我的调查
调查
神的舞蹈
经历的道
知识的房子
神的调查
redaguoti
|
Mintys.Tyrimai istorija
Paslėpti nežymius pakeitimus - Rodyti kodo pakeitimus
Pakeistos 85-86 eilutės iš
Dievo tyrimai ir žmogaus tyrimai
į:
Pakeistos 104-105 eilutės iš
į:
- PPP yra trijų lygmenų ir tai yra tarpai tarp keturių suvokimų ŽD, ŽDŽ, ŽDŽD, ŽDŽDŽ. Nors yra nulinis požiūris, joks požiūris {$P^0$}, tad ta prasme yra keturi lygmenys. {$P^0$} atitinka {$ŽD$}, o {$P^3$} atitinka {$ŽDŽ$}.
Pakeista 125 eilutė iš:
į:
Trijų protų atsisakymas ir jų grąžinimas
Pakeista 127 eilutė iš:
- Atsisakydami savo trijų protų, savo tyrimų, prisiimame Dievą ir gyvename jo tyrimais. O jis savo ruožtu mums gražina mūsų tris protus ir jais tiriame toliau jo požiūriu. Būtent taip renkame Dievą vietoj savęs.
į:
- Atsisakydami savo trijų protų, savo tyrimų, prisiimame Dievą ir gyvename jo tyrimais. O jis savo ruožtu mums grąžina mūsų tris protus ir jais tiriame toliau jo požiūriu. Būtent taip renkame Dievą vietoj savęs.
Pakeistos 3-5 eilutės iš
į:
Pakeistos 61-62 eilutės iš
- Ryšys tarp tyrimo ir tikslo yra ryšys tarp trejybės (tyrimo) ir ketverybės lygmens Kodėl (tikslo).
- Tyrimo sąlygas nusako gyvenimo lygtis išsakantis tyrėją - Dievą, tiriamąjį - gerumą, ir jų santykį.
į:
- Tyrimas plėtoja tikslą. Ryšys tarp tyrimo ir tikslo yra ryšys tarp trejybės (tyrimo) ir ketverybės lygmens Kodėl (tiriamojo proto tikslo).
- Gyvenimo lygtis nusako tyrimo sąlygas, būtent tyrėją - Dievą, tiriamąjį - gerumą, ir jų santykį: ar tiriamasis rinksis gyvenimą ar amžiną gyvenimą?
Pridėtos 43-49 eilutės:
- Tyrimas išgyvenamas trejybės ratu.
- Tyrimas yra sąmoningas supratimas Dievo, nulybės, lygtimi 0+3=3.
- Trejybės ratas atsiremia į Dievą, kaip į tiriamąjį.
- Meilės mokslas išsako ir susitelkia į tai, ką išgyvena tiriamasis.
- Tyrimas skiria ir tiria tyrėją, tiriamąjį ir tyrimą.
Kas Dievui yra tyrimas?
Pridėtos 53-54 eilutės:
Ištrintos 58-61 eilutės:
- Tyrimas išgyvenamas trejybės ratu.
- Tyrimas yra sąmoningas supratimas Dievo, nulybės, lygtimi 0+3=3.
- Trejybės ratas atsiremia į Dievą, kaip į tiriamąjį.
- Meilės mokslas išsako ir susitelkia į tai, ką išgyvena tiriamasis.
Pakeistos 44-45 eilutės iš
- Dievo šokis išplaukia iš Dievo, kaip tyrėjo.
į:
- Dievo šokis išplaukia iš Dievo, kaip tyrėjo, ką jis išgyvena.
- Tolimesnės apytakos būtent vis labiau atsiremia į tiriamąjį, į mylimąjį, užtat baigiasi meilės mokslu.
Pakeista 53 eilutė iš:
- Tai yra tyrimas suprastas ne iš tyrėjo pusės, kas tiria, o iš tiriamojo pusės, kas tiriama. , tuo tarpu Tolimesnės apytakos būtent vis labiau atsiremia į tiriamąjį, į mylimąjį, užtat baigiasi meilės mokslu.
į:
- Meilės mokslas išsako ir susitelkia į tai, ką išgyvena tiriamasis.
Ištrintos 52-57 eilutės:
Apytakų plėtotė išgyventa trejybės ratu
- 0+3=3 Dievo šokis - sąmoningai išgyventi Dievą
- 3+3=6 išgyvenimo apytaka - dorovės pagrindas
- 6+3=1 žinojimo rūmai - vienumo pagrindas
- 1+3=4 meilės mokslas - žinojimo prasmė
Pridėta 44 eilutė:
- Dievo šokis išplaukia iš Dievo, kaip tyrėjo.
