Iš Gvildenu svetainės

Mintys: Išsivertimai


Visko prasmė, Santvarka, Apytakos, Trejybės, Asmenys, Dievo tyrimai, Išėjimas už savęs

Kaip mokslai išsivysto požiūrių grandine grįsdami Dievo tyrimus?


由内而外Yóu nèi ér wài

Apytakų raida Kaip atsiranda apytakos?

Išsivertimų sąvokos

Išsivertimų sąsajos

Dievo šokį suprasti kaip Dievo išsivertimą.

Iš Dievo šokio į išgyvenimo apytaką

Iš išgyvenimo apytakos į žinojimo rūmus

Iš žinojimo rūmų į meilės mokslą

Kaip toliau, atsiradus meilės mokslui?


Skyriai


Išsivertimų esmė: Dievo tyrimas atsiskleidžia asmenų tyrimais, vis gilyn

Apytakos išplaukia iš nulybės atvaizdų ir jų sąmoningumu iššauktų trejybės atvaizdų, tad trijų protų.

Išsivertimai: Apytakų raida

Apytakų eiga. Viena apytaka išsiverčia kita apytaka.

Dievu vystosi asmenimis žmogui jam primetant suvokimo lygmenis

Išsivertimas yra trečia pakopa Dievui išeinant už savęs į save. Išsivertimas yra dvejybės lygmuo trejybės atvaizdo (aplinkybių) plėtotėje.

Antrasis protas pakeičia pirmąjį protą.

Trejybės atvaizdas, trys kampai, trejybės ratas

Iš Dievo į žmogų ir atgal.

Apytakų raidos apžvalga

Apytakos išsivertimo sandaros

Apytakos vystosi išsivertimais siejančiais (tyrimo) trejybės ratą ir (tyrėjų) trejybės atvaizdus:

Apytakų atsakymų turiniai platėja nuo Kito Ar! iki Dievo Kodėl!

Palyginimai: apytakų išsivertimai ir padalinimų veiksmai

Išsivertimas vyksta asmenų ketverybe:

Jei neturi Dievo (už sandaros), tai negali išversti visos apytakos.

Apytakos vystosi ketverybės lygmenų neigimais, išvertimais.

Vertybė neigia meilę, visgi Dievo požiūriu sutampa su meile, su Dievu, tad užsiskleidžia trejybės ratas.

Keturi išsivertimai




Asmenų raida ne apytakų pagrindu



Asmenų raida visaregio, netroškimų ir atjautų pagrindu


Iš vienos apytakos į kitą apytaką


Iš Dievo šokio į išgyvenimo apytaką


Suvokimu išsiskiria asmenys kaip trys protai ir asmenys kaip keturi lygmenys

Suvokimai skiria tris asmenis: Mane (tiesiogiai nesąmoningą), Tave (netiesiogiai sąmoningą), Kitą (sąmoningai derinantį anuodu). O tas išskyrimas vyksta keturiuose lygmenyse: Dievo suvokime, Mano savęs suvokime, Tavo bendrame suvokime, Kito susikalbėjime. Tad kartu iškyla dvylika aplinkybių, dvylika lygčių X yra Y, pavyzdžiui, Dievo šokyje: Aš esu Dievas, Tu esi Dievas, Kitas yra Dievas.

Suvokimas išjudina Dievą

Trys protai

Trijų protų (sąmoningumo lygmenų) ištakos Dievo šokyje

Tai paskui atsispindi išgyvenimo apytakoje.

Trijų protų kilmė

Dievo šokis

Trejybės ratas grindžia Žmogų

Trejybės ratas grindžia Žmogų

Mano kilmė

Išsivertimas požiūriu iš Dievo trejybės atvaizdo (būtina, tikra, galima) į mano trejybės atvaizdą (daiktas, eiga, asmuo)

Aš perimu tyrimą

Aš (Tyrėjas) pakeičiu Dievą (Tyrėją)

Savęs suvokimas išjudina Mane

Dievas Sūnus (turintis Dievą) grindžia išgyvenimo apytaką

Tyrėjas pasitraukia

Betarpiškumas

Daiktas, eiga, asmuo

Nežinojimas pasitraukia, tad paeiliui iškyla pasąmonė, sąmonė, sąmoningumas.

