Apytaka apibrėžia asmens reikalų svarbą.

Vienumo sampratos

Svajonė yra mokslas arba asmenybė. Žinojimo rūmai yra mokslas apie paskirą mokslą (paskirą svajonę), o meilės mokslas yra mokslas apie mokslą apskritai (bendrą svajonę).

Išsivysto, išsidėlioja

Susiveda, susidėlioja

Dievo ir žmogaus išvestys ir suvestys:

Tarpai tarp pasąmonės ir sąmonės

Apytaka tyrimu sieja klausimą ir atsakymą.

Dievas apytakomis išsiskiria, atsiveria tarpas tarp nežinančio Dievo ir žinančio Dievo, o tą tarpą papildo sąmoningumas.

Visaregis: Asmuo (pažinovas) atsiplėšia nuo savasties (pažinimo lauko).

Sąmoningumu nulybę pakeičia trejybės ratas

Sąmoningumu nulybę pakeičia trejybės ratas ir išsiverčia išėjimo už savęs kryptis (išėjimą už savęs į save pakeičia išėjimas už savęs iš savęs ir toliau vis atvirkščiai). Apytakos trejybės ratu sieja tris kampus, vaidmenis:

Trejybės rato reikšmė apytakose.

Keturi santvarkos šulai yra išsivertimo pagrindas. Jų poros išsako ką žinome.

Kiekviena apytaka (ir visi žinojimo rūmai) turi savo santvarkos išsakytas dešimt taisyklių.

Keturi santvarkos šulai

Dievo šokyje reiškiasi Dievas, o meilės moksle išsiskiria meilė ir vienumas ir tiesa.

Apytakų santvarkos 4+6, išsako ką žinome, kas bendrai suvokta.

Kitos raiškos, 8, 3, 3, išsako ko nežinome.

Ketverybės lygmenų dvi kryptys

Apytakos tiria klausimus Ar? Koks? Kaip? Kodėl?

Išsiverčia lygmenys, besąlygiškumą papildo sąlygiškumas:

Apimtys (viskas, betkas, kažkas, niekas) ir jų papildiniai (niekas, kažkas, betkas, viskas) skiriasi tuo ar asmuo juos išgyvena ar neišgyvena. Tad asmeniu išsiskiria neporinė apimtis ir porinis papildinys, kaip kad supersimetrija.

Apimtį už apytakos papildo apimtis apytakoje

Troškimais Dievas bręsta, iš savarankiško į mylintį, o asmuo priešinga kryptimi bręsta iš mylimo į savarankišką.

Sąmoningumo pakopos

Apytakų nežinojimai: Ar? Koks? Kaip? Kodėl? Asmenų liudijimai

Keturios nežinojimo apytakos

Klausimai apie asmenis

Žinau viską?

Asmens nežinojimas: Dievas?

Apytakos nusako asmenis:

Tyrimai: Ar, Koks, Kaip, Kodėl

Liudijimai: Asmenys atsako apytakomis. Apytakos apibrėžia asmenis.

Valių santykis

Trys protai

Tyrimas išreiškia sąmoningumo lygį santykiu tarp prielaidų ir išvadų.

Išeiname už savęs į Dievą, o toliau Dievu išeinant už savęs į Save ir Tave ir Kitą, svarbu sąmoningėti.

Trejybės ratas

Apytakose trejybės ratas vis labiau įsijungia.

Trejybės rato nariai

Trejybės atvaizdai

Trejybės atvaizdas sulygina tris protus (Mane - pasąmonę, Tave - sąmonę, Kitą - sąmoningumą) su asmeniu. Susitapatiname su asmenų sutapatinimu, tad su išgyvenančiu asmeniu, jo išgyventu asmeniu ir jo išgyvenimu.

O trejybės ratas apibrėžia Mane, Tave, Kitą mūsų tarpusavio santykiais.

Išgyvenimo apytakoje dorovės ratas išsako Mano tyrimą (Koks Aš esu?) trimis asmenimis.

Trejybių atvaizdai - aplinkybės

Trejybės ratas trejybės atvaizdais išreiškia asmens sąmoningumo veiklos aplinkybes.