Pakeistos 50-51 eilutės iš
- Tyrimas yra sąmoningas supratimas Dievo, nulybės, lygtimi 0+3=3.
- Tai yra tyrimas suprastas ne iš tyrėjo pusės, kas tiria, o iš tiriamojo pusės, kas tiriama. Dievo šokis išplaukia iš Dievo, kaip tyrėjo, tuo tarpu trejybės ratas atsiremia į Dievą, kaip į tiriamąjį. Tolimesnės apytakos būtent vis labiau atsiremia į tiriamąjį, į mylimąjį, užtat baigiasi meilės mokslu.
į:
- Tyrimas yra sąmoningas supratimas Dievo, nulybės, lygtimi 0+3=3.
- Trejybės ratas atsiremia į Dievą, kaip į tiriamąjį.
- Tai yra tyrimas suprastas ne iš tyrėjo pusės, kas tiria, o iš tiriamojo pusės, kas tiriama. , tuo tarpu Tolimesnės apytakos būtent vis labiau atsiremia į tiriamąjį, į mylimąjį, užtat baigiasi meilės mokslu.
Apytakų plėtotė išgyventa trejybės ratu
- 0+3=3 Dievo šokis - sąmoningai išgyventi Dievą
- 3+3=6 išgyvenimo apytaka - dorovės pagrindas
- 6+3=1 žinojimo rūmai - vienumo pagrindas
- 1+3=4 meilės mokslas - žinojimo prasmė
Pakeistos 3-4 eilutės iš
į:
Pakeista 4 eilutė iš:
į:
Pridėta 12 eilutė:
Pakeistos 48-50 eilutės iš
į:
- Tyrimas yra sąmoningas supratimas Dievo, nulybės, lygtimi 0+3=3.
- Tai yra tyrimas suprastas ne iš tyrėjo pusės, kas tiria, o iš tiriamojo pusės, kas tiriama. Dievo šokis išplaukia iš Dievo, kaip tyrėjo, tuo tarpu trejybės ratas atsiremia į Dievą, kaip į tiriamąjį. Tolimesnės apytakos būtent vis labiau atsiremia į tiriamąjį, į mylimąjį, užtat baigiasi meilės mokslu.
Ištrinta 51 eilutė:
- Tyrimą išsako trejybės ratas. Tai sąmoningas supratimas Dievo, nulybės, lygtimi 0+3=3. Tai yra tyrimas suprastas ne iš tyrėjo pusės, kas tiria, o iš tiriamojo pusės, kas tiriama. Dievo šokis išplaukia iš Dievo, kaip tyrėjo, tuo tarpu trejybės ratas atsiremia į Dievą, kaip į tiriamąjį. Tolimesnės apytakos būtent vis labiau atsiremia į tiriamąjį, į mylimąjį, užtat baigiasi meilės mokslu.
Pakeistos 41-43 eilutės iš
Kas yra tyrimas?
- Dievui tyrimas yra išėjimas už savęs.
- Žmogui tyrimas yra (trečiojo) tiriančiojo proto veikla, sąmoningumo veikla.
į:
Kas yra tyrimas? Tyrimas yra išėjimas už savęs.
- Dievui tyrimas yra išėjimas už savęs į save.
- Žmogui tyrimas yra išėjimas už savęs iš savęs. Tai (trečiojo) tiriančiojo proto veikla, sąmoningumo veikla.
Pridėta 47 eilutė:
- Tyrimas išgyvenamas trejybės ratu.
Pakeistos 42-46 eilutės iš
- Trys protai gyvena atsakymais, klausimais, tyrimais. Tyrimai sieja klausimus ir atsakymus.
- Trys protai sustato tyrimą, derina sąmonės klausimą ir pasąmonės atsakymą.
- Sąmoningumas tyrimu užtikrina, kad sąmonė nenuklystų, nesusitelktų į klaidingą atsakymą, nepasiduotų išankstiniam nusistatymui.
- Galima viską suprasti kaip tyrimą nes trys protai yra būdai viską suprasti.
- Tyrimas yra išėjimas už savęs.
į:
- Dievui tyrimas yra išėjimas už savęs.
- Žmogui tyrimas yra (trečiojo) tiriančiojo proto veikla, sąmoningumo veikla.
