Mintys.Ketverybė istorijaPaslėpti nežymius pakeitimus - Rodyti kodo pakeitimus 2024 rugsėjo 06 d., 23:35
atliko -
Ištrintos 211-246 eilutės:
Kant's four reflective judgments from his Critique of Judgment:
James Gibson's affordance We see things in terms of the actions we can take. We can look at them in terms of How. We can thus also think of them in terms of Why they are interesting to us. Aesthetics Medieval aesthetics in the realm of philosophy built upon Classical thought, continuing the practice of Plotinus by employing theological terminology in its explications. St. Bonaventure's "Retracing the Arts to Theology", a primary example of this method, discusses the skills of the artisan as gifts given by God for the purpose of disclosing God to mankind, which purpose is achieved through four lights:
Pakeistos 213-267 eilutės iš
Form and function. Function and appearance matches by split-brain patients. (MIT 9.00SC Introduction to Psychology, Spring 2011, Lecture 3, about 43 minutes. See also 52 minutes.)
Also: When things are contradictory, people have to explain Why, they rationalize. (About 48 minutes). Michael Graziano, Consciousness and the Social Brain: In the case of white light, we can distinguish between four items.
(Whether, what, how, why. The "what" we experience is Item IIb, and it is coded in our brain as Item IIa.) Žmogus, žinantis, kaip reikia daryti, visada turės darbo. Žmogus, žinantis, kodėl tai reikia daryti, visada bus jo viršininkas. Ralfas Voldas Emersonas. As Peirce noted, there are three kinds of Signs: Symbol, Index, Icon, and we may also consider a Thing of itself. Heidegger's fourfold aspects of building: receive heaven, await divinities, escort mortals, save earth. See: Building Dwelling Thinking in Poetry, Language, Thought. But "on the earth" already means "under the sky." Both of these also mean "remaining before the divinities" and include a "belonging to men's being with one another." By a primal oneness the four-earth and sky, divinities and mortals-belong together in one. Mortals dwell in the way they preserve the fourfold in its essential being, its presencing. Accordingly, the preserving that dwells is fourfold.
Gilumas yra tai, kiek daikte atsispindi kitų daiktų. Atspindys - jautriausia vieno daikto egzistavimo kitame forma. Daikto "prasmė" yra aukščiausia jo koegzistavimo su kitais daiktais forma gylio atžvilgiu. Man neužtenka vien tik daikto materialumo, turiu žinoti ir kokia daikto "prasmė", t.y. mistiškas šešėlis, kurį virš jo meta visas likęs pasaulis. Daikto prasmės ieškojimas atitinka jo pavertimą vertybiniu visatos centru. Bet ar ne tą patį daro meilė? Sakydami, kad mylime tam tikrą objektą ir kad mums jis yra visatos centras, sujungiantis visus siūlus, kurių apmatai yra mūsų gyvenimas, mūsų pasaulis, kalbame apie tą patį dalyką. [Ortega y Gasset, Meditacijos apie Don Kichotą, vertė Rūta Samuolytė, Nuo Kierkegoro iki Kamiu, ps. 107-108] Būties sakymo tinkamumas, kaip tiesos likimas, yra pirmasis mąstymo dėsnis, bet ne logikos taisyklė, kuri, beje, gali tapti taisykle tik pagal dėsnį. Kreipti dėmesį į mąstančiojo sakymo tinkamumą reiškia ne tik tai, kad mes kiekvienąsyk apmąstome, ką ir kaip reikia sakyti apie būtį. Ne mažiau svarbu yra apmąstyti, ar, kiek, kokią būties istorijos akimirką, kokiame dialoge ir kodėl tai turi būti išsakyta. [Heidegeris, Apie humanizmą, vertė Arvydas Šliogeris, Nuo Kierkegoro iki Kamiu, ps.130] Split brain patients - questions of "what" vs. "why", see Gazzaniga, Brain Science Podcast Benedetto Croce
Antanas Andrijauskas: Dvasia Kročei yra žmonijos gyvenimas, jos istorija, tiksliau, jos dvasinio gyvenimo istorija. Šis vientisas dvasinis pradas Kročės filosofijoje reiškiasi dviem skirtingomis formomis - teorine ir praktine. Teorine forma žmogus pažįsta pasaulį, o praktine jį keičia. Teorinė forma savo ruožtu skyla į intuityvią, arba, kaip Kročė ją vadina, estetinę ir konceptualią, arba filosofinę, tikrovės pažinimo formą. O praktinė forma skyla į ekonominę ir etinę. Šios keturios tikrovės pažinimo formos neohėgeliškoje Kročės filosofinėje sistemoje virsta savarankiškais mokslais - estetika, filosofija, ekonomika, etika, kuriuos atitinka tokios pagrindinės kategorijos: grožis, tiesa, nauda ir gėris. Taip galėčiau glaustai apibūdinti hėgeliškąją jo filosofinę orientaciją. [Nuo Kierkegoro iki Kamiu, ps.170]
Transcendentals Beauty, Goodness, Truth. In Plato's Symposium the following passage suggests their correct order: "The true order of going is to use the beauties of the earth as steps along which to mount upwards for the sake of that other beauty: from fair forms to fair practices, and from fair practices to fair notions until he arrives at the idea of absolute beauty." Žr. Vienybė Ar (kūnas). Koks (neocortex - protas), limbic (no language): kaip (širdis?), kodėl (valia?) - išradingi vadovai - Simon Sinek: How Great Leaders Inspire Action - reverse the order of information. Speak out from the nonlingual, decision making part of the brain. į:
Ištrintos 220-225 eilutės:
Simon O. Sinek. Golden Circle: What, How, Why. TED Talk.
After Action Review (Wikipedia) a structured review or de-brief (debriefing) process for analyzing what happened, why it happened, and how it can be done better by the participants and those responsible for the project or event. Pakeistos 231-246 eilutės iš
Mencius: keturi daigai, keturi protai-širdys: benevolence, righteousness, propriety, moral wisdom - moral sprouts “He who has a why to live for can bear with almost any how.” — Nietzsche Buddha’s teachings on the four brahma-viharas, the divine abodes or boundless states, comprising kindness, compassion, sympathetic joy, and equanimity. Whatness (quiddity, essence - palyginti su "kodėl") and thatness (whether - existence) Heidegger
DIKW pyramid Data, information, knowledge, wisdom. Milan Zeleny tai susiejo su nieko nežinojimu, kažko žinojimu, betko žinojimu, visko žinojimu. Žr.Helmut Leitner.
į:
Ištrintos 238-240 eilutės:
William James, ketverybės atvaizdai. Tender-minded (idealistai), tough-minded (materialistai).
