Mintys.Nulybė istorijaPaslėpti nežymius pakeitimus - Rodyti galutinio teksto pakeitimus 2024 rugsėjo 27 d., 13:13
atliko -
Pridėtos 147-148 eilutės:
Nulybė reiškiasi aplinkybėmis (paskirais požiūriais) ir atvaizdais (visuma). 2024 rugsėjo 04 d., 23:46
atliko -
Ištrintos 146-156 eilutės:
>>bgcolor=#F6EEF6<< ------------------------------ * God Appears Before Elijah as a Tiny Whispering Sound * The Unknowable: Spencer * Tao: Lao Tzu * Being: Heidegger * Leap: Heidegger * Ultimate Concern: Tillich * Absolute: Schelling * The River: Keating 2024 gegužės 13 d., 14:05
atliko -
Pridėtos 145-146 eilutės:
Nulybė nėra Dievas, o yra rėmai Dievo reikalo svarstymui. Tai ne Dievo sąvoka, nes ja Dievo nesuvokiame. 2023 rugsėjo 19 d., 14:08
atliko -
Pakeista 7 eilutė iš:
į:
[++Nulybė++] Pridėtos 138-144 eilutės:
Nulybės atvaizdas, proto žaidimo pagrindas, gyvenimo lygmenys, amžino gyvenimo lygmenys || tiesa || atitikimas || gyvenime || amžiname gyvenime || || betarpiškumas || dėmesys || betkam || išminčiai || || pastovumas || paieška || pasirinkimų || geros valios || || prasmingumas || sąlygos (jeigu) || valiai || Dievo valiai || * Ketverybės lygmenų neigimas: Požiūris, žvilgsnis, nuostata, vertybė. 2021 kovo 05 d., 15:51
atliko -
Pridėtos 135-136 eilutės:
* Nulybės atvaizdai turi atitinkamus veiksmažodžius, pavyzdžiui, "rasti" - jie sąmoningėja. 2021 vasario 23 d., 22:22
atliko -
Pridėtos 130-135 eilutės:
Nulybės atvaizdų paneigimas iššaukia kalbas: * akivaizdumo paneigimas iššaukia tai kas rūpi, pagrindimą * tiesumo paneigimas iššaukia tai kas reiškia, įvardijimą * pastovumo paneigimas iššaukia tai kas įvyksta, pasakojimą 2021 sausio 27 d., 17:32
atliko -
Pakeistos 13-15 eilutės iš
į:
* Ar nulybės atvaizdai yra Dievo savybės ar gerumo savybės? * Kur ir kaip įžvelgiame nulybės atvaizdus? Pridėtos 19-20 eilutės:
Nulybė yra visko padalinimas į nė jokį požiūrį. Šia sandara mąstomi Dievo klausimai. Ištrintos 22-24 eilutės:
Demonstration of contradiction defines a boundary between states - a switch in claims. Pridėtos 25-26 eilutės:
Nulybė turi keturis atvaizdus: +0) tiesa, +1) betarpiškumas, +2) pastovumas, +3) prasmingumas. Pakeistos 38-50 eilutės iš
*+2) constant *+1) direct These generate the twelve {{Topologies}}. The four representations of the nullsome negate the four perspectives of the foursome : significant=unencompassed, constant=unchanged, direct=unrepresented, true=unhidden. The four representations of the nullsome are the same as, or at least closely related to, the four representations of everything : Everything is significantly loving, constantly calm, directly certain, truly self-sufficient. [3/00, Andrius Kulikauskas] '''Dievo savybės''' Dievo savybės yra keturi nulybės atvaizdai, taip pat keturi troškimai apimčių į:
