我的调查
调查
神的舞蹈
经历的道
知识的房子
神的调查
redaguoti
|
Štai mano tyrimų sąsiuvinys. Jame surašau, dėlioju, tvarkau svarbiausius klausimus. Kiekvienam tokiam klausimui sukuriu puslapį.
Mano tyrimo svarbiausi darbai
Tyrimai
Gvildenu: Ką bandau pasiekti savo klausimais?
- Išgryninti kiekvieną klausimą šiame puslapyje ir jam skirti atskirą puslapį apie atitinkamą sąvoką.
- Išskirti pačius svarbiausius puslapius, svarbius puslapius - taipogi čia paminėtus - ir šalutinius puslapius.
- Svarbiausiuose puslapiuose sutvarkyti klausimus.
- Svarbiausiuose puslapiuose sutvarkyti užrašus.
- Svarbiausiuose puslapiuose tvarkingai išdėstyti mintis.
- Svarbiausių puslapių mintis išsakyti Math4Wisdom vaizdo įrašais.
- Svarbius puslapius priskirti svarbiausiems, o šalutinius svarbiems.
- Pertvarkyti sąvokų rodyklę.
Apytakos: Dievo šokis, Išgyvenimo apytaka, Žinojimo rūmai, Meilės mokslas
- Apytakomis suprasti ar, ką, kaip, kodėl Dievas mumis tiria, o mes išgyvename gyvenimą.
Netroškimai: Poreikiai, Abejonės, Lūkesčiai, Vertybės
- Suprasti kaip netroškimai grindžia žmogaus išėjimą už savęs iš savęs į Dievą.
- Sutvarkyti šiuos puslapius ir pristatyti vaizdo įrašais.
Trys kalbos
- Suprasti kaip netroškimai grindžia atjautas, tarp jų, tris kalbas.
- Apmąstyti, kodėl ir kaip tirti tris kalbas.
Užrašai
- Nesurūšiuotus užrašus perkelti į atitinkamus puslapius.
Tyrimo klausimai
Išminties kalba
Rinkti tris protus grindžiančius įrodymus.
Gilus: Gilus ir lėkščias mąstymas. Kaip atskirti gilų ir lėkščią mąstymą?
Padalinimai: Aprašyti visko padalinimus.
- Rinkti visko padalinimų pavyzdžius.
- Tiksliai apibrėžti ketverybės, penkerybės, šešerybės, septynerybės poslinkius.
- Suprasti santykį tarp septynerybės ir nesandarumo.
- Suprasti visko padalinimus ir jų papildinius kaip aštuonerybės trupmenas.
- Padalinimų ratas: Kaip padalinimų ratas grindžia žmogaus išgyvenimo galimybes?
- Išvesti visko padalinimus iš savarankiško Dievo dvejonių.
- Išvystyti bendrą supratimą 24 lygčių, kaip jos pasireiškia išgyvenimo apytakoje.
- Išmąstyti kiekvieną iš 24 lygčių išsakančių, kaip 3 protai veda tarp 8 visko padalinimų.
Atvaizdai ir aplinkybės
- Išvesti 6 atvaizdus iš širdies jaudulių, kurias išgyvena savarankiškasis Dievas.
- Išvesti 12 aplinkybių iš širdies jaudulių, kurias išgyvena užtikrintas Dievas.
- Koks ryšys tarp šešerybės dviejų atvaizdų ir trejybės keturių atvaizdų?
Troškimai ir netroškimai
- Bendrai, su visom smulkmenom, apibūdinti 4 netroškimus, ir mūsų atsakus, ir kaip atsakais vadovaujamės Dievu ar savimi.
- Kaip nusakyti atsiliepimus į netroškimus?
- Kaip ir kodėl atsiliepimuose sudalyvauja joks, vienas, du, trys kampai?
- Kaip amžino gyvenimo pjūvis atsispindi šiuose atsiliepimuose?
- Kaip suvokimo lygmenys išsiskleidžia atsiliepimuose?
Kalbos: Kaip trimis kalbomis išgyvename?
Šviesuolių bendrystė: Kaip visko žinojimą gražiai taikyti?
- Suprasti svarbą savarankiško mąstymo, šviesuolių brandos ir kaip kitaip galima gyventi.
- Suvokti kokią bendrystę Math 4 Wisdom turėtų puoselėti.
4+6
- Susieti {$4+2$} atvaizdus, {$\binom{4}{2}$} ženklų savybes, {$\binom{4}{2}$} pokalbius ir {$3\times 2\times 1$} vaizdavimus.
Mokslai, Apytakos: Ką keturios apytakos turi bendro ir kuomi jos skiriasi? Suprasti Dievo ir žmogaus santykį apytakose. Trejybės ratas ir trejybės atvaizdai.
- Dievo šokis: Kokia Dievo veikla? Kaip įsivaizduoju Dievą? Ko Dievas mane moko? Tiksliai nusakyti Dievo šokį, jo sudėtines dalis ir ypač, jo trejybės ratą.
- Išgyvenimo apytaka: Išdėlioti ir suvokti išgyvenimo apytaką, kaip ji sieja ir grindžia visas sandaras? Kaip išsako mūsų prasmingus išgyvenimus ir visą mūsų gyvenimą?
- Ištirti daug įvairių mokslų ir asmenybių žinojimo rūmų, išaiškinti ką jie visi turi bendro ir koks jų įvairovės pagrindas, kokių mokslų ir asmenybių gali būti.