Pakeista 240 eilutė iš:
į:
2024 gegužės 01 d., 10:41
atliko -
Pridėtos 164-165 eilutės:
Ketverybės atvaizdai - vienas atvaizdas išsako kaip kyla žinojimas, kaip jisai išplečia lygmenį Ar. O kitas atvaizdas viską apverčia, sąmoningumą laiko niekuo, tarsi pseudoskalariu, ir dėmėsį nukreipia atgal į pagrindą, viską. 2024 balandžio 08 d., 09:38
atliko -
Pridėtos 349-353 eilutės:
2024 kovo 07 d., 10:20
atliko -
Pridėtos 347-348 eilutės:
William James, ketverybės atvaizdai. Tender-minded (idealistai), tough-minded (materialistai). 2023 spalio 10 d., 07:36
atliko -
Pridėtos 326-327 eilutės:
“He who has a why to live for can bear with almost any how.” — Nietzsche 2023 rugsėjo 19 d., 14:09
atliko -
Pridėtos 340-344 eilutės:
Kaip Aristotelio keturios priežastys paaiškina kodėl ketveriopai: lygmenimis Ar, Koks, Kaip, Kodėl. Pavyzdžiui, kodėl višta perėjo kelią? Galima atsakyti:
2023 rugsėjo 19 d., 11:17
atliko -
Pridėtos 197-203 eilutės:
2023 gegužės 21 d., 11:16
atliko -
Pakeista 217 eilutė iš:
į:
2022 rugsėjo 14 d., 12:38
atliko -
Pridėtos 12-16 eilutės:
Yra ir atrodo
Ketverybės poslinkiai Pakeistos 18-19 eilutės iš
į:
Padalinimo požiūris Pakeistos 21-22 eilutės iš
į:
Keturių lygmenų reikšmės
Pridėta 32 eilutė:
Ketverybės pavyzdžiai 2022 rugsėjo 14 d., 12:30
atliko -
Pridėta 15 eilutė:
2022 balandžio 09 d., 14:02
atliko -
Pridėtos 178-187 eilutės:
I like the thought which came up (was it Chris? or Franz?) that purpose (Why) is what we can introduce at any point to bring out moral implications. The perspective Why - an external reason, not simply an internal reason How - is what makes any system just as important as any other as a reference point. The perspective Why is that which presents it as self-standing and thus able to participate in the metaphors which link all such systems. Allowing for an answer, Why open us to integration with other systems. 2022 balandžio 09 d., 14:01
atliko -
Pridėtos 169-177 eilutės:
In thinking about the mind, I am familiar with a division of everything into four perspectives: whether, what, how, why. I find this structure to have two representations. We may think them in terms of an observer, as questions: Whether? What? How? Why? Or we may think of them in terms of an observed, as answers: Whether! What! How! Why! In terms of the idealism of the observer, Why? is most important, and Whether? seems inconsequential, whereas in terms of the materialism of the observed, Whether! is most substantial, and Why! seems inconsequential. 2022 vasario 09 d., 22:18
atliko -
Pridėtos 164-168 eilutės:
2022 sausio 19 d., 20:31
atliko -
Pridėtos 138-142 eilutės:
Ketverybė - materialistinis atvaizdas
2022 sausio 18 d., 20:49
atliko -
Pridėtos 138-139 eilutės:
2021 vasario 17 d., 22:56
atliko -
Pakeistos 3-4 eilutės iš
į:
Pridėta 156 eilutė:
2020 spalio 07 d., 19:58
atliko -
Pridėtos 19-20 eilutės:
Pridėtos 286-287 eilutės:
2020 spalio 01 d., 12:32
atliko -
Pridėtos 133-135 eilutės:
2020 rugpjūčio 04 d., 11:46
atliko - 2020 liepos 11 d., 12:19
atliko -
Pridėtos 138-145 eilutės:
Ketverybė
2020 birželio 06 d., 13:00
atliko -
Pridėtos 131-137 eilutės:
2020 gegužės 15 d., 17:52
atliko -
Pridėtos 10-16 eilutės:
Žinojimų pavyzdys:
Ką pasako pastarasis lygmuo? Turint mintyje, kad didesnė dalis jo turinio turi būti jau žinoma, kas traukinys, kodėl jisai važiuoja, ir t.t. 2020 vasario 21 d., 19:56
atliko -
Pridėtos 115-123 eilutės:
Užrašai Ketverybė
Ketverybėje papildiniai - sulyginti ir suprasti:
2019 gruodžio 12 d., 22:37
atliko -
Pridėtos 113-115 eilutės:
Pridėta 117 eilutė:
2019 balandžio 06 d., 14:56
atliko -
Pakeista 6 eilutė iš:
į:
Pakeista 10 eilutė iš:
į:
Pakeistos 210-211 eilutės iš
Mulla Sadra į:
Kas turi pirmenybę (ketverybėje): buvimas (ar), esmė (koks), veikla (kaip), tikslas/aplinkybės (kodėl)
2018 lapkričio 19 d., 17:14
atliko -
Pridėtos 239-240 eilutės:
DIKW pyramid Data, information, knowledge, wisdom. Milan Zeleny tai susiejo su nieko nežinojimu, kažko žinojimu, betko žinojimu, visko žinojimu. Žr.Helmut Leitner. 2018 lapkričio 05 d., 15:46
atliko -
Pakeistos 68-70 eilutės iš
į:
Ką turėjau mintyje? Apsivertimas - tikslas už mūsų (kodėl), mes už taisyklių (kaip). "Vardan ramybės". Gerą valią parodyti? Pakeistos 234-245 eilutės iš
Apsivertimas - tikslas už mūsų (kodėl), mes už taisyklių (kaip). "Vardan ramybės". Gerą valią parodyti?
į:
Whatness (quiddity, essence - palyginti su "kodėl") and thatness (whether - existence) Heidegger
2018 lapkričio 05 d., 15:33
atliko -
Pridėtos 45-57 eilutės:
Lygmuo "kaip" apibrėžia puoduką ar bet kurią sąvoką, jai suteikia tapatybę. O tai yra pagrindas puoduko ar sąvokos esmei "kodėl", atvaizdų (kaip) vieningumas. Savybės "koks" yra tai kas apibūdina paskirą puoduką arba paskirą sąvokos taikymą, taikymo aplinkybės (o savybės gali keistis). Ir jų vieningumas yra būtent paskiro puoduko, paskiros sąvokos atvejis. Tad matome ribą tarp to kas bendra, besąlygiška ir išlieka kodėl/kaip ir to kas paskira ir kinta, sąlygiška koks/ar. Ši riba ir šis išskyrimas yra esminis visoms šešioms ženklų savybėms.