- Tyrimas sieja (sąmonės, antrojo proto) klausimą ir (pasąmonės, pirmojo proto) atsakymą.
- Sąmoningumas tyrimu užtikrina, kad sąmonė nenuklystų, nesusitelktų į klaidingą atsakymą, nepasiduotų išankstiniam nusistatymui, nepagrįstam ar negaliojančiam samprotavimui.
- Galima viską suprasti kaip tyrimą nes trys protai yra būdai viską suprasti.
Pakeista 3 eilutė iš:
į:
Pakeistos 5-6 eilutės iš
į:
Pakeista 8 eilutė iš:
į:
Pakeista 26 eilutė iš:
į:
Pakeista 27 eilutė iš:
į:
Pakeistos 26-27 eilutės iš
į:
- kas svarbu Dievo tyrimui: Požiūrių grandinė, Išėjimas už savęs iš savęs, Visko žinojimas?, Apytakos (Dievo šokis, Išgyvenimo apytaka, Žinojimo rūmai, Meilės mokslas)
- kas svarbu žmogaus tyrimui: Išėjimas už savęs į save, Gražus taikymas?, Netroškimai (Vertybės, Lūkesčiai, Abejonės, Poreikiai)
Pakeistos 26-27 eilutės iš
į:
Pakeista 25 eilutė iš:
į:
Pakeista 25 eilutė iš:
į:
Pridėtos 24-27 eilutės:
- Atrinkti pagrindinius puslapius nagrinėjančius tai,
Pridėta 46 eilutė:
- Ryšys tarp tyrimo ir tikslo yra ryšys tarp trejybės (tyrimo) ir ketverybės lygmens Kodėl (tikslo).
Ištrintos 109-111 eilutės:
Kodėl
- Ryšys tarp tyrimo ir tikslo yra ryšys tarp trejybės ir ketverybės lygmens Kodėl.
Pridėtos 44-47 eilutės:
Kaip sustatomas tyrimas?
- Tyrimą išsako trejybės ratas. Tai sąmoningas supratimas Dievo, nulybės, lygtimi 0+3=3. Tai yra tyrimas suprastas ne iš tyrėjo pusės, kas tiria, o iš tiriamojo pusės, kas tiriama. Dievo šokis išplaukia iš Dievo, kaip tyrėjo, tuo tarpu trejybės ratas atsiremia į Dievą, kaip į tiriamąjį. Tolimesnės apytakos būtent vis labiau atsiremia į tiriamąjį, į mylimąjį, užtat baigiasi meilės mokslu.
- Tyrimo sąlygas nusako gyvenimo lygtis išsakantis tyrėją - Dievą, tiriamąjį - gerumą, ir jų santykį.
Pakeista 58 eilutė iš:
į:
Ištrintos 68-71 eilutės:
Visko žinojimas ir to žinojimo gražus taikymas
- Viską žinoti yra Dievu suprasti Dievą kaip visko šaltinį iš kurio viskas išplaukia.
- Viską gražiai taikyti yra žmogui viskame gyventi Dievo dvasia, atsiremti į ją už santvarkos, tad puoselėti šviesuolių bendrystę ir amžinai bręsti kartu su visais.
Ištrintos 77-91 eilutės:
Apytakos ir netroškimai
- Apytakos išsako ką Dievas išgyvena žmogumi. Dievo šokiu tiria ar išgyvename, išgyvenimo apytaka - ką išgyvename, žinojimo rūmai - kaip išgyvename, meilės mokslu - kodėl išgyvename.
- Netroškimai sustato žmogaus atotrūkį nuo Dievo ir žmogaus pasirinkimą gyventi savimi ar Dievu.
- Apytakos, asmenų mokslai, jų pasitikrinimai, išsako jų tyrimų 24 išorines galimybes, koks tyrimas vyksta.
- Netroškimai išsako tyrėjų vidines galimybes, kaip imasi tyrimu.
Asmenų atsiradimas ir jų atsisakymas
- Dievas (asmenų išskyrimo pagrindas) -> Aš -> Tu -> Kitas (asmenų vienumo pagrindas) -> ir atgal.
- Iš Dievo išplaukia skirtumas tarp Dievo, Manęs, Tavęs ir Kito.
- Iš Žmogus išplaukia vienumas, per savęs atsisakymą, prasidedant Kitu, toliau išsiplečiant Tavimi, Manimi, tad galiausiai Dievu.