Kiekvienas nulybės atvaizdas iššaukia proto žaidimą apibrėžiantį tris aplinkybes, o kartu trejybės atvaizdą. Keturi nulybės atvaizdai apibrėžia dvylika aplinkybių. Keturi nulybės atvaizdai neigia atitinkamus keturis ketverybės lygmenis: * prasmingas = neaprėpiamas neigia kodėl * pastovus = nekintantis neigia kaip * betarpiškas = nepavaizduotas neigia koks * tiesus, akivaizdus = nenuslėptas neigia ar Keturi nulybės atvaizdai yra Dievo savybės (ar gerumo savybės?). Keturi troškimai apimčių taipogi yra Dievo savybės. Pridėtos 128-129 eilutės:
Demonstration of contradiction defines a boundary between states - a switch in claims. 2021 sausio 27 d., 17:16
atliko -
Pakeistos 104-107 eilutės iš
[http:// 1 į:
[[http://biblija.lt/index.aspx?cmp=reading&doc=BiblijaRKE1999_Ez_1 | Ezechielis 1]] 1 Trisdešimtų metų ketvirto mėnesio penktąją dieną, man esant tarp tremtinių prie Kebaro upės, atsivėrė dangus, ir aš mačiau regėjimus iš Dievo. 2 Penktą dieną, tai buvo penkti karaliaus Jehojachino tremties metai 3 VIEŠPATIES žodis pasiekė Būzio sūnų kunigą Ezechielį prie Kebaro upės chaldėjų krašte. Ten pasiekė jį VIEŠPATIES ranka. 4 Pakėliau akis, ir štai iš šiaurės, pašvaistės apsuptas, su žaibuojančia ugnimi artėjo viesulas, didžiulis debesis, kurio viduryje ugnies šerdyje spindėjo lyg gintaras. 5 Jos viduryje rodėsi esą keturi gyvūnai. Jie buvo panašūs į žmones, 6 bet kiekvienas turėjo keturis veidus ir keturis sparnus. 7 Jų kojos buvo tiesios, o kojų pėdos tarsi veršio nagos; jos žibėjo, kaip žiba šveistas žalvaris. 8 Po jų sparnais į keturias puses kyšojo žmogaus rankos. Visi keturi gyvūnai turėjo veidus ir sparnus. 9 Jų sparnai lietė vienas kitą. Eidami jie nesigręžiojo, kiekvienas gyvūnas ėjo tiesiai į priekį. 10 Jų veidų išvaizda buvo tokia: visi keturi turėjo žmogaus veidą, liūto veidą dešinėje, jaučio veidą kairėje ir erelio veidą. 11 Tokie buvo jų veidai. Kiekvienas gyvūnas turėjo du sparnus, taip išskleistus aukštyn, kad jie lietė kaimyno sparnus, o kiti du sparnai dengė jų kūnus. 12 Kiekvienas ėjo tiesiai į priekį, jie ėjo, kur tik dvasia norėjo, ir eidami nesigręžiojo. 13 Taigi tokia buvo gyvūnų išvaizda. Tarp gyvūnų buvo kažkas, kas atrodė kaip ugnyje degančios anglys, kaip deglai, švysčiojantys pirmyn ir atgal tarp gyvūnų. Ugnis spindėjo žėrėdama, iš ugnies plyksėjo žaibai. 14 Gyvūnai švytravo priekin ir atgal kaip žaibai. 15 Įsistebėjęs į gyvūnus, pamačiau po ratą, liečiantį žemę prie kiekvieno keturveidžio gyvūno. 16 Ratai žėrėjo tarsi būtų padaryti iš chrizolito. Visi keturi buvo to pat pavidalo: iš išvaizdos ir sąrangos atrodė, tartum ratas būtų buvęs rato viduje. 17 Ėmę riedėti, jie riedėdavo bet kuria iš keturių krypčių ir riedėdami nesigręžiodavo. 18 Jų skrytys buvo aukštos ir kėlė baimę, nes visų keturių skrytys aplink buvo pilnos akių. 19 Gyvūnams pajudėjus į priekį, ratai riedėdavo greta jų; gyvūnams pakilus nuo žemės, ratai pakildavo drauge su jais. 20 Kur tik dvasia eidavo, ten eidavo ir jie, ir ratai riedėdavo drauge su jais, nes ratuose buvo gyvūnų dvasia. 21 Gyvūnams einant, riedėdavo ir ratai, gyvūnams sustojus, sustodavo ir ratai. Kai gyvūnai pakildavo nuo žemės, drauge su jais pakildavo ir ratai, nes ratuose buvo gyvūnų dvasia. 