Apytakos sieja trejybės ratą su jo atvaizdais, taip ketverybės lygmenyse išreiškia santykį su savimi:

Meilės mokslas išsako tą patį, kaip ir Dievo šokis, tiktai asmeniškai išgyvename, viena su Dievu ir visais. Išgyvenimo apytaka esame viena su savimi, o žinojimo rūmais esame viena su vienas kitu, tai yra, su jų pažinovu.

Asmenų išgyvenami apytakų tyrimai trejybės ratą išsako savo nežinojimo lygmens trejybės atvaizdais. Keturių nežinojimo lygmenų asmenys išgyvena trimis vaidmenimis, tad požiūriu į požiūrį, dvylika aplinkybių.

Dievo šokisAr Dievas yra?Tėvas: būtinas?Sūnus: tikras?Dvasia: galimas?
Išgyvenimo apytakaKoks Aš esu?Pasąmonė: koks daiktas?Sąmonė: kokia eiga?Sąmoningumas: koks asmuo?
Žinojimo rūmaiKaip Tu esi?vienis (pradžia)visybė (pabaiga)daugis (pažinovas, dėsningumas)
Meilės mokslasKodėl Kitas yra?buvimasveikimasmąstymas

Apytakos sieja trejybės atvaizdus (klausimą) ir trejybės ratą (atsakymą).

Vystosi asmenys (Dievas, Aš, Tu, Kitas) ir atitinkamos vaidmenų trejybės (Aš, Tu, Kitas)

Apytakų raida prasideda Dievo kampu (Dievo šokiu) ir baigiasi šalutiniu pažinovo Kito kampu (meilės mokslu), kaip Kitas įsijungia į Dievą, jo karalystę.

Trejybės atvaizdai ir suvokimo lygmenys

Trejybės atvaizdai yra asmenų trejybės ir kartu suvokimo lygmenys.

Tai raktas į apytakas.

Suvokimo lygmenys vedantys iš žmogaus į Dievą sieja apytakų nežinojimus ir asmenų žinojimus

apytakagrindžia suvokimo lygmenįasmens trejybetrejybės atvaizdu
Dievo šokissuvokimas (visko)Dievo trejybe (suvokiantis, susivokiantis, suvoktasis)būtinas, tikras, galimas
Išgyvenimo apytakasavęs suvokimas (betko)Mano trejybe (pasąmonė, sąmonė, sąmoningumas)daiktas, eiga, asmuo
Žinojimo rūmaibendras suvokimas (kažko) - bendro reikaloTavo trejybė (pradžia, vidurys, pabaiga)vienis, visybė, daugis (sąvokų?)
Meilės mokslassusikalbėjimas (nieko) - tarpusavio santykių sustygavimasKito trejybė (Dievas už mūsų, mumyse, tarp mūsų)buvimas, veikimas, mąstymas

Suvokimo lygmenys

Apytakos grindžia suvokimo lygmenis. Suvokimo lygmenys papildo troškimo lygmenis.

Dvasia, sandara, atvaizdai, vieningumas

Veiksmas +3

Asmenys atsiranda trejybės ratu, veiksmu +3. Asmenys apytakomis tiria klausimus. Asmenis sieja sąmoningumas.

Apytakų plėtotė išgyvenama trejybės ratu

Keturiais žingsniais +3 sutampa su +1. Abu veda iš nulybės į ketverybę.

Apytakos veda iš vienos apimties į kitą apimtį, tad iš vieno klausimo į kitą klausimą, ir iš vieno padalinimo į kitą padalinimą:

Tad visas apytakas kartu paėmus, jos veda iš Dievo į Kitą, iš nulybės į vienybę, iš klausimo Ar Dievas yra? į klausimą Kodėl Kitas yra?

Pirmasis priėmimo (0) ratilas (1,2,3) yra neapibrėžtumas, antrasis (4,5,6) yra apibrėžtumas, trečiasis (-1,0,1) yra jų dvilypumas - siuntimas.

Trejybės ratas apytakose įvairiai sudalyvauja.

Kampų skaičius

Apytakos suveda valias

Asmenys savastyse

Nesantykinė ir santykinė apytaka.