Gyvendami kartu sąmone ir pasąmone (tarpiniais lygmenimis, sąmonės ir pasąmonės derinimu) galime tuo pačiu gyventi Dievu ir Kitu. Pirmenybę reikia teikti širdžiai, ne protui. Valia visada sąmoninga, kūnas visada nesąmoningas. Pakeistos 243-247 eilutės iš
į:
2018 lapkričio 05 d., 15:29
atliko -
Ištrintos 25-26 eilutės:
Ketverybė, žinojimas, keturios apimtys grindžia apibrėžtumą ir išskiria klausimą ir atsakymą kaip pradžią, iš kurios viskas išplaukia, ir pabaigą, į kurią viskas susiveda. Tad ketverybė yra svarbi skiriant padalinimus (0,1,2,3 ir 4,5,6,7). Ketverybė taip pat svarbi grindžiant atvaizdus 4+2 ir išmintį 4x2. Pridėtos 64-67 eilutės:
Ketverybė, žinojimas, keturios apimtys grindžia apibrėžtumą ir išskiria klausimą ir atsakymą kaip pradžią, iš kurios viskas išplaukia, ir pabaigą, į kurią viskas susiveda. Tad ketverybė yra svarbi skiriant padalinimus (0,1,2,3 ir 4,5,6,7). Ketverybė taip pat svarbi grindžiant atvaizdus 4+2 ir išmintį 4x2. Ketverybe nežinojimą mąstome žinojimu. Ištrintos 92-96 eilutės:
Ketverybės vaidmuo Ketverybe nežinojimą mąstome žinojimu. 2018 lapkričio 05 d., 15:28
atliko -
Pakeistos 17-19 eilutės iš
Ketverybe nežinojimą mąstome žinojimu. į:
Ištrintos 25-26 eilutės:
The division of everything into four perspectives is the place where the Algebra Of Views starts to matter. Pakeistos 55-57 eilutės iš
į:
Plotmės grindžia požiūrių dėliojimą, jų algebrą. Pakeistos 60-61 eilutės iš
Žinojimo esmė yra, kad išeinant už savęs išverčiame save, taip kad atversdami save atgal, galime ne tiktai atstatyti save, bet kartu ir išplėsti save, įtraukiant kitus, su mumis sutampančius. Galime išplėsti domeną (extend the domain). Užtat ženklas gali iššaukti vis turiningesnį turinį. Turinys priklauso nuo sąlygos, aplinkos, konteksto, o sąlygos gali būti išplečiamos. į:
Žinojimo esmė yra, kad išeinant už savęs išverčiame save, taip kad atversdami save atgal, galime ne tiktai atstatyti save, bet kartu ir išplėsti save, įtraukiant kitus, su mumis sutampančius. Galime išplėsti domeną (extend the domain). Užtat ženklas gali iššaukti vis turiningesnį turinį. Turinys priklauso nuo plotmės, tai yra, nuo sąlygos, aplinkos, konteksto, o sąlygos gali būti išplečiamos. Viena plotmė gali praplėsti kitą plotmę. Plotmė grindžia požiūrį, tad plotmių santykiai grindžia požiūrių dėliojimą. Pridėtos 92-95 eilutės:
Ketverybės vaidmuo Ketverybe nežinojimą mąstome žinojimu. 2018 lapkričio 05 d., 15:15
atliko -
Ištrintos 24-26 eilutės:
The fact that we must choose a representation means that those idealists who favor the observer often try to eliminate the "whether" level as unreal, and those materialists who favor the situation often try to eliminate the "why" level as unreal. But all four levels are part of our mind's vocabulary, even though in practice, as humans, we only directly live the "how" and the "what". (As an example, consider Peirce's types of signs: symbol (why), index (how), icon (what) where we need to add a thing (whether) in order to be complete.) Pakeistos 69-71 eilutės iš
There are two representations: we think of them either from the point of view of an observer, when they are questions: why? how? what? whether? or from the point of view of a situation, when they are answers: whether! what! how! why! į:
The fact that we must choose a representation means that those idealists who favor the observer often try to eliminate the "whether" level as unreal, and those materialists who favor the situation often try to eliminate the "why" level as unreal. But all four levels are part of our mind's vocabulary, even though in practice, as humans, we only directly live the "how" and the "what". (As an example, consider Peirce's types of signs: symbol (why), index (how), icon (what) where we need to add a thing (whether) in order to be complete.) 2018 lapkričio 05 d., 15:12
atliko -
Pakeistos 15-16 eilutės iš
Ketverybė yra proto sandara - visko padalinimas į keturis požiūrius: ar, koks, kaip, kodėl. Tai keturi žinojimo lygmenys. Ketverybe samprotaujame žinojimo klausimu. į:
Ketverybė yra visko padalinimas į keturis požiūrius. Tai proto sandara, kuria samprotaujame žinojimo klausimu. Tai keturi žinojimo lygmenys, keturi sąmoningumo lygmenys: +0) ar, +1) koks, +2) kaip, +3) kodėl. Pakeistos 19-22 eilutės iš
The four perspectives are: +3) why +2) how +1) what +0) whether, where the notation indicates the levels of reflection involved. There are two representations: we think of them either from the point of view of an observer, when they are questions: why? how? what? whether? or from the point of view of a situation, when they are answers: whether! what! how! why! į:
Pakeistos 70-71 eilutės iš
Ketverybė turi du atvaizdus:
į:
Ketverybė mąstome dviem atvaizdais. Tai yra, mąstydami ketverybę, privalome remtis vienu ar kitu atvaizdu. Atitinkami mąstome klausimais ar atsakymais, didėjančiu ar mažėjančiu laisvumu, pažinovu ar pažinimo lauku. There are two representations: we think of them either from the point of view of an observer, when they are questions: why? how? what? whether? or from the point of view of a situation, when they are answers: whether! what! how! why! 2018 lapkričio 05 d., 15:00
atliko -
Pridėtos 15-34 eilutės:
Ketverybė yra proto sandara - visko padalinimas į keturis požiūrius: ar, koks, kaip, kodėl. Tai keturi žinojimo lygmenys. Ketverybe samprotaujame žinojimo klausimu. Ketverybe nežinojimą mąstome žinojimu. The four perspectives are: +3) why +2) how +1) what +0) whether, where the notation indicates the levels of reflection involved. There are two representations: we think of them either from the point of view of an observer, when they are questions: why? how? what? whether? or from the point of view of a situation, when they are answers: whether! what! how! why!