- Išdėlioti ir suvokti meilės mokslą, jos 24 vienumo raiškas, kaip ji grindžia Mus, kaip ji sieja tiesos teorijas, kaip ji nusako tiesos kraštovaizdį, kaip iš jos kyla kertinės vertybės, kaip ji suveikia, kaip maldos mokslas, kaip ji nusako ir sieja Dievo bei žmogaus tyrimus.
Gyvenimo lentelė: Kaip gyvenimo lentelė sieja Dievą ir žmogų?
- Suvokti, gyvenimo lentelės kilmę, kodėl ir kaip iškyla
- Suvokti gyvenimo lentelės prasmę, kodėl ir kaip ji suveikia
- Amžino gyvenimo pjūvis: Kaip amžino gyvenimo raiškos grindžia visko prasmę?
- Suprasti kas yra savybės, kaip ir kodėl skiriasi Dievo ir visko savybės, kaip suprasti troškimus, kuria prasme tai Dievo ir asmenų savybės, kaip suprasti amžino gyvenimo klodus (asmenų Dievo savybes): amžiną gyvenimą, išmintį, gerą valią, Dievo valią.
- Amžinas gyvenimas: Ką reiškia amžinas gyvenimas?
- Gerumas: Kaip gerumas sieja žmones ir Dievą?
- Kaip amžiną gyvenimą išsako išmintis, kaip išmintį išsako gera valia ir kaip gerą valią išsako Dievo valia?
- Išsiaiškinti, kaip amžinas gyvenimą grindžia išmintį, išmintis grindžia gerą valią, ir kaip gera valia grindžia Dievo valią.
- Dievo valia: Kaip Dievo valia puoselėja amžiną gyvenimą?
- Suvokti gyvenimo lentelės sandarą, skirtumą tarp gyvenimo lygties ir keturių lygmenų.
Tyrimai: Kaip apžvelgti viską?
- Išėjimas už savęs į save
- Išėjimas už savęs iš savęs
- Suvokimo lygmenys: Kaip žmogus, savo ir Dievo požiūrių grandine, grindžia savo tyrimus kaip netroškimus, renkasi Dievą vietoj savęs, atsisako savęs ir savo sąmoningumo, Mumis gyvena Dievu ir visais: amžinu gyvenimu, išmintimi, gera valia, Dievo valia?
- Taikymas: Kaip įvairiai taikyti visko žinojimą?
- Lygmenų poros: Kaip žmogus išeina už savęs lygmenų poromis?
- Netroškimai: Kaip keturi netroškimai per Tave išsako žmogaus santykį su Dievu? Išėjimai už vaizduotės keturiuose lygmenyse.
- Kaip netroškimus veikia trejybės ratas?
- Kaip trejybės rate glūdi suvokimo lygmenų susivedimas?
- Žmogaus susikalbėjimas: Kaip žmogus supranta Dievo valios vykdymą?
- Žmogaus bendras suvokimas: Kaip žmogus supranta savo kampus ir Dievo kampus? Kokių yra kampų? Kaip kampai grindžia sandaras ir sąvokas?
- Žmogaus savęs suvokimas: Kaip žmogus supranta gyvenimą trejybės ratu?
- Rūpintis savo branda, tad saviugda, Dievo branda, branda, amžinu gyvenimu, savo išgyvenimais, išgyvenimo apytaka, dorovė, meilės mokslu.
- Išmąstyti kaip tirti savo tyrimą, kuriuo viskas susiveda, kaip gyventi išmintimi? Sudėlioti susijusius klausimus.
- Kaip užmojis gyventi išmintimi patikslina mano užmojį viską žinoti ir tą žinojimą gražiai taikyti?
- Viską žinoti: Kiek Dievui būdingas užmojis viską žinoti? Kas jame glūdi ir kas iš jo išplaukia? Kodėl būtent visko apimtyje prilygsta nežinojimas ir žinojimas?
- Kaip mano klausimai, žinojimo rūmai ir visas gyvenimas susiję su mano kertine vertybe 'gyventi tiesa'?
- Žmogaus suvokimas: Kaip žmogus supranta dvasios tapimą žmogaus Dievu?
- Tyrimų ryšys: Koks ryšys tarp Dievo tyrimų ir žmogaus tyrimų?
- Trys protai: Kaip trys protai sieja mokslus su netroškimais?
- Suprasti apytakų ir netroškimų vaidmenį amžinam gyvenimui grindžiant išmintį, išminčiai grindžiant gerą valią, gerai valiai grindžiant Dievo valią.
- Gvildenti sąvokas siejančias mokslus ir netroškimus.
- Suprasti asmenų vaidmenį netroškimuose ir apytakose.
- Apmąstyti sandaras siejančias mokslus ir netroškimus.
- Nagrinėti trejybės atvaizdų vaidmenį netroškimuose ir apytakose ir susieti su nulybės atvaizdais, visko savybėmis ir t.t.
- Kaip suvokimo lygmenys grindžia atitinkamas apytakas?
- Kaip netroškimai sudalyvauja moksluose?
2016.01.28 D: Aš gyvenu tavimi ir atveriu tau gražias mintis. Tad mąstyk kaip mudu vienas kitą mąstome, kaip atsiveria mūsų klausimai ir atsakymai. Tai kelias į žinojimą, į šviesuolių bendrystės pagrindimą ir išplėtimą.
|
Naujausi pakeitimai
靠真理
网站
Mieli skaitytojai, visa mano kūryba ir kartu visi šie puslapiai yra visuomenės turtas, kuriuo visi kviečiami laisvai naudotis, dalintis, visaip perkurti. - Andrius
redaguoti
|