- Dievas išeidamas už savęs apytakomis, išsiskaidydamas trejybių atvaizdais, atveria tarpus asmenims - Man, Tau, Kitam.
- Asmenys atsiranda netroškimuose. Kitas - valios netroškimuose, Tu - širdies netroškimuose, Aš - proto netroškimuose, Dievas - kūno netroškimuose. Kitas yra Dievo pilname atsiskleidime, pilna laisve. Atsisakydami savęs, atsisakome laidų tarp pasąmonės ir sąmonės, nuo trijų laidų pereiname prie dviejų, vieno ir jokio laido. Grįžtame prie kūno, be sąmoningumo, be ryšio tarp pasąmonės ir sąmonės.
- Dievo tyrimas atveria skirtingumo galimybes. O žmogaus tyrimas patvirtina mūsų visų vienumą.
Pakeistos 87-89 eilutės iš
Trejybės ratas
- Tyrimą išsako trejybės ratas. Tai sąmoningas supratimas Dievo, nulybės, lygtimi 0+3=3.
į:
Visko žinojimas ir to žinojimo gražus taikymas
- Visko žinojimas plėtojasi Dievo tyrimų apytakomis. To žinojimo gražus taikymas, šviesuolių bendrystė, plėtojasi žmogaus tyrimų netroškimais.
- Viską žinoti yra Dievu suprasti Dievą kaip visko šaltinį iš kurio viskas išplaukia.
- Viską gražiai taikyti yra žmogui viskame gyventi Dievo dvasia, atsiremti į ją už santvarkos, tad puoselėti šviesuolių bendrystę ir amžinai bręsti kartu su visais.
Apytakos ir netroškimai
- Apytakos išsako ką Dievas išgyvena žmogumi. Dievo šokiu tiria ar išgyvename, išgyvenimo apytaka - ką išgyvename, žinojimo rūmai - kaip išgyvename, meilės mokslu - kodėl išgyvename.
- Netroškimai sustato žmogaus atotrūkį nuo Dievo ir žmogaus pasirinkimą gyventi savimi ar Dievu.
- Apytakos, asmenų mokslai, jų pasitikrinimai, išsako jų tyrimų 24 išorines galimybes, koks tyrimas vyksta.
- Netroškimai išsako tyrėjų vidines galimybes, kaip imasi tyrimu.
Asmenų atsiradimas ir jų atsisakymas
- Dievas (asmenų išskyrimo pagrindas) -> Aš -> Tu -> Kitas (asmenų vienumo pagrindas) -> ir atgal.
- Iš Dievo išplaukia skirtumas tarp Dievo, Manęs, Tavęs ir Kito.
- Iš Žmogaus išplaukia vienumas, per savęs atsisakymą, prasidedant Kitu, toliau išsiplečiant Tavimi, Manimi, tad galiausiai Dievu.
- Dievas išeidamas už savęs apytakomis, išsiskaidydamas trejybių atvaizdais, atveria tarpus asmenims - Man, Tau, Kitam.
- Asmenys atsiranda netroškimuose. Kitas - valios netroškimuose, Tu - širdies netroškimuose, Aš - proto netroškimuose, Dievas - kūno netroškimuose. Kitas yra Dievo pilname atsiskleidime, pilna laisve. Atsisakydami savęs, atsisakome laidų tarp pasąmonės ir sąmonės, nuo trijų laidų pereiname prie dviejų, vieno ir jokio laido. Grįžtame prie kūno, be sąmoningumo, be ryšio tarp pasąmonės ir sąmonės.
- Dievo tyrimas atveria skirtingumo galimybes. O žmogaus tyrimas patvirtina mūsų visų vienumą.
Ištrintos 108-110 eilutės:
Gyvenimo lygtis
- Tyrimo sąlygas nusako gyvenimo lygtis.
Pakeista 107 eilutė iš:
- Atsisakydami savo trijų protų, savo tyrimų, prisiimame Dievą ir gyvename jo tyrimais. O jis savo ruožtu mums gražina mūsų tris protus ir jais tiriame toliau.
į:
- Atsisakydami savo trijų protų, savo tyrimų, prisiimame Dievą ir gyvename jo tyrimais. O jis savo ruožtu mums gražina mūsų tris protus ir jais tiriame toliau jo požiūriu. Būtent taip renkame Dievą vietoj savęs.
Pridėtos 39-40 eilutės:
- Trys protai sustato tyrimą, derina sąmonės klausimą ir pasąmonės atsakymą.