Sąvokų išsivystymas apytakomis

Dvasios buvimo ir nebuvimo santykis grindžia suvokimo lygmenis.

Pirmapradžio Dievo esmė atsiskleidžia vis siauresnėse apimtyse ir įvairesnėse sąlygose. Dievo požiūris plėtojasi požiūrių grandine. Apytakos susiguli vis sąmoningesniu žinojimu, sudėliojant apimtis, išplečiant požiūrių grandinę.

Visko išsidėliojimas. Iš Dievo iškyla pasaulis, ir iš pasaulio naujai iškyla Dievas. Šis reiškinys reiškiasi keturiais asmenims.

Trejybės ratas reiškiasi požiūrių grandinėmis.

Į juos atsiremia trejybės ratas. Jo neapibrėžtumas pasireiškia jų apibrėžtumu.

Tai valių skaičius, kiek lygiagrečiai išgyvena. O Dievas be valios.

Apibrėžtumo kampai, padalinimų atvaizdai, visumos savybės, Dievo šilumos laipsnis

Neapibrėžtumo padalinimai yra apibrėžti

Jeigu išeiname už savęs tai išeiname į visas pakopas už mūsų:

Sąlygų klodų skaičius

Trejybės ratas glūdi neapibrėžtume. Jis apytaka parodo, kad jisai gali reikštis apibrėžtume bet kuriame santvarkos lygmenyje.

Tad tai yra vienas ir tas pats trejybės ratas visakame, betkame, kažkame, niekame.

Apytakų tyrimai

Apytaka išsako, kaip iš asmens išsiplėtoja būtent jo požiūrių grandinės galimybės.

Požiūrių suvedimas. Kur tik požiūriai, iškyla iššūkis, kaip juos suvesti:

Asmenų išsivertimai, jų daugialypumai, pasirinkimai ir pokalbiai iškyla ženklų savybių tvarka:

Visaregio išeities taškai

Visaregis (1 x 2 x 3 x 4) yra ketveriopai suprastas, pagal savo lygmenis

Visaregis sieja visko žinojimo klodus ir keturis tyrimo būdus. Keturios apytakos yra keturi skirtingi priėjimai prie visaregio per jo žinojimo klodus, užtat atsiskleidžia vienu, dviem, trimis ar keturiais kampais.

Apytakos sieja vieno, dviejų, trijų, keturių asmenų išgyvenimus (iš Dievo, Manęs, Tavęs, Kito).

Visaregis suveda apytakas, išsakydamas nežinojimo išeities taškų skaičių:

Tad visaregis yra bendra sandara glūdinti už apytakų, išsakanti kaip išeiname už savo požiūrio, kaip pasižiūrime plačiau, ir nurodanti kaip apytakos susiveda į Dievo šokį, tačiau neišsakanti kaip priešingai Dievas išeina už savęs į save ir pasižiūri siauriau.

Apžvelgiu kaip iš išeities taško (Dievo) išplaukia keturios pakopos kuriomis Dievas išeina už savęs.

Apimtys. Neapibrėžtumas, apibrėžtumas, įsivaizduojamumas, neįsivaizduojamumas

Kiekvienas mokslas išsako visumą atitinkamo asmens (Dievo, Mano, Tavo arba Kito) atžvilgiu, jo reikalų apimtimi.

O gal geriau atvirkščiai reikėtų suprasti apimtis, nuo visko iki nieko.

Dievas suveda kampus

Apytakos išsako ką Dieva mato suvesdamas kampus

Vaizduotė derina:

Apytakų sandaros - Dievo kampai

Dievo trejybė

vienumo Dievas

Apytaka susiveda Dievo vaidmeniui.

Kiekviena apytaka remiasi atitinkamu Dievo vaidmeniu, jo kampu ir sandara.

Yra keturios apytakų sandaros: Dievo trejybė, Mano aštuonerybė, Tavo 10 Dievo įsakymų, Kito trejybės ratas. Kiekviena apytaka remiasi viena iš jų, ją plėtoja kitų asmenų sandaromis.

