我的调查

调查

神的舞蹈

经历的道

知识的房子

神的调查

redaguoti


Meilės mokslas, Aplinkybės, Vertybės ir klausimai, Mano prielaidos, Gyvybės dėsniai

Kaip dvylika klausimų iškyla ir grindžia šviesuolių bendrystę?


十二个问题


Patikslinti

  • Kaip susiję su klausimais Ar? Koks? Kaip? Kodėl? ir jų porommis?
  • Ar dvyliktas klausimas turėtų būti: Ko pamokyčiau Dievo?

Sandaros

  • Kaip 12 klausimų ir jų atsakymai išsako apytakų trejybės atvaizdus?
  • Kaip už 12 klausimų glūdi trejybės ratas?

Palyginti 12 klausimų ir

  • 15 gyvybės dėsnių
  • aplinkybes
  • kūrybos tikslus bei meno taisykles
  • 8 dvejones.

Rinkti duomenis

  • Galėčiau rinkti savo ir kitų dėsnius.
  • Galėčiau rinkti savo ir kitų svajones.

Šviesuolių bendrystės veiklą grindžia dvylika klausimų, kuriais šviesuoliai bręsta.

Atpažinti save:

  • Rūpi veikti: Kas man rūpi?
  • Rūpi mąstyti: Kaip rūpinuosi savo mąstymu?
  • Rūpi būti: Kurią vertybę labiausiai vertinu?

Atpažinti savo kryptį:

  • Rūpi vienis: Kokie mano klausimai?
  • Rūpi visybė: Ką sutinku mąstyti atvirai?
  • Rūpi daugis: Kur ir kaip geriausiai mąstau?

Atpažinti savo draugus:

  • Rūpi daiktas: Ko siekiu?
  • Rūpi eiga: Kokia mano svajonė?
  • Rūpi asmuo: Kaip mums vienas kitam padėti?

Atpažinti savo Dievą:

  • Rūpi būtinumas: Apie ką išmanau?
  • Rūpi tikrumas: Ko pamokyčiau?
  • Rūpi galimumas: Ką išmanau apie Dievą, už mane daugiau išmanantį?

Pastabos

  • Dvylika klausimų išsako brandą, būtent Dievo brandą, tad baigiasi Dievo savęs aptarimu.
  • Žmogų pakeičia jo siekis, jo rūpestis, jo vertinimai, jo neabejingumas.

Atpažinti save:

  • Kas man rūpi? Kertinė vertybė susijusi su visomis vertybėmis. Tapk ir būk kuo tikrai esi. Židinių neatsiek. Rūpestis apibrėžia laisvumą siauriausiame taške.
  • Kaip rūpinuosi savo mąstymu? Savarankiškai mąstyti, paįvairinti požiūrį, rasti kraštutinumą. Rūpestis yra gradientas. Gyvenk meno įrankiu. Keisk kryptingai.
  • Kurią vertybę labiausiai vertinu? Išsakyti sąvokomis, apibendrinti. Įvaldyk sąvokų kalbą. Kurk grubiai.

Atpažinti savo kryptį:

  • Kokie mano klausimai? Klausimą tegul atspindi jo aplinka. Įamžink kūrinyje. Sustatyk taisyklingą pavidalą.
  • Ką sutinku mąstyti atvirai? Atverk ir pasėk kūrybos galimybes. Pasaulį perkurk. Klok simetrišką dugną.
  • Kur ir kaip geriausiai mąstau? Klausimas apibrėžia laisvą erdvę atsakymui. Įkvėpk kurti. Erdvę dalink sveikai.

Atpažinti savo draugus:

  • Ko siekiu? Iškelk kas nepastebėta. Priešpastatyk.
  • Kokia mano svajonė? Pasimesk kūrybos džiaugsme. Aidėk.
  • Kaip mums vienas kitam padėti? Lavink jautrumą nuotaikoms. Pink daugiaprasmybę.

Atpažinti savo Dievą:

  • Apie ką išmanau? Įsijausk į savo vaidmenį. Supaprastink - nurimk.
  • Ką pamokyčiau? Pristatyk tikrovę. Išlaisvink priėjimą.
  • Ką išmanau apie Dievą, už mane daugiau išmanantį? Atverk galimybes. Kaitaliok - išvagok.

Prilygimas parodo, jog klausimų esmė yra rūpėjimas, kaip Dievo valios vykdymas. O rūpėjimu iškyla ženklas. Rūpėjimas pakeičia pasaulį, aplinką, rūpimais daiktais ir dalykais. Jie tampa jo ženklais.

  • Vertybė - ženklas
  • Klausimas - rūpėjimo eiga
  • Rūpesčiai - atstoja viską
  • Mąstymas - susiploja lygmenys

Panašu, kad keturios grupės prilygsta atsakymo lygmenims:

  • Apibrėžus Ar rūpi, mums toliau rūpi Kas? Kaip? Kodėl? mums rūpi.
  • Apibrėžus Koks klausimas, mes toliau klausinėjame Ar? Kaip? Kodėl? klausinėjame.
  • Apibrėžus Kaip bendradarbiaujame, mes toliau bendradarbiaujame Ar? Koks? Kodėl?
  • Apibrėžus Kodėl numanome, mes toliau numanome Ar? Koks? Kaip? numanome.

Rūpėjimo, tikėjimo, paklusimo pagrindai

  • Pasąmonės rūpėjimo pagrindas: Kas man rūpi?
  • Sąmonės tikėjimo pagrindas: Kaip rūpinuosi savo mąstymu?
  • Sąmoningumo paklusimo pagrindas: Kurią vertybę labiausiai vertinu?

DvylikaKlausimų


Naujausi pakeitimai


靠真理

网站

Įvadas #E9F5FC

Klausimai #FFFFC0

Teiginiai #FFFFFF

Kitų mintys #EFCFE1

Dievas man #FFECC0

Iš ankščiau #CCFFCC

Mieli skaitytojai, visa mano kūryba ir kartu visi šie puslapiai yra visuomenės turtas, kuriuo visi kviečiami laisvai naudotis, dalintis, visaip perkurti. - Andrius

redaguoti

Puslapis paskutinį kartą pakeistas 2021 rugsėjo 16 d., 13:09