Yra kažkas daugiau - pasaulis. Amžinas gyvenimas.

Dievo tyrimas išgyvenimo apytakoje

Pirmiausia iškyla pasąmonė - buvimai, duotybės, žinojimai, atsakymai.

Nežinojimas naujai iškyla klausimais

Toliau iškyla sąmonė - nebuvimai, skylės, sąvokos, nežinojimai, klausimai.

Mūsų požiūriu kadangi mūsų apimtis yra betkas, tų klausimų gali būti daug. Panašiai, žinojimo rūmais, žmonių gali būti daug. O galiausiai meilės mokslu tėra vienas žmogus visuose.

Sąmoningumu tai yra tas pats nežinojimas

Galiausiai iškyla sąmoningumas - tyrimai, kuriais dingsta tarpas tarp pasąmonės ir sąmonės.

Susistato išgyvenimo apytaka.

Trijų veiksmų reikšmė Dievo tyrimui

Balsų Dievas, Dievo vaidmenų savastys

Trijų veiksmų reikšmė Savęs tyrimui

Trejopas savęs tyrimas

Savasties supratimai grindžia veiklas

Savasties pobūdis

Santykis su savastimi

Kas aš esu? Trys balsai skirtingai supranta.

Dvejybės atvaizdas (teorija - pratika) išreiškia (neigimą - teigimą).

Tad kiekviename lygmenyje trejybės atvaizdą veikia šis dvejybės atvaizdas.

Ką balsai supranta

Trijų veiksmų reikšmė Dievo ir žmogaus tyrimų santykiais

Dievo ir žmogaus trejybių santykis

Sieja trejybes ir jas papildo

Šešerybės atvaizdai: įsisavinimas.

Padalinimo visuma yra naujai suvokiama kaip +1, +2 arba +3. Tad mes galima rinktis kaip suvokti visumą. Dievas yra visumoje. Mes esame paskirame požiūryje.

Trijų veiksmų reikšmė sandaromis

Reiškiasi sandaromis

Sandaros nusako asmenis, asmenys atkreipia balsus, balsai išjaučia sandaras. (Asmenys yra balsų Dievas.)

Tad nulybės atvaizdai skiriasi nuo troškimų. Troškimai yra Dievo savybės nes tai yra savasties sandaros, kurios atskiria Dievo bruožus nuo paties Dievo. Savastis šiuos bruožus turi atskirai, o Dievas juos turi visus kartu. Tad savastis skiria viską, betką, kažką, nieką, o Dievas jų neskiria.

Padalinimas nusako mūsų būseną. Jį toliau išgyvename veiksmais:

Kiekvienu atveju atsirandame naujame padalinime.

Sąmoningėjimas, tai sąmoningumo telkimas

Grynas sąmoningumas

Grynas sąmoningumas

Sąlygiškas sąmoningumas

Dievo šokio trejybės ratas grindžia gryną sąmoningumą

Pirmapradį Dievą išplečia grynas sąmoningumas

Sąmoningumas išgyvena Koks esu? ir ištiria savo ribas.

Sąmoningumas yra tarpas

Dievą išplečia jo prielaidos, Dievo Dievas - meilė - prielaidų visuma

Branda yra tikslinimas, kad žinojimo-pasąmonė prilygtų nežinojimui-sąmonei.

Mes ir Dievas vienas kitą papildome.

Dievo klausimą keičia Mano (Tyrėjo) klausimas

Sūnaus kampas

Sūnaus sandara ir būklė: aštuonerybė

Trejybės ratas - trys protai

Dievas išsiskiria trejybe

Gyvenimo lygtis.