Apytakos grindžia sandaras, kuriomis atjaučiame asmenį: Dievą, Mane, Tave, Kitą.

Sandara

Netroškimai - tarpai tarp pasąmonės ir sąmonės

Netroškimai

Atjautos sandai

Apytakos grindžia santvarkos sandus, kurių pagrindu atjaučiame asmenį:

Gyvenimo lygtis

Dievas ir santvarka

Buvimas, veikimas, mąstymas

Apytakos mus sutelkia į atitinkamus trejybės rato narius.

Asmenų žinojimai: Kodėl! Kaip! Koks! Ar!

Dievo klodai

Apytakos apibrėžia gyvenimo lygties sandų (besąlygiškumo raiškų) saviraišką:

Keturios apytakos yra keturi mokslai apie Dievo klodus.

Dievą suprantame asmenimis išsidėsčiusiais jo išėjimo už savęs pakopose

Asmenys savaip supranta Dievą:

Apytaka sieja Dievo klodą ir meilę.

Apytakos išsako dėmesio išteklių padalinimus, kas svarbu požiūrių grandinėms.

Mokslus - apytakas - reikėtų suprasti plačiau, esmingiau, ne Dievo, o dvasios pagrindu.

Dievo tyrimai (apytakomis) ir mūsų atsakymai (netroškimais)

Troškimai

Troškimai išsako Dievo (asmens) santykį su savo savastimi:

Trejybės rato veikla kiekvienoje apytakoje suskamba atitinkamu Dievo troškimu, jo pasinėrimu į save, jo išėjimu už savęs į save.

Tai kas Dievo šokyje jau buvo meilės moksle gali dar tiktai būti.

Tyrėjo įsikūnijimas netroškimais

Apytakos išplečia Dievo tyrimą.

Išgyvenimo apytaka tai išdėsto iš viršaus, sieja gyvenimo visumą ir paskirą išgyvenimą. Žinojimo rūmai savaip, šališkai savo mokslu ar asmenybe išsako tą ryšį tarp paskiro išgyvenimo ir visumos. Meilės mokslas savarankiškai rutulioja paskirus išgyvenimus ir jų santykius, taip kad viską grindžia iš apačios.

Bendrumas ar paskirumas, vienumas ar išskaidymas

Keturis mokslus lemia bendrumas ar paskiras asmuo, vienumas ar išskaidymas.

Kas čia yra asmuo? ir apimtis? Ar tai papildomi du atvaizdai, didėjantis ir mažėjantis laisvumas? Bendrumas tolygus vienumui, o asmuo tolygus išskaidymui.

Asmenų atsakomybė

Atsakomybė už žinojimą.

Atsakomybė reiškiasi siejant klausimą ir atsakymą ir atvirkščiai.

Taip kad Dievo klausimas yra ne šiaip atsakomas, o tampa visų klausimu įprasminantis visus atsakymus.

Yra keturi pažinovai, tad keturi mokslai, keturios žinių apytakos:

Pažinovai.

Mokslos apimties siaurėjimas, Dievo nebuvimo platėjimas

Apytakoje trejybės ratas veikia atitinkama apimtimi.

Sandaros (visko) žinojimas: Viskas?

Kiekvienai apimčiai – viskam, betkam, kažkam, niekam – įsivaizduojame ją numanantį asmenį – Dievą, Mane, Tave, Kitą.

Susitapatinimas su apimtimi

Aš esu tai, ką žinau. Tad nežinojimu atsiplėšiu nuo savęs. O žinojimu įsikūniju.

Nesant savyje, išėjimas už savęs į save

Esant savyje, išėjimas už savęs

Žinojimai

Visko žinojimo susiskaidymas:

Keturi pažinimai

Dievo žinojimas auga Dievui išeinant už savęs į save, Tėvui artėjant prie Sūnaus:

Apytakos išreiškia Dievo santykį su gerumu. Apytakos išskiria Dievą (už santvarkos) ir gerumą (santvarkoje). Asmuo yra Dievas už santvarkos žengiantis į santvarką trimis sandaromis. Gerumas yra santvarkoje, trejybės rate, kuriame pasireiškia kaip poslinkių laisvumas, kaip trikdžių įveikimas, kaip santvarkos atpalaidavimą laisvumu, išeinant už savęs į platesnius prasmės laukus. Trejybės ratas išreiškia Dievo nebuvimo apimtį, meilės apimtį, gerumo apimtį.