22 Viršum gyvūnų galvų buvo lyg dangaus skliautas, lyg baimę kelianti krištolo pašvaistė, išskleista viršum galvų. 23 Jų sparnai buvo ištiesti po skliautu, sparnas į sparną. Kiekvienas jų dengė savo kūną dviem sparnais. 24 Jiems judant girdėjau jų sparnų plazdenimą kaip galingų vandenų ošimą, kaip Galingojo balsą, kaip ūžesį karo stovykloje. Sustoję jie nuleisdavo savo sparnus. 25 Ir nuo viršaus dangaus skliauto, buvusio virš jų galvų, pasigirdo balsas. Ramiai stovėdami, jie nuleisdavo savo sparnus. 26 Viršum dangaus skliauto, kuris buvo virš jų galvų, buvo matyti lyg sosto pavidalas, panašus į safyrą. Aukštai viršum sosto pavidalo sėdėjo į žmogų panaši būtybė. 27 Aukščiau to, kas atrodė kaip jo juosmuo, regėjau spindesį kaip gintaro, kaip žėrinčios ugnies. O žemiau to, kas atrodė kaip jo juosmuo, regėjau tartum ugnį su blizgančia pašvaiste aplink. 28 Kaip vaivorykštė, pasirodanti lietaus dieną debesyse, buvo jį gaubianti pašvaistė. Tai buvo VIEŠPATIES šlovės panašumo reginys. Pamatęs, parpuoliau veidu žemėn ir išgirdau kalbant. (Gal tai gyvenimo lygties keturi nariai? Ar tai vienybės atvaizdai taipogi?) 2021 sausio 27 d., 17:07
atliko -
Pakeistos 11-13 eilutės iš
į:
* Ar yra aštuonios Dievo savybės - keturi nulybės atvaizdai ir keturi troškimai apimčių? * Kaip susiję keturi nulybės atvaizdai ir keturi troškimai apimčių? Pakeistos 22-23 eilutės iš
į:
[+Nulybės atvaizdai+] Pridėtos 44-55 eilutės:
'''Dievo savybės''' Dievo savybės yra keturi nulybės atvaizdai, taip pat keturi troškimai apimčių. Dievo savybė * is Caring * is that God cares about Person (for example, God is loving = cares about Other). * is the arisal within the system of God beyond the system. God seeps into a System where God is not. * is the formulation of God's being (or not) in terms of the relevant witness. * is a degree of immediacy * all coincide when the various Persons who mark these properties are one with God and living as one through God's oneness but in different scopes Ištrinta 57 eilutė:
Ištrinta 84 eilutė:
Pakeistos 87-88 eilutės iš
į:
Dievas yra pirm visko. Dievas gali neturėti jokio požiūrio. Tai yra Dievas kaip toks, kuris save dalina padalinimais. Tai galima laikyti nulybe, visko padalinimu į jokį požiūrį. Ši sandaro išsako Dievo dvejonę, Ko iš tikrųjų trokštu? Pakeistos 102-103 eilutės iš
į:
'''Šventraštis''' Pakeistos 109-113 eilutės iš
'''Nulybė ---- į:
'''Nulybė ir Vienybė''' * Dievas ir viskas Ištrintos 117-143 eilutės:
'''Dievo savybės''' ===Properties of God=== God has four properties: * significant * constant * direct * true and they are the four RepresentationsOfTheNullsome PropertyOfGod * is Caring * is that God cares about Person (for example, God is loving = cares about Other). * is the arisal within the system of God beyond the system. God seeps into a System where God is not. * is the formulation of God's being (or not) in terms of the relevant witness. * is a degree of immediacy * all coincide when the various Persons who mark these properties are one with God and living as one through God's oneness but in different scopes '''Nulybės atvaizdai''' There are four {{Representations}} of the {{Nullsome}}: {{True}}, {{Direct}}, {{Constant}}, {{Significant}}. They are the triggers for the four RepresentationsOfTheThreesome, and thereby generate the {{Topologies}}. 2021 sausio 27 d., 16:48
