我的调查
调查
神的舞蹈
经历的道
知识的房子
神的调查
redaguoti
|
Žr. Philosophy?
Svarstytini klausimai
- Ko reikėtų mokytis?
- Kas yra teisingumas?
- Ar geriau būti teisiam, ar atrodyti teisiam?
- Kaip save lavinti?
- Ar galima meluoti?
- Kaip spręsti, kokią prabangą, kokius patogumus sau leisti?
- Ar iš viso įmanoma ką nors žinoti?
- Kaip įmanomas besąlygiškas žinojimas?
- Jeigu geri yra tikrinami, bandomi - ir tuomi pažįstami - tada Dievas nebūtinai geras, gyvenimas nebūtinai teisingas?
- Ar gali visuomenėje būti vienas luomas ar būtinai keli luomai?
- Kaip tirti dorovę?
- Kaip tirti elgesį?
- Kaip tvarkyti ir valdyti įmonę? (Įmonė kaip miestas)
- Kaip vertinti esamą "VGTU filosofiją"? Kokia ji galėtų būti?https://www.google.com/search?client=ubuntu&channel=fs&q=platonas&ie=utf-8&oe=utf-8
- Kaip spręsti, kokia žmogaus esmė?
- Kokiu pagrindu mums vertinti savo ir kitų nuomones?
- Kas yra laimė?
Tiriame savo klausimus.
- Kokie mūsų klausimai?
- Kaip juos tirti?
Klasės pirmai dienai
- Nepasirodo 0, pasirodo bet nedalyvauja 5, pasirodo ir dalyvauja prasmingai 10, puoselėja savo klausimą 15.
- Visi tą dieną dalyvauja: visiems papildomai 2 taškai.
- Visi tą dieną pasirodo: visiems papildomai 2 taškai.
Klasės eiga
- Visi ką nors prasmingo pasako, ką nori mąstyti, ką gvildena, kas domina, ko mokosi.
- Stengiamės visus įtraukti į diskusiją.
- Palyginsime savo diskusiją su Platono dialogu.
- Gvildensime savo klausimus.
- Vis papasakosiu, kaip gvildenu savo klausimą, kas yra elgesys?
- Palyginsime savo gvildenimus su Platono gvildenimu.
Pastabos
Platono prielaidos:
- Kiekvienas žmogus turėtų atsiduoti vienam darbui.
VGTU Filosofija
- Aukšti akademinės kultūros standartai yra bendrabūvio, bendradarbiavimo ir tapatinimosi su universitetu pagrindas.
- Studentai yra didžiausia ir plačiausius išorinius ryšius turinti universiteto bendruomenės dalis, kurios pozityvi nuomonė apie universitetą yra svarbiausia universiteto prestižo sąlyga.
- Universiteto darbuotojų (dėstytojų ir administracijos) požiūris į universitetą ir studentus bei bendravimo kultūra yra lemiamas veiksnys, formuojantis VGTU įvaizdį.
- Universiteto gerovė įgyvendinama bendruomenės bendradarbiavimu ir savanorišku įsitraukimu, renkantis sau patinkančią veiklos kryptį ir dalinantis gerosiomis patirtimis.
VGTU plėtros strategija 2014-2020 m.
Platono Valstybė
Relating Plato's Republic and Investigating Questions
- 1) Introducing the question: What is justice? Preliminary discussion. Looking for contradictions.
- Chapter 3? Robert Horn: Visual language. Gamestorming. Working together.
- 2a) Thought experiment: Imagining extremes. Is it better to be just or to seem just?
- Stepping in and stepping out. Truths of the heart and truths of the world. Emotional responses. Counterquestions. Needs, operating principles.
- 2b) Thought experiment: Analogy of a person and a city. How does justice arise?
- Using the relevant data.
- 3) Subquestion: What mindset, what training is required for justice
- Training required for deepest value, and for thinking.
- 4) Drawing a principle from a structure: Identifying justice in the structure of the city
- Chapter 4? The quality without a name. Structuralism: how to talk about absolutes. Finding a place to start: (Descartes - doubting). Everything. Divisions of everything: twosome, threesome, foursome. Many examples, especially the importance of the three-cycle in investigation (I think therefore I am). Representations.
- 5) Facing challenges to radical ideas: A) Equality of men and women. B) Children raised by the state. C) State ruled by a philosopher.
- Natalie d'Arbeloff. Hands-on work. Circle folding. The kinds of opposites.
- 6) Describing the basis of a radical idea: the abstract thinking required for the study of the Good.
- Beauty as a guide in mathematics. Mandelbrot set vs. Simplex. Twelve topologies (and Kant's twelve categories). Fifteen principles of life. Wholeness transformations.
- 7) Explaining what makes the radical idea difficult: the story of the Cave.
- Context. Plato's Republic: cave. Obstacles by the system we live in (Alexander, Saranka). Plato's microscope. Buckminster Fuller - poet-prophet. Talking to the Universe.
- 8) Understanding deviations that make the idea unusual: the unjust cities.
- Chapter 5? Patterns: structure/activity/tensions. How to document them. How they come together in a pattern language.
- 9) Comparing the extreme cases: the philosopher and the tyrant.
- Six visualizations: Morgan D. Jones. Software tools for Thinking. Unified Modeling Language. Paradoxes.
- 10) Drawing conclusions about human nature based on what we've learned about our weaknesses. And new questions!
- Chapter 2? Buckminster Fuller's question? Deepest values. Investigatory questions. The method of classifying and organizing.
|
Naujausi pakeitimai
靠真理
网站
Mieli skaitytojai, visa mano kūryba ir kartu visi šie puslapiai yra visuomenės turtas, kuriuo visi kviečiami laisvai naudotis, dalintis, visaip perkurti. - Andrius
redaguoti
|