The fact that we must choose a representation means that those idealists who favor the observer often try to eliminate the "whether" level as unreal, and those materialists who favor the situation often try to eliminate the "why" level as unreal. But all four levels are part of our mind's vocabulary, even though in practice, as humans, we only directly live the "how" and the "what". (As an example, consider Peirce's types of signs: symbol (why), index (how), icon (what) where we need to add a thing (whether) in order to be complete.) The division of everything into four perspectives is the place where the Algebra Of Views starts to matter. Ketverybė, žinojimas, keturios apimtys grindžia apibrėžtumą ir išskiria klausimą ir atsakymą kaip pradžią, iš kurios viskas išplaukia, ir pabaigą, į kurią viskas susiveda. Tad ketverybė yra svarbi skiriant padalinimus (0,1,2,3 ir 4,5,6,7). Ketverybė taip pat svarbi grindžiant atvaizdus 4+2 ir išmintį 4x2. Ištrintos 219-239 eilutės:
The foursome is the [DivisionsOfEverything division of everything] into four perspectives. This structure defines issues of knowledge. The four perspectives are: +3) why +2) how +1) what +0) whether, where the notation indicates the levels of reflection involved. The foursome has two representations, the point of view of the observer (questions: why? how? what? whether?), and the point of view of the thing (answers: why, how, what, whether). [10/99, Andrius Kulikauskas] http://www.ms.lt/en/andrius/understanding/diagrams/foursome.gif The {{Foursome}} is the framework for matters of {{Knowledge}}. It holds together four points of view: why, how, what and whether. These levels have been observed by many thinkers. There are two representations: we think of them either from the point of view of an observer, when they are questions: why? how? what? whether? or from the point of view of a situation, when they are answers: whether! what! how! why!
The fact that we must choose a representation means that those idealists who favor the observer often try to eliminate the "whether" level as unreal, and those materialists who favor the situation often try to eliminate the "why" level as unreal. But all four levels are part of our mind's vocabulary, even though in practice, as humans, we only directly live the "how" and the "what". (As an example, consider Peirce's types of signs: symbol (why), index (how), icon (what) where we need to add a thing (whether) in order to be complete.) The division of everything into four perspectives is the place where the Algebra Of Views starts to matter. Ketverybė, žinojimas, keturios apimtys grindžia apibrėžtumą ir išskiria klausimą ir atsakymą kaip pradžią, iš kurios viskas išplaukia, ir pabaigą, į kurią viskas susiveda. Tad ketverybė yra svarbi skiriant padalinimus (0,1,2,3 ir 4,5,6,7). Ketverybė taip pat svarbi grindžiant atvaizdus 4+2 ir išmintį 4x2. 2018 lapkričio 05 d., 14:55
atliko -
Pridėtos 197-200 eilutės:
Mencius: keturi daigai, keturi protai-širdys: benevolence, righteousness, propriety, moral wisdom - moral sprouts Buddha’s teachings on the four brahma-viharas, the divine abodes or boundless states, comprising kindness, compassion, sympathetic joy, and equanimity. Pridėta 202 eilutė:
Ištrintos 223-226 eilutės:
Simbolis - atskirti turinį ir ženklą Lembertienė: Ženklai gali erzinti žmones. Ir žmonės neatjaučia kitų ir ženklai tam nepadeda, nesuveikia. Ištrintos 237-240 eilutės:
Buddha’s teachings on the four brahma-viharas, the divine abodes or boundless states, comprising kindness, compassion, sympathetic joy, and equanimity 2018 lapkričio 05 d., 14:37
atliko -
Pakeista 38 eilutė iš:
Eilę metų buvau įsivaizdavimas priešingai, kad ketverybės poslinkiai išreiškia įsijautimą. Tačiau tai išreiškia dvejybės poslinkiai, nes išliekame savo plotmėje ir iš viso nesuvokiame savo plotmės, nė tai kas už jos. į:
Eilę metų buvau įsivaizdavęs priešingai, kad ketverybės poslinkiai išreiškia įsijautimą. Tačiau tai išreiškia dvejybės poslinkiai, nes išliekame savo plotmėje ir iš viso nesuvokiame savo plotmės, nė tai kas už jos. 2018 lapkričio 05 d., 14:23
atliko -
Ištrintos 55-56 eilutės:
Pridėtos 74-78 eilutės:
Ženklas Ženklas skiria ir sieja reikšmę (turinį) ir išraišką. Lygmeniu ar reikšmė ir išraiška sutampa, o lygmeniu kodėl jie visiškai atskirti. Ikonas ir indeksas išsako tarpinius santykius, koks ir kaip, atitinkamai. 2018 lapkričio 05 d., 14:12
atliko -
Pakeistos 13-16 eilutės iš
![]() ![]() į:
![]() Pridėtos 37-40 eilutės:
Eilę metų buvau įsivaizdavimas priešingai, kad ketverybės poslinkiai išreiškia įsijautimą. Tačiau tai išreiškia dvejybės poslinkiai, nes išliekame savo plotmėje ir iš viso nesuvokiame savo plotmės, nė tai kas už jos. Atitokėdami suvokiame savo plotmę, užtat suvokiame savo požiūrį, nes plotmė grindžia požiūrį. Tad ketverybe jau galime pasižiūrėti į save iš šalies. Užtat pasikeičia atvaizdai ir lieka du: sugebame ar nesugebame savo pamatyti plotmėje, iš šalies. 2018 lapkričio 05 d., 14:02
atliko -
Pridėtos 44-47 eilutės:
Dievas išeidamas už savęs (už santvarkos) į save (santvarkoje) tuo pačiu atveria tarpinį, žmogišką, sąlyginį, santykinį išėjimą už savęs (beišeinantį) į save (beįeinantį). Tačiau mes šitą išgyvename atvirkščiai - pradėdami savo sąlygose išeiname už jų. Įsijaučiame dvejybe, o atitokėjame ketverybe. Įsijausdami mes apsiribojame savo plotme. O atsitokėdami mes ne tiktai išeiname už savęs, bet mes tuo pačiu parodome savo išėjimo sąlygiškumą, juk buvome sąlygose, o iš kur tos sąlygos atsirado? Tad atveriame ir kitą, lygiagrečią Dievo plotmę. Tuo pačiu nusakome dviprasmiškumą, juk abejose plotmėse atitokėjimas vyksta lygiagrečiai. 2018 lapkričio 05 d., 13:46
atliko -
Pridėta 7 eilutė:
Pridėtos 35-43 eilutės:
Ketverybės poslinkiai Poslinkių pagrindas yra atitokėjimas. Juo paslenkame į aukštesnį lygį. Žinojimo esmė yra, kad išeinant už savęs išverčiame save, taip kad atversdami save atgal, galime ne tiktai atstatyti save, bet kartu ir išplėsti save, įtraukiant kitus, su mumis sutampančius. Galime išplėsti domeną (extend the domain). Užtat ženklas gali iššaukti vis turiningesnį turinį. Turinys priklauso nuo sąlygos, aplinkos, konteksto, o sąlygos gali būti išplečiamos. 2018 lapkričio 05 d., 13:13
atliko -
Pakeistos 223-229 eilutės iš
į:
2018.11.05 A: Kokia ketverybės poslinkių prasmė? D: Ketverybė yra žinojimo sandara. Jinai nežinojimą išreiškia žinojimu, o tam reikalingi keturi lygmenys, kuriais išeinu už savęs į save. Tad poslinkiai išsako šį išėjimą, kuomi nežinojimą pakeičia žinojimu. Ir tam išėjimui reikalingas tarpinis išėjimas į sąlygišką išėjimą, tai yra, į santykinį išėjimą. Ir esmė yra perėjimas iš mano besąlygiško išėjimo į jūsų sąlygišką išėjimą. Tačiau jumis viską išgyvenant gaunasi atvirkščiai. Tad jums atsitokėjant sąlygiškai, santykinai, aš jumyse ir jumis atsitokėju taipogi savo plotmėje. Tad taip grindžiama dviprasmybė, sukuriamos jai sąlygos ir tame ketverybės prasmė. 2018 spalio 03 d., 14:37
atliko -
Pridėtos 58-59 eilutės:
Ketverybė skiria dvasią (nežinojimą) ir sandarą (žinojimą) ir tuomi atveria atvaizdus ir aplinkybes. 2018 rugsėjo 13 d., 12:37
atliko -
Ištrintos 4-5 eilutės:
Ištrintos 11-12 eilutės:
Žinojimas yra išėjimo už savęs eigos išraiška kuria nors pakopa. Pridėtos 17-22 eilutės:
Tai yra žinojimo lygmenys, kartu ir nežinojimo:
2018 rugsėjo 13 d., 12:36
atliko -
Pakeistos 20-23 eilutės iš
Ketverybės atvaizdai į:
Ketverybės požiūriai Semiotika, ženklų mokslas, skiria lygmenis, plotmes: daiktą, ikoną (paveikslą), indeksą (nuorodą, žymę), simbolį (ženklą). Ištrintos 25-29 eilutės:
The two representations of the foursome are:
Pakeistos 27-31 eilutės iš
Kodėl = aprėpti (iš vieningos esmės) Kaip = kisti (vienijančiu santykiu) Koks = pristatyti (vieningu pavidalu) Ar = nuslėpti (vieningas užsandarinimas) į:
Pakeistos 33-38 eilutės iš
Semiotics distinguishes different planes: thing, icon, index, symbol. į:
Ketverybės atvaizdai Ketverybė turi du atvaizdus:
2018 rugsėjo 13 d., 12:32
atliko -
Pakeistos 191-193 eilutės iš
The division of everything into four perspectives is the place where the AlgebraOfViews starts to matter. į:
The division of everything into four perspectives is the place where the Algebra Of Views starts to matter. Ketverybė, žinojimas, keturios apimtys grindžia apibrėžtumą ir išskiria klausimą ir atsakymą kaip pradžią, iš kurios viskas išplaukia, ir pabaigą, į kurią viskas susiveda. Tad ketverybė yra svarbi skiriant padalinimus (0,1,2,3 ir 4,5,6,7). Ketverybė taip pat svarbi grindžiant atvaizdus 4+2 ir išmintį 4x2. 2018 rugpjūčio 22 d., 13:33
atliko -
Pridėtos 215-216 eilutės:
Buddha’s teachings on the four brahma-viharas, the divine abodes or boundless states, comprising kindness, compassion, sympathetic joy, and equanimity 2018 rugpjūčio 22 d., 12:09
atliko -
Pridėtos 213-214 eilutės:
2018 rugpjūčio 11 d., 07:39
atliko -
Pridėta 10 eilutė:
2018 rugpjūčio 08 d., 16:05
atliko -
Pridėtos 37-38 eilutės:
Semiotics distinguishes different planes: thing, icon, index, symbol. 2018 gegužės 17 d., 16:50
atliko -
Pakeistos 1-4 eilutės iš
![]() ![]() į:
Ketverybė Pridėtos 4-17 eilutės:
Žinojimas yra išėjimo už savęs eigos išraiška kuria nors pakopa. ![]() ![]() 2018 kovo 11 d., 10:13
atliko -
Pridėtos 184-195 eilutės:
2018 kovo 09 d., 22:34
atliko -
Pridėtos 147-156 eilutės:
Vaiśeṣika padargai:
O "ar" trejopai reiškiasi trejybe:
Tad veikla (pažinimas) sieja trejybę su ketverybe. Užtat tai gali išspręsti ryšį tarp 3+3 ir 4+2. Veikla, tai vidurio kelias, nežinojimo kelias, (Kristus), pagrindas ketverybei nes vienintelis kelias. 2018 sausio 19 d., 20:31
atliko -
Pridėtos 4-5 eilutės:
2017 gruodžio 12 d., 13:18
atliko -
Pridėtos 143-144 eilutės:
After Action Review (Wikipedia) a structured review or de-brief (debriefing) process for analyzing what happened, why it happened, and how it can be done better by the participants and those responsible for the project or event. 2017 lapkričio 15 d., 18:11
atliko -
Pakeista 140 eilutė iš:
Simon O. Sinek. Golden Circle: What, How, Why. į:
Simon O. Sinek. Golden Circle: What, How, Why. TED Talk. 2017 lapkričio 15 d., 18:10
atliko -
Pridėtos 139-142 eilutės:
Simon O. Sinek. Golden Circle: What, How, Why.
2017 spalio 14 d., 12:59
atliko -
Pakeistos 158-164 eilutės iš
į:
Simbolis - atskirti turinį ir ženklą Lembertienė: Ženklai gali erzinti žmones. Ir žmonės neatjaučia kitų ir ženklai tam nepadeda, nesuveikia. Apsivertimas - tikslas už mūsų (kodėl), mes už taisyklių (kaip). "Vardan ramybės". Gerą valią parodyti? 2017 balandžio 13 d., 12:20
atliko -
Pridėtos 27-37 eilutės:
Klausimai skiria:
I want X.