- Sąmoningumas tyrimu užtikrina, kad sąmonė nenuklystų, nesusitelktų į klaidingą atsakymą, nepasiduotų išankstiniam nusistatymui.
Pridėta 47 eilutė:
- Dievas tirdamas išskiria tris protus, o žmogus tirdamas atsisako trijų protų, gyvena Dievu ir jo tyrimu, tad Dievas savo ruožtu gražina jam tris protus.
Pakeistos 105-107 eilutės iš
Trys protai
- Trys protai sustato tyrimą, derina sąmonės klausimą ir pasąmonės atsakymą.
- Sąmoningumas tyrimu užtikrina, kad sąmonė nenuklystų, nesusitelktų į klaidingą atsakymą, nepasiduotų išankstiniam nusistatymui.
į:
Pridėta 107 eilutė:
- Atsisakydami savo trijų protų, savo tyrimų, prisiimame Dievą ir gyvename jo tyrimais. O jis savo ruožtu mums gražina mūsų tris protus ir jais tiriame toliau.
Ištrintos 41-42 eilutės:
Dievo tyrimai ir žmogaus tyrimai
Pridėtos 59-60 eilutės:
Dievo tyrimai ir žmogaus tyrimai
Pakeista 57 eilutė iš:
Tyrimo išdava: Dievo nebūtinumas ir būtinumas
į:
Kodėl tiriama: Tyrimo akstinas ir išdava: Dievo nebūtinumas ir būtinumas
Pridėta 60 eilutė:
- Sąmoningumas, tiriantysis protas atsisako visų patirčių ir sąvokų, tad susitelkia į Dievą, gvildena jo nebūtinumą ar būtinumą.
Ištrintos 48-51 eilutės:
Dievo ir žmogaus tiriami klausimai
- Dievas tiria apytakomis ar, koks, kaip, kodėl yra Dievas.
- Žmogus tiria netroškimais kaip gyventi Dievu, tad kaip gyventi Dievo valia, gera valia, išmintimi, amžinu gyvenimu.
Pakeistos 51-52 eilutės iš
- Žmogus tiria savo ryšį su Dievu - `
- Tyrimas ir yra būtent apie tai, Dievo ir žmogaus ryšius.
į:
- Žmogus tiria savo ryšį su Dievu - kaip gyventi Dievu, tad kaip gyventi Dievo valia, gera valia, išmintimi, amžinu gyvenimu.
Kaip tiriama?
- Dievas tiria apytakomis, atsiremdamas vis labiau į žmogų.
- Žmogus tiria netroškimais, atsiremdamas į Dievą.
Ištrintos 36-37 eilutės:
Galima viską suprasti kaip tyrimą.
Pridėta 39 eilutė:
- Galima viską suprasti kaip tyrimą nes trys protai yra būdai viską suprasti.
Pakeistos 39-40 eilutės iš
Tyrimas yra išėjimas už savęs.
į:
Kas yra tyrimas?
- Trys protai gyvena atsakymais, klausimais, tyrimais. Tyrimai sieja klausimus ir atsakymus.
- Tyrimas yra išėjimas už savęs.
Pakeistos 45-48 eilutės iš
Tyrimas yra dviejų rūšių. Dievas išeina už savęs į save - į žmogų, o žmogus išeina už savęs iš savęs į Dievą.
Viskas išplaukia iš Dievo tyrimų ir žmogaus tyrimų. Dievas sustato, užveda, atveria tyrimą, o žmogus jį išgyvena, atlieka, išpildo iš vidaus, kaip tyrėjas. Tyrimas ir yra būtent apie tai, Dievo ir žmogaus ryšius.
į:
Kokių yra tyrimų? Tyrimas yra dviejų rūšių - ne savimi ir savimi - tad žmogumi.
- Dievas išeina už savęs į save - į žmogų, o žmogus išeina už savęs iš savęs į Dievą.
- Dievas sustato, užveda, atveria tyrimą, o žmogus jį išgyvena, atlieka, išpildo iš vidaus, kaip tyrėjas.
- Viskas išplaukia iš Dievo tyrimų ir žmogaus tyrimų.
Dievo ir žmogaus tiriami klausimai
- Dievas tiria apytakomis ar, koks, kaip, kodėl yra Dievas.
- Žmogus tiria netroškimais kaip gyventi Dievu, tad kaip gyventi Dievo valia, gera valia, išmintimi, amžinu gyvenimu.