atliko -
Pakeistos 1-13 eilutės iš
į:
>>bgcolor=#E9F5FC<< ------------------------------- [[Padalinimai]], [[Padalinimų ratas]], [[Aplinkybės]], [[Vienybė]] ------------------------------ >><< >>bgcolor=#FFFFC0<< ----------------- ----------------- >><< 2021 sausio 27 d., 14:39
atliko -
Pakeistos 1-2 eilutės iš
Žr. [[Padalinimai]], [[Padalinimų ratas]], [[Aplinkybės]], [[Vienybė į:
Žr. [[Padalinimai]], [[Padalinimų ratas]], [[Aplinkybės]], [[Vienybė]] Pridėtos 32-59 eilutės:
Nulybės atvaizdai * Ketverybė išsako nulybės atvaizdų neigimus. Nulybės atvaizdai grindžia ketverybę. * Nulybės atvaizdai įvairiose pakopose išsako Dievo išėjimą už savęs. Santvarkoje asmuo nulybės atvaizdu skiriasi nuo Dievo už santvarkos. * Nulybės atvaizdai išreiškia įtampą kaip sąsają tarp dviejų lygmenų. * [[http://www.ms.lt/sodas/Book/20170928Truth | Truth as the Admission of Self-Contradiction]] apžvelgia kaip tiesa įvairiai suprantama, kaip įvairiausi tiesos supratimai atskleidžia pirmaprades sąvokas. * Nulybės atvaizdai išsako skirtumą tarp turinio ir raiškos, tarp asmens ir savasties lygmenų. Tiesa sutampa, prasmingumu tai visiškai atskirti lygmenys. * Nieko nedarymas visgi yra kažko (betko, visko) darymas. Tad gali būti šešios nedarymo ir darymo poros, kaip nedarymas reiškiasi darymu. ** Santvarkoje Dievas tiesa niekuo nesiskiria nuo Dievo. Dievas=Dievas. Dievo šokis: Dievo visiškas išėjimas už savęs į santvarką, visgi Dievas lieka Dievu. ** Santvarkoje Aš savo betarpiškumu skiriuosi kažkuo nuo Dievo. Juk būtent mano ryšys su santvarka yra betarpiškas. Išgyvenimo apytaka: Aš už santvarkos betarpiškai žvelgiu į ją. ** Santvarkoje Tu pastovumu skiriesi betkuo nuo Dievo už santvarkos. Žinojimo rūmai: Tu santvarkoje pastoviai žiūri už jos (į mane). ** Santvarkoje Kitas prasmingumu skiriasi viskuo nuo Dievo už santvarkos. Meilės mokslas: Kitas prasmingumu yra santvarkoje, būtent taip yra prasminga. * Tiesa yra tiesioginis nulybės atvaizdas sutampantis su nulybe, Dievas sutampantis su Dievu. Prasmingumas yra nulybės atvaizdas atskirtas nuo nulybės, Dievas pilnai išėjęs už savęs į Kitą. * Nulybės atvaizdai įvairiai supranta lygtį X=X, nuo kintamojo turinio X ir raiškos X sutapimo tiesa (daiktu) iki jų visiško išskyrimo prasmingumu (simboliu). * Asmens (Dievo, Mano, Tavo, Kito) požiūris siaurėja (viskas, betkas, kažkas, niekas), tačiau jo skirtumas nuo besąlygiško Dievo už santvarkos didėja (niekas, kažkas, betkas, viskas). Pastarąjį skirtumą išreiškia nulybės atvaizdų (tiesa ir tt.) išreikštas tarpas, kurio pagrindu išsiskleidžia trejybės atvaizdai (būtinas-tikras-galimas