Apimtis yra santykis tarp asmens ir apytakos.

Keturios apytakos išryškina šias keturias priešpriešas.

Išsivertimai išverčia apimtis.. Siaurėja apimtys, kaip pagrindai.

Šitas požiūris išverčia Dievo veiklą - kuriuo jisai išeina už savęs (o viskas išlieka), ir jo neveiklą - kuria jisai nieko nedaro (užtat apimtys trejopai keičiasi, tai trejybės rato pagrindas).

Valdžios siaurėjimas

Skirtingos apytakos išreiškia skirtingų asmenų dieviškumą.

Asmens savęs atsisakymo mažėjimas

Dievas, asmuo, asmenybė, pasaulis

Dievas, asmuo, asmenybė, pasaulis

Apytakomis iškyla pasaulis nuo mūsų vis labiau nepriklausomas.

Valia, širdis, protas, kūnas

Dievo tyrimas apytakomis vyksta vis plačiau netroškimų atžvilgiu.

O žmogaus netroškimai atsiskleidžia priešinga tvarka.

Paskiros apytakos

Dievo šokis ir žinojimo rūmai

Dievo šokis ir meilės mokslas

Apytakos sieja savastį ir vienumą.

Netroškimai grindžia pasirinkimą tarp savasties ir vienumo.

Išgyvenimo apytaka ir žinojimo rūmai

Žinojimo rūmai ir meilės mokslas

Apytakos išreiškia Dievo nebūtinumą ir būtinumą.

Primena visko savybių neigimą, kuriuo vaizdo įraše "Trokštu išmanyti" tvirtinau Dievo nebūtinumą.



Mokslas


Moksliškumas





Užrašai


Dievo šokyje, Dievas Tėvas yra įvadinė būsena, Dievas Sūnus yra vidurinė būsena, Dievas Dvasia yra baigtinė būsena. Sūnus aštuonerybe stebi Tėvą. Dvasia sandara 4+6 stebi Sūnų. Trejybės ratas jungia Sūnaus ryšį su Tėvu, Tėvo ryšį su Sūnumi ir Dvasios ryšį su jais abiem.

Iš ankščiau: Apytakų raidos aplinkybės


Apreiškimas Jonui 4, 5

Paskui aš regėjau: štai atsivėrė vartai danguje, ir pirmasis balsas, kurį buvau girdėjęs man gaudžiant tarsi trimitą, kalbėjo: „Užženk čionai, aš tau parodysiu, kas toliau turi įvykti.“ Bematant mane ištiko dvasios pagava. Ir štai danguje stovėjo sostas, o soste buvo Sėdintysis. Jo išvaizda buvo panaši į jaspio ir sardžio brangakmenius, o vaivorykštė, juosianti sostą, buvo panaši į smaragdą. Aplinkui sostą regėjau dvidešimt keturis sostus ir tuose sostuose sėdinčius dvidešimt keturis vyresniuosius baltais drabužiais, o jų galvas puošė aukso vainikai. Nuo sosto skriejo žaibai, aidėjo balsai ir griaustiniai; septyni deglai liepsnojo priešais sostą, o tai yra septynios Dievo dvasios. Priešais sostą tviskėjo tarsi stiklo jūra, panaši į krištolą; sosto viduryje ir aplinkui sostą buvo keturios būtybės, pilnos akių iš priekio ir iš užpakalio. Pirmoji būtybė buvo panaši į liūtą, antroji būtybė panaši į veršį, trečioji būtybė turinti tarytum žmogaus veidą, ketvirtoji būtybė panaši į skrendantį erelį. Kiekviena iš keturių būtybių turėjo po šešis sparnus; aplinkui ir viduje jos buvo pilnos akių. Ir be perstojo, dieną ir naktį, jos šaukė:

  „Šventas, šventas, šventas
  Viešpats, visagalis Dievas,
  kuris buvo, kuris yra ir kuris ateis!“