2016 gruodžio 25 d., 20:37
atliko -
Pridėtos 116-117 eilutės:
2016 lapkričio 01 d., 23:40
atliko -
Pakeista 119 eilutė iš:
Koks, kaip, kodėl - išradingi vadovai - Simon Sinek: How Great Leaders Inspire Action - reverse the order of information. į:
Ar (kūnas). Koks (neocortex - protas), limbic (no language): kaip (širdis?), kodėl (valia?) - išradingi vadovai - Simon Sinek: How Great Leaders Inspire Action - reverse the order of information. Speak out from the nonlingual, decision making part of the brain. 2016 lapkričio 01 d., 23:37
atliko -
Pridėtos 118-119 eilutės:
Koks, kaip, kodėl - išradingi vadovai - Simon Sinek: How Great Leaders Inspire Action - reverse the order of information. 2016 rugsėjo 27 d., 15:06
atliko -
Pakeista 123 eilutė iš:
Liudmilos Rupšienės seminaras apie Max van Manen fenomenologinį metodą. Neklausia kodėl, nė kaip (bendro asmens žinių), klausia koks - ką išgyvena (asmenybės žinios) - ką niekas kitas nežino ir negali paliudyti, ką privalome gerbti, ką Dievas per žmogų žino ir liudija, tad myli. Liudmilos Rupšienės klausimas: Kokia gyvenimo prasmė? Tačiau abejoju ar šis metodas gali į tai atsakyti. Vertybės nelaiko išgyvenimu, o tvirtinimu. Betgi, manau, vertybės mums ir kitiems svarbiau nė jauduliai, labiau išreiškia mumyse glūdintį Dievo troškimą, išsako už ką sutiktumėme mirti ar kentėti. į:
Liudmilos Rupšienės seminaras apie Max van Manen fenomenologinį metodą. Juo bandoma atsisakyti priežasties ir pasekmės ryšio sureikšminimo. Fenomenologija ieško reiškinio (vaizdinio - koks) esmės (ar), tačiau, manau, tam reikia reiškinį visaip pasukti (kaip), visaip prie jo prieiti, tokiu būdu atskirti "kaip" ir "koks". Neklausia kodėl, nė kaip (bendro asmens žinių), klausia koks - ką išgyvena (asmenybės žinios) - ką niekas kitas nežino ir negali paliudyti, ką privalome gerbti, ką Dievas per žmogų žino ir liudija, tad myli. Liudmilos Rupšienės klausimas: Kokia gyvenimo prasmė? Tačiau abejoju ar šis metodas gali į tai atsakyti. Vertybės nelaiko išgyvenimu, o tvirtinimu. Betgi, manau, vertybės mums ir kitiems svarbiau nė jauduliai, labiau išreiškia mumyse glūdintį Dievo troškimą, išsako už ką sutiktumėme mirti ar kentėti. 2016 rugsėjo 27 d., 15:04
atliko -
Pakeistos 121-123 eilutės iš
[[Mulla Sadra: į:
Mulla Sadra Liudmilos Rupšienės seminaras apie Max van Manen fenomenologinį metodą. Neklausia kodėl, nė kaip (bendro asmens žinių), klausia koks - ką išgyvena (asmenybės žinios) - ką niekas kitas nežino ir negali paliudyti, ką privalome gerbti, ką Dievas per žmogų žino ir liudija, tad myli. Liudmilos Rupšienės klausimas: Kokia gyvenimo prasmė? Tačiau abejoju ar šis metodas gali į tai atsakyti. Vertybės nelaiko išgyvenimu, o tvirtinimu. Betgi, manau, vertybės mums ir kitiems svarbiau nė jauduliai, labiau išreiškia mumyse glūdintį Dievo troškimą, išsako už ką sutiktumėme mirti ar kentėti. 2016 liepos 08 d., 12:43
atliko -
Pakeistos 81-83 eilutės iš
Form and function. Function and appearance matches by split-brain patients. (MIT 9.00SC Introduction to Psychology, Spring 2011, Lecture 3, about 43 minutes.)
į:
Form and function. Function and appearance matches by split-brain patients. (MIT 9.00SC Introduction to Psychology, Spring 2011, Lecture 3, about 43 minutes. See also 52 minutes.)
2016 liepos 08 d., 12:39
atliko -
Pridėta 84 eilutė:
Also: When things are contradictory, people have to explain Why, they rationalize. (About 48 minutes). 2016 liepos 08 d., 12:38
atliko -
Pridėtos 80-83 eilutės:
Form and function. Function and appearance matches by split-brain patients. (MIT 9.00SC Introduction to Psychology, Spring 2011, Lecture 3, about 43 minutes.)
2016 balandžio 29 d., 12:37
atliko - 2016 balandžio 08 d., 15:10
atliko -
Pridėtos 113-114 eilutės:
Yra keturios klasikinės Lie grupės ir atitinkamai keturi Dynkin brėžiniai. Ar tai susiję su keturiomis pakopomis, kaip Dievas išeina už savęs? 2016 balandžio 08 d., 15:07
atliko -
Pakeistos 132-171 eilutės iš
===Discussion===
BenoitCouture: Dear Andrius and Helmut, in terms of mathematics and technology, I am basically illiterate. So I find no offense in being deleted where ever I do not make any sense to your comprehensions. That being said, I come from a deep, life long personal experience since the age of 15, of having watched myself losing the faculty of acqiuring knowledge until 18, and since then, having had to regenerate by recovering with the healing of the meaning. One very important part of that healing of the meaning's dynamics, deals as you guys do here, with sequences of foursome, as I posted 2 of those sequences up at the bottom of the list. Can consideration be given to explore if the active point of aplication in the foursome may sprout in practice from 3 merging into one, one being each me who comes alive from the force of the Trinity's sequential dynamic of the me being subtracted from the divisive power of humanity, to then be added in wholesomesess wich then multiplies from the spread of each me to each me. The Law of Connectivity, perhaps?!?... Examples of Trinity's Connectivity:
{{Andrius}}: Hi Benoit! Thank you for contributing. The essence of the foursome which I describe above is not primarily the number of perspectives, but rather their structure: whether, what, how, why. Similarly for the threesome: taking a stand, following through and reflecting. So here we should look to see if you are describing the same structures or perhaps different structures. How would they match up? ((-Benoit)) Hi Andrius! I am not sure how to get in context of the questions yet, as I have difficulties in reconciling live structures of dynamics and growing states into applicable concepts of technology. At this point, my biggest obstacle, is having to ask the Lord to get into a position of concept, so that I can make an equation out of Him. He is He and it is because of the simplicity of His knowing me and of my knowing Him that I live with access to all relevance. The knowledge which is relevant to His Presence and of His direction are a matter of His deployment in my life as He knows me to be ready, from growth 's stage to grwth's stage. None of it depends on my ability or disability to figure Him out but rather on the cultivation of His awareness. It all depends on His revelation an d mt receptivity in obediance of the faith. So my joining in the discussion is to add the development of a user friendly technology for anyone who seeks the Lord, to find Him and to be given immediate access to connect with the others who are in parallel no matter the diffence of personal and social status nor the distance. So about the sequences I offered above, I am showing that the dynamic of meaning that joins these words is where the Spirit of the Lord lives. So by developing images that connect the mesning of the sequences, we create a dynamic of compounding meaning which inter-connect universaly in perpetuty of connectivity. Example:
There are 3 lines of words with 3 words each. When the first word is shown with an image that describes justice as the dynamic to forgive and to deliver, then peace develops into joy. It guides into the 2nd line where the capacity of love and wisdom abides. As a result comes alive love from a pure heart stimulating good conscience in the blossom of wisdom. Once the user of the software comes alive from the healing of the meaning Spirit, the 3 lines of words can go from any single point to any single point and generate danses of meaning celebrations in any combination of twosomes, threesome or foursome in a connectivity that never disrups the balance and harmony of the ones left out because each contain the complete work of the Spirit in the state and dynamic of their meaning. Does that help any toward a complicity between software engeenering and the Lord's reaching out to humanity? į:
2015 kovo 23 d., 21:17
atliko -
Pridėtos 102-103 eilutės:
Split brain patients - questions of "what" vs. "why", see Gazzaniga, Brain Science Podcast 2015 kovo 13 d., 17:46
atliko -
Pakeista 22 eilutė iš:
Atsakymai atsiranda su ketverybe. Tad ketverybė ir vėlyvėsni padalinimai turi tik du atvaizdus: klausimas ir atsakymas. O prieš tai tėra klausimai, nėra atsakymų. Tad Dievas išsivysto klausimais, pirmiausia. Ketverybe paaiškėja, kad Dievas nebūtinas - klausimas nebūtinas - gali būti atsakymas. O aštuonerybe paaiškėja, kad atsakymo nebėra, tad klausimas kaip toks yra būtinas. O klausimas turi keturi atvaizdus, tai jo apimtys. O ketverybė išsako tas apimtis ir ką atsakymas reiškia jose. Tad Dievas yra klausimas. Klausimu Dievas pasitraukia, tad atveria laisvumo. O ketverybės apimtys išsako kiek Dievas pasitraukė. Kodėl - iš viso dar nepasitraukė, o ar - visiškai pasitraukė. Atvaizdas klausimais išsako dvasią (malonę), o atvaizdas klausimais išsako aplinkybes (santvarką, teisybę). Atvaizdas klausimais nuliniu požiūriu laiko Ar, nes Dievo nebėra. O atvaizdas atsakymais nuliniu požiūriu laiko Kodėl, nes pasitraukimo nėra. Atsakymas yra išvertimas klausimo, jo papildinys. Meilė yra atsakymas, tai Dievo aplinkybės. į:
Atsakymai atsiranda su ketverybe. Tad ketverybė ir vėlyvėsni padalinimai turi tik du atvaizdus: klausimas ir atsakymas. O prieš tai tėra klausimai, nėra atsakymų. Tad Dievas išsivysto klausimais, pirmiausia. Ketverybe paaiškėja, kad Dievas nebūtinas - klausimas nebūtinas - gali būti atsakymas. O aštuonerybe paaiškėja, kad atsakymo nebėra, tad klausimas kaip toks yra būtinas. O klausimas turi keturi atvaizdus, tai jo apimtys. O ketverybė išsako tas apimtis ir ką atsakymas reiškia jose. Tad Dievas yra klausimas. Klausimu Dievas pasitraukia, tad atveria laisvumo. O ketverybės apimtys išsako kiek Dievas pasitraukė. Kodėl - iš viso dar nepasitraukė, o ar - visiškai pasitraukė. Atvaizdas klausimais išsako dvasią (malonę), o atvaizdas klausimais išsako aplinkybes (santvarką, teisybę). Atvaizdas klausimais nuliniu požiūriu laiko Ar, nes Dievo nebėra. O atvaizdas atsakymais nuliniu požiūriu laiko Kodėl, nes pasitraukimo nėra. Atsakymas yra išvertimas klausimo, jo papildinys. Meilė yra atsakymas, tai Dievo aplinkybės. Su ketverybe, su atsakymu atsiranda antisandara, gyvenimo lygtis. 2015 kovo 13 d., 17:44
atliko -
Pakeista 22 eilutė iš:
Atsakymai atsiranda su ketverybe. Tad ketverybė ir vėlyvėsni padalinimai turi tik du atvaizdus: klausimas ir atsakymas. O prieš tai tėra klausimai, nėra atsakymų. Tad Dievas išsivysto klausimais, pirmiausia. Ketverybe paaiškėja, kad Dievas nebūtinas - klausimas nebūtinas - gali būti atsakymas. O aštuonerybe paaiškėja, kad atsakymo nebėra, tad klausimas kaip toks yra būtinas. O klausimas turi keturi atvaizdus, tai jo apimtys. O ketverybė išsako tas apimtis ir ką atsakymas reiškia jose. į:
Atsakymai atsiranda su ketverybe. Tad ketverybė ir vėlyvėsni padalinimai turi tik du atvaizdus: klausimas ir atsakymas. O prieš tai tėra klausimai, nėra atsakymų. Tad Dievas išsivysto klausimais, pirmiausia. Ketverybe paaiškėja, kad Dievas nebūtinas - klausimas nebūtinas - gali būti atsakymas. O aštuonerybe paaiškėja, kad atsakymo nebėra, tad klausimas kaip toks yra būtinas. O klausimas turi keturi atvaizdus, tai jo apimtys. O ketverybė išsako tas apimtis ir ką atsakymas reiškia jose. Tad Dievas yra klausimas. Klausimu Dievas pasitraukia, tad atveria laisvumo. O ketverybės apimtys išsako kiek Dievas pasitraukė. Kodėl - iš viso dar nepasitraukė, o ar - visiškai pasitraukė. Atvaizdas klausimais išsako dvasią (malonę), o atvaizdas klausimais išsako aplinkybes (santvarką, teisybę). Atvaizdas klausimais nuliniu požiūriu laiko Ar, nes Dievo nebėra. O atvaizdas atsakymais nuliniu požiūriu laiko Kodėl, nes pasitraukimo nėra. Atsakymas yra išvertimas klausimo, jo papildinys. Meilė yra atsakymas, tai Dievo aplinkybės. 2015 kovo 13 d., 17:30
atliko -
Pridėtos 21-22 eilutės:
Atsakymai atsiranda su ketverybe. Tad ketverybė ir vėlyvėsni padalinimai turi tik du atvaizdus: klausimas ir atsakymas. O prieš tai tėra klausimai, nėra atsakymų. Tad Dievas išsivysto klausimais, pirmiausia. Ketverybe paaiškėja, kad Dievas nebūtinas - klausimas nebūtinas - gali būti atsakymas. O aštuonerybe paaiškėja, kad atsakymo nebėra, tad klausimas kaip toks yra būtinas. O klausimas turi keturi atvaizdus, tai jo apimtys. O ketverybė išsako tas apimtis ir ką atsakymas reiškia jose. 2015 vasario 23 d., 10:30