ir tt.) Tai tarpas tarp pažinovo (požiūrio) ir pažintojo (asmens) ketverybės atvaizdų, kurie vienas kitą papildo. Dievas išeidamas už savęs atveria šį tarpą tarp Dievo dvasios (pažinovo, požiūrio išgyventojo: Dievo, Manęs, Tavęs, Kito) ir Dievo savasties (pažintojo, sustatyto požiūrio: dvasios - Dievo, sandaros - visko, atvaizdų - troškimų, vieningumo - meilės). * Vaizduotė veikia atvaizdais. Nulybės atvaizdais įsivaizduojame asmenis: ** Dievas yra tiesos dvasia - tiesa yra (nulybės) atvaizdas, o nulybė yra (Dievo) sandara. ** Aš esu betarpiškumo sandara. ** Tu esi pastovumo atvaizdas. ** Kitas yra prasmingumo vieningumas. Nulybės atvaizdai yra tiesos praturtinimai, kad ta tiesa būtų ne tiktai teisinga, bet asmeniškai svarbi, bendrai teigiama ir iš esmės prasminga. Užtat nulybės atvaizdai išsako suvokimo lygmenis kaip tą tiesą suvokiame. * Suvokimu (tiesa) prieštaravimas ir neprieštaravimas yra tame pačiame lygmenyje, už santvarkos. * Savęs suvokimu (betarpiškumu) neprieštaravimas tai Aš žvelgiantis į santvarką. * Bendru suvokimu (pastovumu) neprieštaravimas tai Tu žvelgiantis iš santvarkos. * Susikalbėjimu (prasmingumu) neprieštaravimas tai Kitas esantis santvarkoje, visiškai kitame lygmenyje. Asmens suvokimo lygmuo - nulybės atvaizdas - išreiškia prieštaravimo ir neprieštaravimo santykį. Prieštaravimas yra turinys, semantinis Dievas už santvarkos. Neprieštaravimas yra raiška, sintaktinis asmuo (Dievas, Aš, Tu, Kitas) esantis savame lygmenyje. 2020 birželio 02 d., 13:43
atliko -
Pakeistos 33-38 eilutės iš
Some examples of the nullsome: God Appears Before Elijah as a Tiny Whispering Sound, The Unknowable: Spencer, Tao: Lao Tzu, Being: Heidegger, Leap: Heidegger, Ultimate Concern: Tillich, Absolute: Schelling, The River: Keating ===God=== į:
'''Dievas''' Pakeistos 38-39 eilutės iš
į:
'''Tiesa''' Pridėtos 104-114 eilutės:
>>bgcolor=#F6EEF6<< ------------------------------ * God Appears Before Elijah as a Tiny Whispering Sound * The Unknowable: Spencer * Tao: Lao Tzu * Being: Heidegger * Leap: Heidegger * Ultimate Concern: Tillich * Absolute: Schelling * The River: Keating Pakeista 116 eilutė iš:
į:
--------------------------- Pakeista 124 eilutė iš:
į:
-------------------------- 2020 birželio 02 d., 13:40
atliko -
Pakeista 1 eilutė iš:
Žr. [[Padalinimai]], [[Padalinimų ratas]], [[Aplinkybės]], [[Troškimai]] į:
Žr. [[Padalinimai]], [[Padalinimų ratas]], [[Aplinkybės]], [[Vienybė]], [[Troškimai]] 2020 birželio 02 d., 13:40
atliko -
Pridėtos 1-2 eilutės:
Žr. [[Padalinimai]], [[Padalinimų ratas]], [[Aplinkybės]], [[Troškimai]] Ištrinta 5 eilutė:
2020 birželio 02 d., 13:39
atliko -
Pakeistos 104-116 eilutės iš
* Nulybės atvaizdai (prasmingumas, pastovumas, betarpiškumas, tiesa) išreiškia kaip iš įvairių apimčių (viskas, betkas, kažkas, niekas) atrodo Dievo savybės jam išeinant už savęs. Pavyzdžiui, nieko apimtyje, tiesa sutampa Dievo raiška (buvimas) ir turinys (nebuvimas). į:
* Nulybės atvaizdai (prasmingumas, pastovumas, betarpiškumas, tiesa) išreiškia kaip iš įvairių apimčių (viskas, betkas, kažkas, niekas) atrodo Dievo savybės jam išeinant už savęs. Pavyzdžiui, nieko apimtyje, tiesa sutampa Dievo raiška (buvimas) ir turinys (nebuvimas). >>bgcolor=#FFECC0<< 2004.11.12 A: Koks ryšys tarp sąmoningėjimo ir nulybės atvaizdų? D: Aš galiu būti jumyse įvairiai, priklausomai nuo to kaip mes bendraujame. 2004.11.04 A: Koks nulybės atvaizdų ir trejybės atvaizdų vaidmuo tau susikalbant su mumis? D: Mes žiūrime į vienas kitą iš šalies ir dalyvaujam tiesiogiai, tad atvaizdai tai sujungia. >><< 2020 vasario 21 d., 19:56
atliko -
Pakeistos 100-104 eilutės iš
Vaizduotė gali iššaukti reiškinius ir juos jautriai išgyvename nes juos lyginame būtent su tyla, su nulybės atvaizdais. į:
Vaizduotė gali iššaukti reiškinius ir juos jautriai išgyvename nes juos lyginame būtent su tyla, su nulybės atvaizdais. [+Užrašai+] * Nulybės atvaizdai (prasmingumas, pastovumas, betarpiškumas, tiesa) išreiškia kaip iš įvairių apimčių (viskas, betkas, kažkas, niekas) atrodo Dievo savybės jam išeinant už savęs. Pavyzdžiui, nieko apimtyje, tiesa sutampa Dievo raiška (buvimas) ir turinys (nebuvimas). 2017 spalio 14 d., 13:04
atliko -
Pakeistos 96-100 eilutės iš
They are the triggers for the four RepresentationsOfTheThreesome, and thereby generate the {{Topologies}}. į:
They are the triggers for the four RepresentationsOfTheThreesome, and thereby generate the {{Topologies}}. '''Vaizduotė''' Vaizduotė gali iššaukti reiškinius ir juos jautriai išgyvename nes juos lyginame būtent su tyla, su nulybės atvaizdais. 2017 spalio 14 d., 00:34
atliko -
Pridėtos 5-19 eilutės:
Demonstration of contradiction defines a boundary between states - a switch in claims. '''Nulybės atvaizdai''' Nulybės atvaizdai - būdai kaip besąlygiškumui nėra sąlygų - tai besąlygiškumo atvaizdai (sąlygomis): * tiesa: nėra sąlygų * betarpiškumas: sąlygos nesuveikia * pastovumas: sąlygos nepaveikia * prasmingumas: sąlygos neaprėpia * tiesa - septynerybės apibrėžta * betarpiškumas - šešerybės apibrėžtas * pastovumas - penkerybės apibrėžtas * prasmingumas - ketverybės apibrėžtas 2014 gruodžio 06 d., 14:19
atliko -
Pridėtos 53-54 eilutės:
Constraints are absences. Continuous perturbation is the second order upon the first order. 2014 lapkričio 10 d., 02:44
atliko -
Pakeistos 79-83 eilutės iš
They are the triggers for the four RepresentationsOfTheThreesome, and thereby generate the {{Topologies}}. ===Questions=== How do they relate to the four {{Wishes}}? į:
They are the triggers for the four RepresentationsOfTheThreesome, and thereby generate the {{Topologies}}. |
NulybėNaujausi pakeitimai 网站 Įvadas #E9F5FC Klausimai #FFFFC0 Teiginiai #FFFFFF Kitų mintys #EFCFE1 Dievas man #FFECC0 Iš ankščiau #CCFFCC Mieli skaitytojai, visa mano kūryba ir kartu visi šie puslapiai yra visuomenės turtas, kuriuo visi kviečiami laisvai naudotis, dalintis, visaip perkurti. - Andrius |
Puslapis paskutinį kartą pakeistas 2024 rugsėjo 27 d., 13:13
|