Ir kiekvieną kartą, kai Sėdintįjį soste, Gyvąjį per amžių amžius, būtybės šlovindavo, garbindavo ir jam dėkodavo, 1dvidešimt keturi vyresnieji parpuldavo prieš Sėdintijį soste, pagarbindavo Gyvąjį per amžius ir numesdavo savo vainikus priešais sostą, kartodami:

  „Vertas esi, mūsų Viešpatie ir Dieve,
  priimti šlovę, pagarbą ir galybę,
  nes tu visa sutvėrei,
  tavo valia visa yra ir buvo sutverta.“ 

Dar aš regėjau soste Sėdinčiojo dešinėje knygos ritinį, prirašytą iš vidaus ir iš lauko, užantspauduotą septyniais antspaudais. Ir pamačiau galingą angelą, skelbiantį skardžiu balsu: „Kas bus vertas atverti knygą ir nuplėšti nuo jos antspaudus?!“ Bet niekas nei danguje, nei žemėje, nei po žeme negalėjo atverti knygos nė pažiūrėti į ją. Aš graudžiai pravirkau, kad neatsirado verto atverti knygą ir pasižiūrėti. Tuomet vienas vyresnysis man tarė: „Neverk! Štai nugalėjo liūtas iš Judo giminės, Dovydo atžala. Jis atvers knygą ir septynis jos antspaudus.“

Aš išvydau sosto ir keturių būtybių bei vyresniųjų viduryje Avinėlį. Jis buvo tarytum nužudytas ir turėjo septynis ragus ir septynias akis, kurios yra septynios Dievo dvasios, siųstos į visą žemę. Jis priėjo ir paėmė knygą iš soste Sėdinčiojo dešinės. Kai jis paėmė knygą, keturios būtybės ir dvidešimt keturi vyresnieji parpuolė prieš Avinėlį, kiekvienas laikydamas rankose arfą ir aukso indus, pilnus smilkalų, tai yra šventųjų maldų. Jie giedojo naują giesmę, skelbdami:

  „Vertas esi paimti knygą
  ir atplėšti jos antspaudus,
  nes buvai nužudytas
  ir atpirkai Dievui savo krauju žmones
  iš visų genčių, kalbų, tautų ir giminių.
  Iš jų tu padarei mūsų Dievui karalystę bei kunigus,
  ir jie karaliaus žemėje.“

Aš regėjau ir girdėjau balsus daugybės angelų aplinkui sostą, būtybes ir vyresniuosius; jų skaičius buvo miriadų miriadai ir tūkstančių tūkstančiai. Jie skelbė skambiu balsu:

  „Vertas Avinėlis, kuris buvo nužudytas,
  imti galybę ir lobį, ir išmintį,
  ir stiprybę, ir pagarbą, ir šlovę, ir gyrių!“
  Ir girdėjau, kaip visi kūriniai, esantys danguje, žemėje, po žeme ir jūroje, ir visa, kas juose, skelbė:

  „Sėdinčiajam soste ir Avinėliui
  tebūnie gyrius, ir pagarba, ir šlovė,
  ir valdžia per amžių amžius!“

Keturios būtybės kartojo: „Amen!“ ­ o vyresnieji puolė ant žemės, reikšdami pagarbą.


2022.08.08 A: Kaip Dievo apytaka grindžia Mano apytaką, Mano grindžia Tavo ir Tavo grindžia Kito?

D: Tai vyksta suvokimo lygmenimis. Trejybės ratas atsiveria vienoje apytakoje ir sustato išeities tašką asmeniui kitoje apytakoje. Tad Dievo šokyje trejybės ratu atsiveria betarpiškumas iš kurio išplaukia savastis kaip daiktas - pasąmonė, kaip eiga - sąmonė ir kaip asmuo - sąmoningumas. O išgyvenimo apytakoje trejybės ratu atsiveria savasties pastovumas iš kurio išplaukia tyrimo vienis, visybė ir daugis žinojimo rūmuose. O juose trejybės rate atsiveria prasmingumas iš kurio išplaukia buvimas, veikimas, mąstymas meilės moksle. O juo sutampa visų asmenų buvimas, veikimas, mąstymas, tai užsisklendžia trejybės ratu ir tai suvienija visus trejybės rato atvaizdus.