atliko -
Pridėtos 23-24 eilutės:
Žinojimas yra veidrodis. Juk Dievas mąsto iškart, tad jam nereikia nieko žinoti, atminti, juk viskas jam prieš akis. Žinojimas remiasi atmintimi, tai atskyrimas mūsų mąstymo į tiesioginį ir netiesioginį. Panašiai, penkerybė, šešerybė, septynerybė išsako tokį atskyrimą, užtat turi tik po du atvaizdus. 2015 vasario 23 d., 10:24
atliko -
Pridėta 106 eilutė:
Transcendentals Beauty, Goodness, Truth. In Plato's Symposium the following passage suggests their correct order: "The true order of going is to use the beauties of the earth as steps along which to mount upwards for the sake of that other beauty: from fair forms to fair practices, and from fair practices to fair notions until he arrives at the idea of absolute beauty." Žr. Vienybė 2015 vasario 23 d., 10:17
atliko -
Pridėtos 98-105 eilutės:
Benedetto Croce
Antanas Andrijauskas: Dvasia Kročei yra žmonijos gyvenimas, jos istorija, tiksliau, jos dvasinio gyvenimo istorija. Šis vientisas dvasinis pradas Kročės filosofijoje reiškiasi dviem skirtingomis formomis - teorine ir praktine. Teorine forma žmogus pažįsta pasaulį, o praktine jį keičia. Teorinė forma savo ruožtu skyla į intuityvią, arba, kaip Kročė ją vadina, estetinę ir konceptualią, arba filosofinę, tikrovės pažinimo formą. O praktinė forma skyla į ekonominę ir etinę. Šios keturios tikrovės pažinimo formos neohėgeliškoje Kročės filosofinėje sistemoje virsta savarankiškais mokslais - estetika, filosofija, ekonomika, etika, kuriuos atitinka tokios pagrindinės kategorijos: grožis, tiesa, nauda ir gėris. Taip galėčiau glaustai apibūdinti hėgeliškąją jo filosofinę orientaciją. [Nuo Kierkegoro iki Kamiu, ps.170] 2015 vasario 04 d., 13:16
atliko -
Pridėtos 96-97 eilutės:
Būties sakymo tinkamumas, kaip tiesos likimas, yra pirmasis mąstymo dėsnis, bet ne logikos taisyklė, kuri, beje, gali tapti taisykle tik pagal dėsnį. Kreipti dėmesį į mąstančiojo sakymo tinkamumą reiškia ne tik tai, kad mes kiekvienąsyk apmąstome, ką ir kaip reikia sakyti apie būtį. Ne mažiau svarbu yra apmąstyti, ar, kiek, kokią būties istorijos akimirką, kokiame dialoge ir kodėl tai turi būti išsakyta. [Heidegeris, Apie humanizmą, vertė Arvydas Šliogeris, Nuo Kierkegoro iki Kamiu, ps.130] 2015 vasario 04 d., 13:12
atliko -
Pridėtos 14-23 eilutės:
Žinojimas yra primesta vienybė. Kodėl = aprėpti (iš vieningos esmės) Kaip = kisti (vienijančiu santykiu) Koks = pristatyti (vieningu pavidalu) Ar = nuslėpti (vieningas užsandarinimas) Kalba remiasi žinojimu, vienybės primetimu. Nulybė savo atvaizdais neigia sąmoningą vienybę, leidžia mąstyti keliais skirtingais požiūriais. Pridėtos 94-95 eilutės:
Gilumas yra tai, kiek daikte atsispindi kitų daiktų. Atspindys - jautriausia vieno daikto egzistavimo kitame forma. Daikto "prasmė" yra aukščiausia jo koegzistavimo su kitais daiktais forma gylio atžvilgiu. Man neužtenka vien tik daikto materialumo, turiu žinoti ir kokia daikto "prasmė", t.y. mistiškas šešėlis, kurį virš jo meta visas likęs pasaulis. Daikto prasmės ieškojimas atitinka jo pavertimą vertybiniu visatos centru. Bet ar ne tą patį daro meilė? Sakydami, kad mylime tam tikrą objektą ir kad mums jis yra visatos centras, sujungiantis visus siūlus, kurių apmatai yra mūsų gyvenimas, mūsų pasaulis, kalbame apie tą patį dalyką. [Ortega y Gasset, Meditacijos apie Don Kichotą, vertė Rūta Samuolytė, Nuo Kierkegoro iki Kamiu, ps. 107-108] 2015 sausio 07 d., 23:52
atliko -
Pakeistos 79-83 eilutės iš
Heidegger's fourfold aspects of building: receive heaven, await divinities, escort mortals, save earth. See: Building Dwelling Thinking in Poetry, Language, Thought. But "on the earth" already means "under the sky." Both of these also mean "remaining before the divinities" and include a "belonging to men's being with one another." By a primal oneness the four-earth and sky, divinities and mortals-belong together in one.
į:
Heidegger's fourfold aspects of building: receive heaven, await divinities, escort mortals, save earth. See: Building Dwelling Thinking in Poetry, Language, Thought. But "on the earth" already means "under the sky." Both of these also mean "remaining before the divinities" and include a "belonging to men's being with one another." By a primal oneness the four-earth and sky, divinities and mortals-belong together in one. Mortals dwell in the way they preserve the fourfold in its essential being, its presencing. Accordingly, the preserving that dwells is fourfold.
2015 sausio 07 d., 23:48
atliko -
Pakeistos 80-83 eilutės iš
į:
2015 sausio 07 d., 23:47
atliko -
Pakeistos 77-83 eilutės iš
As Peirce noted, there are three kinds of {{Signs}}: {{Symbol}}, {{Index}}, {{Icon}}, and we may also consider a {{Thing}} of itself. į:
As Peirce noted, there are three kinds of Signs: Symbol, Index, Icon, and we may also consider a Thing of itself. Heidegger's fourfold aspects of building: receive heaven, await divinities, escort mortals, save earth. See: Building Dwelling Thinking in Poetry, Language, Thought. But "on the earth" already means "under the sky." Both of these also mean "remaining before the divinities" and include a "belonging to men's being with one another." By a primal oneness the four-earth and sky, divinities and mortals-belong together in one.
2014 gruodžio 31 d., 12:30
atliko -
Pridėtos 74-75 eilutės:
Žmogus, žinantis, kaip reikia daryti, visada turės darbo. Žmogus, žinantis, kodėl tai reikia daryti, visada bus jo viršininkas. Ralfas Voldas Emersonas. 2014 gruodžio 13 d., 17:15
atliko -
Pridėtos 6-7 eilutės:
Ketverybė, tai du teigiamai apibrėžti požiūriai, du neigiamai apibrėžti požiūriai. Neigiamai apibrėžti reiškia, kad tai bendruomeninė sandara, išsakanti laisvę. Palyginti su penkerybe ir šešerybe, su pirminėmis sandaromis 3+3=6, 4+3=7, 5+3=0, 6+3=1. |
KetverybėNaujausi pakeitimai 网站 Įvadas #E9F5FC Klausimai #FFFFC0 Teiginiai #FFFFFF Kitų mintys #EFCFE1 Dievas man #FFECC0 Iš ankščiau #CCFFCC Mieli skaitytojai, visa mano kūryba ir kartu visi šie puslapiai yra visuomenės turtas, kuriuo visi kviečiami laisvai naudotis, dalintis, visaip perkurti. - Andrius |
Puslapis paskutinį kartą pakeistas 2024 rugsėjo 06 d., 23:35
|