Išdava - vieningas, sąmoningas Dievas

Žinojimo, nežinojimo, sąmoningumo kilmė Dievo šokyje

Iškyla sandara (Aš)

Išgyvenimo apytaka

Koks amžino gyvenimo vaidmuo?


Iš išgyvenimo apytakos į žinojimo rūmus


Tyrimas Koks Aš esu (Dievas)? priveda prie klausimo (teiginio), Kaip Tu esi (Dievas)?

Išgyvenimo apytaka yra bendro žmogaus žinojimo rūmai

Žinojimo rūmai: Gyvenimo žaidimas

Žinojimo rūmai: Matematika

Iškyla atvaizdai (Tu)

Žinojimo rūmai ir gyvenimas


Iš žinojimo rūmų į meilės mokslą


Kitas tiria nieką, o meilė jį žadina tirti.

Iškyla vieningumas (Kitas)

Meilės mokslas ir amžinas gyvenimas


Užrašai



2022.10.29 A: Kaip žinojimo rūmai išplaukia iš išgyvenimo apytakos?

D: Išgyvenimo apytaka išreiškia betarpiškumą, jo pagrindu sustato asmenį valdantį dėmesį. O dėmesys grindžia pastovumą, kurį išreiškia žinojimo rūmai siedami vienį ir visybę daugiu. Tad žinojimo rūmai atspindi dėmesio santykių įvairovę, atvaizdų įvairovę, pastovumo paieškų įvairovę, o meilės mokslas jas suvienija jų ribų pranokimu, neaprėpiamumu, kuriuo išgyvename buvimą, veikimą ir mąstymą, taip kad esame viena.

2019.01.10 A: Kaip grynas sąmoningumas kyla iš Dievo šokio?

D: Aš myliu, tai mano esmė, ir ta esmė iškyla gyvenimo lygtimi, o jinai reiškiasi tiek dvasia - asmenimis, tiek ne dvasia - sandara - vaidmenimis: Dievu, gerumu, gyvenimu ir amžinu gyvenimu. Tad sąmoningumas sieja asmenį ir vaidmenį, taip kad jūs esate asmenys vaidmenyse - įkūnytas sąmoningumas.

2019.01.04 A: Kaip sąmoningumas kyla iš Dievo šokio?

D: Asmenimis Aš, Tu, Kitas sutampa mano trys kampai: vienu požiūriu, dviem požiūriais ir timis požiūriais. Ir jais, tuo pačiu, sutampa mano buvimas ir mano nebuvimas ir jų sugretinimas taipogi, Dievo buvimas ir įsijautimas, Sūnaus nebuvimas ir atsitokėjimas, Dvasios sugretinimas ir sąmoningumas. Tad iškyla dvilypumas tarp trijų Dievo asmenų ir trijų sąmoningumo veiksmų +1, +2, +3. Tai dvilypumas tarp trijų vienumų Dievo, asmens ir asmenų ir trijų atitinkamų sandarų. Tad šį dvilypumą išsako šešerybė, o tai jūsų sąlygos, tad santvarka kurią išgyvenate mano netroškimais, nes jie kaip mano netroškimai yra būtent mano, kaip ir troškimai mano. Tad sąmoningumas išplaukia iš dvilypumo asmenų ir veiksmų, o tai grindžia šešerybė.

Santykiai yra išsivertimas, tai veikla, kuria išeinama už savęs, tai sukeitimas išėjimo ir atėjimo, tai jų dvilypumas. (D:2020.09.19)

Santykiai yra ryšiai tarp nepriklausomų valių. Tad santykiais vyksta susivedimas. (D:2020.09.18)


Parsiųstas iš http://www.ms.lt/sodas/Mintys/I%c5%a1sivertimai
Puslapis paskutinį kartą pakeistas 2025 balandžio 16 d., 13:59