2022.08.06 A: Kaip keičiasi sandarų 3+8+10+3 vaidmuo keturiose apytakose?

D: Keturiomis apytakomis aš keturiais asmenimis tiriu Ar, Koks, Kaip, Kodėl Dievas yra? Tai vyksta atitinkamais trejybės atvaizdais. Šie atvaizdai sustato asmenį ir jo tyrimą. Aštuonerybė nusako asmenį ir jo tyrimą pirm santvarkos, o dešimt dėsnių nusako asmenį ir jo tyrimą santvarkoje. Trejybės ratas išreiškia šių kampų santykį, šių priėjimų santykį už santvarkos, tai yra, be santvarkos. Betgi santvarka įvairiai atsiremia į šį trejybės ratą. Dievo šokyje tai trys kampai grindžiantys tris sandaras. Išgyvenimo apytakoje tai tėkmė grindžianti išgyvenimą santvarkoje. Žinojimo rūmuose tai sąsaja pirm santvarkos. Ir meilės moksle tai atskyrimas gerbiantis skirtumą tarp to kas santvarkoje ir kas pirm santvarkos ir tai išreiškiantis asmenimis: Manimi, Tavimi, Kitu. Tokiu būdu tyrimas apytakomis išgauna visas asmenų pasaulėžiūras, jas nuodugniai ir visapusiškai ištiria.

2019.12.06 A: Kodėl trejybės ratas toks svarbus apytakose?

D: Trejybės ratas yra trijų vaidmenų lygiavertiškumas, tai lygiavertiškumas jokio požiūrio, požiūrio, ir požiūrio į požiūrį, tad visų požiūrių grandinių. Užtat trejybės ratas parodo, kad požiūris nieko nevaržo, tad išėjimas už savęs nieko nevaržo ir yra tikrų tikriausias išėjimas už savęs. Vadinas, yra tikrai įmanoma išeiti už savęs, o tas išėjimas iš esmės nieko nepakeičia, tad esu būtinas.

2019.11.20 A: Kaip žinojimas visko sieja keturias apytakas?

D: Nulinis asmuo yra už visko ir savo šokiu įeina į jį. Pirmas asmuo yra viskame ir išgyvenimais įeina į betką. Antras asmuo yra betkame ir savo tyrimu įeina į kažką. Trečias asmuo yra kažkame ir savo iššūkiais įeina į nieką.

2018.04.18 A: Koks ryšys tarp keturių apytakų?

D: Keturios apytakos nusako išėjimo už savęs galimybes. Tad jų poros sieja savastimi neišreikštąjį - neišėjusį už savęs, ir savastimi išreikštąjį - išėjusį už savęs, ir būtent susieja besąlygiškai, visomis galimybėmis, tad išsako besąlygišką išėjimą už savęs, be savasties, tuo tarpu keturios apytakos išsako sąlygišką išėjimą už savęs tam tikro asmens, tad tam tikros savasties.

2004.12.13 A: Kaip keturi atvaizdai susiję su susikalbėjimu?

D: Aš noriu būti su visais, būti vienas su jais, juos mylėti. Tad tai yra meilės sąlygos.

Kaip suprasti, meilės sąlygos?

D: Meilei reikia, kad galėtumėme gyventi vienas kitame.

O ką tai reiškia?

D: Išeiti iš savęs, ir iš savęs į kitą, ir iš kito į save, ir iš kito.

Dievo atsakymas 2020.01.01. Kitas suveda Dievą, Mane ir Tave, būtent sąmoningumu mus visus suveda, ir būtent tiesa, iš kurios kyla būtinumas, tikrumas, galimumas. Kodėl yra Kito tiesa? tai mus suvedantis klausimas, iš kurio bet kuriose aplinkybėse susilipdo mūsų vienumas.


Parsiųstas iš http://www.ms.lt/sodas/Mintys/Apytakos
Puslapis paskutinį kartą pakeistas 2025 kovo 11 d., 14:07