神的方向
Ar Dievo trys kryptys susijusios su trimis protais?
Kaip Dievo trys kryptys reiškiasi?
- Kaip Dievo trys kryptys pasireiškia trejybės rate?
- Kaip Dievo trys kryptys pasireiškia aštuongubiame kelyje ir kituose netroškimuose?
Kaip susijusios Dievo kryptys ir gerumo kryptys?
- Kaip susijusios Dievo trys kryptys ir aštuonios gėrio kryptys?
- Ar Dievo trys kryptys išsako tris veiksmus ir aštuonios gėrio kryptys išsako visko padalinimus?
Kas ką sąlygoja?
- Ar sąlygiškumas sąlygoja besąlygiškumą?
Dievo trys kryptys yra besąlygiškumas, nešališkumas, nepaneigiamumas. Tai trys matai kuriais Dievas gali išeiti už savęs arba neišeiti.
Šaltinis yra besąlygiškas, įsitraukimai yra nešališki, bendra svajonė yra nepaneigiama.
- Šaltinis yra besąlygiškas nes jisai yra pirm visų sąlygų.
- Įsitraukimai yra nešališki nes jie visi įsipaišo ta pačia akistata.
- Bendra svajonė yra nepaneigiama nes jinai suderina visus atsiskleidimus, kad jie vienas su kitu derėtų.
Kaip susiję įvairūs matai kaip Dievas išeina už savęs į save?
- from Unconditional to Conditional
- from Indefinite to Definite
- from Unbounded to Bounded
- from Unknown to Known
- from Complete to Incomplete
- from Sensitive to Insensitive
- from Responsive to Unresponsive
- from Unified to Ununified
They all seem defined from within the system, so how can they be relevant prior to any system? And then what motivates God to go beyond himself? In what sense is this Creation through Love?
Išėjimo už savęs būdai
- From the nullsome to the threesome: God goes beyond himself from the unbounded into the bounded, adding an ever new comprehensive perspective. God goes beyond himself through Understanding.
- From the threesome to the sixsome: Human goes beyond himself by experiencing shifts in perspective within the threesome, and in this way advances onward with the threesome. (God continues to go beyond himself, but separately). Human and God go beyond themselves separately through Self-understanding.
- From the sixsome to the sevensome: As human goes around the threesome a second time, this recurrence yields only a shift - a generalized shift. Human allows for a unity of shifts - both his and God's. Human and God go beyond themselves together through SharedUnderstanding (back and forth).
- From the sevensome to the eightsome: God allows for a unity of perspectives - shared by him and human. Human and God have positioned themselves for this. Human and God go beyond themselves mutually through GoodUnderstanding.
We may consider these as track that get bundled together:
- Veiksmas +1 There is one track, God going beyond himself from the unbounded into the bounded.
- Veiksmas +2 There are two tracks, the first as above, and the second in which human goes beyond himself by making a shift in the threesome.
- Veiksmas +3 There are three tracks, the first two as above, and the third is a general shift (a unity of shift) that arises when the threesome starts to recur.
- Veiksmas +0. There are four tracks (?), the first three as above, and the fourth is their unity, making for a general perspective (a unity of perspective), and thus acting as +0.
Trys matai grindžia požiūrio lygtį - pirma gerumą, paskui gyvenimą ir galiausiai amžiną gyvenimą. Tad pirma iškyla narys sąlygose, toliau dvasios sutapimas su nariu, galiausiai suvokimas - dvasios atskyrimas. Tai apibrėžia vienybę, dvejybę, trejybę, tad trejybės ratą, kaip atrodo Dievui. O ketverybė nusako asmens sąlygas santvarkoje, ir ja asmuo žengia gilyn trejybės ratu, tad keturiais lygmenimis kolei sugrįžta į pradžią, taip kad išsiritulioja ketverybė.
Neišėjimas už savęs į save
- Apibrėžimas - santvarka išsako, koks Dievas yra, taip kad jam nereikia išeiti už savęs, nes jis jau yra.
Besąlygiškumas ir sąlygiškumas
- The Conditional keeps removing the Unconditional, but that keeps reappearing until ultimately the Conditional is itself Unconditional.
Užrašai
- Laikas išsako paneigiamumą nes keičiasi dabartis. Erdvė išsako nepaneigiamumą nes riba lieka riba.
- nešališkumas-šališkumas ketverybės atvaizdai
- nepaneigiamumas-paneigiamumas penkerybės atvaizdai
- besąlygiškumas-sąlygiškumas šešerybės atvaizdai
Besąlygiškas, šališkas, nepaneigiamas (bendras), pavaldus požiūris kyla išverčiant Dievo požiūrį jo trimis kryptimis:
- Iš besąlygiško į sąlygišką, toliau
- Sąlygiškas laikomas šališku, eina į nešališką
- Nešališkas laikomas nepaneigiamu - bendru, eina į pavaldų
- Pavaldus yra laisvas ir eina į laisvą - tai sutapimo taškas - savęs ir visų.
Tai sieja suvokimo lygmenis, Dievo kryptis ir požiūrio savybes.
Eilės tvarka: besąlygiškumas, sąlygiškumas, nešališkumas, šališkumas.
- Besąlygiškumas 0.
- Sąlygiškumas išplečia besąlygiškumą, sąmoningai suvokia trejybės ratą 3.
- Nešališkumas žiūri iš sąlygiškumo į besąlygiškumą, į lygtį X=X, jį supranta keturiais asmenimi, tai jų santykiai su nulybe.
- Šališkumas tai išverčia, veda iš besąlygiškumo į sąlygiškumą, asmenys išgyvena 4 apytakas.