我的调查

调查

神的舞蹈

经历的道

知识的房子

神的调查

redaguoti

Žr. Philosophy?

Svarstytini klausimai

  • Ko reikėtų mokytis?
  • Kas yra teisingumas?
  • Ar geriau būti teisiam, ar atrodyti teisiam?
  • Kaip save lavinti?
  • Ar galima meluoti?
  • Kaip spręsti, kokią prabangą, kokius patogumus sau leisti?
  • Ar iš viso įmanoma ką nors žinoti?
  • Kaip įmanomas besąlygiškas žinojimas?
  • Jeigu geri yra tikrinami, bandomi - ir tuomi pažįstami - tada Dievas nebūtinai geras, gyvenimas nebūtinai teisingas?
  • Ar gali visuomenėje būti vienas luomas ar būtinai keli luomai?
  • Kaip tirti dorovę?
  • Kaip tirti elgesį?
  • Kaip tvarkyti ir valdyti įmonę? (Įmonė kaip miestas)
  • Kaip vertinti esamą "VGTU filosofiją"? Kokia ji galėtų būti?https://www.google.com/search?client=ubuntu&channel=fs&q=platonas&ie=utf-8&oe=utf-8
  • Kaip spręsti, kokia žmogaus esmė?
  • Kokiu pagrindu mums vertinti savo ir kitų nuomones?
  • Kas yra laimė?

Tiriame savo klausimus.

  • Kokie mūsų klausimai?
  • Kaip juos tirti?

Klasės pirmai dienai

  • Nepasirodo 0, pasirodo bet nedalyvauja 5, pasirodo ir dalyvauja prasmingai 10, puoselėja savo klausimą 15.
  • Visi tą dieną dalyvauja: visiems papildomai 2 taškai.
  • Visi tą dieną pasirodo: visiems papildomai 2 taškai.

Klasės eiga

  • Visi ką nors prasmingo pasako, ką nori mąstyti, ką gvildena, kas domina, ko mokosi.
  • Stengiamės visus įtraukti į diskusiją.
  • Palyginsime savo diskusiją su Platono dialogu.
  • Gvildensime savo klausimus.
  • Vis papasakosiu, kaip gvildenu savo klausimą, kas yra elgesys?
  • Palyginsime savo gvildenimus su Platono gvildenimu.

Pastabos

Platono prielaidos:

  • Kiekvienas žmogus turėtų atsiduoti vienam darbui.

VGTU Filosofija

  • Aukšti akademinės kultūros standartai yra bendrabūvio, bendradarbiavimo ir tapatinimosi su universitetu pagrindas.
  • Studentai yra didžiausia ir plačiausius išorinius ryšius turinti universiteto bendruomenės dalis, kurios pozityvi nuomonė apie universitetą yra svarbiausia universiteto prestižo sąlyga.
  • Universiteto darbuotojų (dėstytojų ir administracijos) požiūris į universitetą ir studentus bei bendravimo kultūra yra lemiamas veiksnys, formuojantis VGTU įvaizdį.
  • Universiteto gerovė įgyvendinama bendruomenės bendradarbiavimu ir savanorišku įsitraukimu, renkantis sau patinkančią veiklos kryptį ir dalinantis gerosiomis patirtimis.

VGTU plėtros strategija 2014-2020 m.

Platono Valstybė

Relating Plato's Republic and Investigating Questions

  • 1) Introducing the question: What is justice? Preliminary discussion. Looking for contradictions.
  • Chapter 3? Robert Horn: Visual language. Gamestorming. Working together.
  • 2a) Thought experiment: Imagining extremes. Is it better to be just or to seem just?
  • Stepping in and stepping out. Truths of the heart and truths of the world. Emotional responses. Counterquestions. Needs, operating principles.
  • 2b) Thought experiment: Analogy of a person and a city. How does justice arise?
  • Using the relevant data.
  • 3) Subquestion: What mindset, what training is required for justice
  • Training required for deepest value, and for thinking.
  • 4) Drawing a principle from a structure: Identifying justice in the structure of the city
  • Chapter 4? The quality without a name. Structuralism: how to talk about absolutes. Finding a place to start: (Descartes - doubting). Everything. Divisions of everything: twosome, threesome, foursome. Many examples, especially the importance of the three-cycle in investigation (I think therefore I am). Representations.
  • 5) Facing challenges to radical ideas: A) Equality of men and women. B) Children raised by the state. C) State ruled by a philosopher.
  • Natalie d'Arbeloff. Hands-on work. Circle folding. The kinds of opposites.
  • 6) Describing the basis of a radical idea: the abstract thinking required for the study of the Good.
  • Beauty as a guide in mathematics. Mandelbrot set vs. Simplex. Twelve topologies (and Kant's twelve categories). Fifteen principles of life. Wholeness transformations.
  • 7) Explaining what makes the radical idea difficult: the story of the Cave.
  • Context. Plato's Republic: cave. Obstacles by the system we live in (Alexander, Saranka). Plato's microscope. Buckminster Fuller - poet-prophet. Talking to the Universe.
  • 8) Understanding deviations that make the idea unusual: the unjust cities.
  • Chapter 5? Patterns: structure/activity/tensions. How to document them. How they come together in a pattern language.
  • 9) Comparing the extreme cases: the philosopher and the tyrant.
  • Six visualizations: Morgan D. Jones. Software tools for Thinking. Unified Modeling Language. Paradoxes.
  • 10) Drawing conclusions about human nature based on what we've learned about our weaknesses. And new questions!
  • Chapter 2? Buckminster Fuller's question? Deepest values. Investigatory questions. The method of classifying and organizing.

Platonas


Naujausi pakeitimai


靠真理

网站

Įvadas #E9F5FC

Klausimai #FFFFC0

Teiginiai #FFFFFF

Kitų mintys #EFCFE1

Dievas man #FFECC0

Iš ankščiau #CCFFCC

Mieli skaitytojai, visa mano kūryba ir kartu visi šie puslapiai yra visuomenės turtas, kuriuo visi kviečiami laisvai naudotis, dalintis, visaip perkurti. - Andrius

redaguoti

Puslapis paskutinį kartą pakeistas 2018 vasario 01 d., 17:52