Apie ką yra tyrimas?
- Dievas tiria save - ar, koks, kaip, kodėl yra Dievas.
- Žmogus tiria savo ryšį su Dievu - `
- Tyrimas ir yra būtent apie tai, Dievo ir žmogaus ryšius.
Ištrintos 75-78 eilutės:
Dievo ir žmogaus tiriami klausimai
- Dievas tiria apytakomis ar, koks, kaip, kodėl yra Dievas.
- Žmogus tiria netroškimais kaip gyventi Dievu, tad kaip gyventi Dievo valia, gera valia, išmintimi, amžinu gyvenimu.
Pakeista 3 eilutė iš:
į:
Ištrinta 4 eilutė:
Ištrinta 7 eilutė:
Ištrinta 8 eilutė:
Pakeista 11 eilutė iš:
į:
Pakeistos 3-7 eilutės iš
- Gvildenu, Dievo tyrimai, Dievo tyrimų gvildenimas, Tyrimas, Klausimas, Atsakymas,Trejybės, Ketverybės
- Išsivertimai, Suvokimo lygmenys, Tyrimų ryšys, Trys protai
- Apytakos, Dievo šokis, Išgyvenimo apytaka, Žinojimo rūmai, Meilės mokslas
- Netroškimai, Poreikiai, Abejonės, Lūkesčiai, Vertybės
į:
- Gvildenu, Dievo tyrimai, Dievo tyrimų gvildenimas, Tyrimas, Klausimas, Atsakymas, Trejybės, Ketverybės
- Išėjimas už savęs, Tyrimų ryšys, Prasmė, Trys protai
Išėjimas už savęs į save
Išėjimas už savęs iš savęs
Ištrintos 36-47 eilutės:
Ištrintos 17-19 eilutės:
Apžvelgti susijusius puslapius
Pakeista 34 eilutė iš:
į:
Pakeistos 18-19 eilutės iš
į:
Apžvelgti susijusius puslapius
Pridėtos 45-48 eilutės:
Tyrimo išdava: Dievo nebūtinumas ir būtinumas
- Išsūkis Dievui ir jo tyrimo išdava: Dievo nebūtinumas
- Iššūkis žmogui ir jo tyrimo išdava: Dievo būtinumas.
Pridėtos 74-76 eilutės:
- Dievas (asmenų išskyrimo pagrindas) -> Aš -> Tu -> Kitas (asmenų vienumo pagrindas) -> ir atgal.
- Iš Dievo išplaukia skirtumas tarp Dievo, Manęs, Tavęs ir Kito.
- Iš Žmogus išplaukia vienumas, per savęs atsisakymą, prasidedant Kitu, toliau išsiplečiant Tavimi, Manimi, tad galiausiai Dievu.
Pakeistos 79-80 eilutės iš
į:
- Dievo tyrimas atveria skirtingumo galimybes. O žmogaus tyrimas patvirtina mūsų visų vienumą.
Pakeistos 96-97 eilutės iš
į:
- Vienumas plėtojasi mums atsisakant trijų protų. Atsisakome savęs kaip Kito (sąmoningumo), Tavęs (sąmonės) ir Manęs (pasąmonės). Toliau galime visiškai atsisakyti savęs ir įsijungti į Dievą.
Pakeistos 104-114 eilutės iš
Dievo tyrimas ir žmogaus tyrimas
- Išsūkis Dievui - Dievo nebūtinumas; iššūkis mums - Dievo būtinumas.
- Dievas (asmenų išskyrimo pagrindas) -> Aš -> Tu -> Kitas (asmenų vienumo pagrindas) -> ir atgal.
- Iš Dievo išplaukia skirtumas tarp Dievo, Manęs, Tavęs ir Kito. O iš Žmogus išplaukia vienumas, prasidedant Kitu, toliau išsiplečiant Tavimi, Manimi, tad galiausiai Dievu. Šis vienumas plėtojasi mums sąmoningai gyvenant trimis protais. Kitas, tai pirmas protas, Tu - antras protas, Aš - trečias protas, sąmoningumas. Toliau galime vienytis Dievo pagrindu, bet tiktai po to kai patys gyvename vieningi, atitaisome savo nevieningumą, gerbiame vienas kitą.
- Dievo tyrimas atveria skirtingumo galimybes. O žmogaus tyrimas patvirtina mūsų visų vienumą.
- Aštuonbubas kelias sieja šias dvi kryptis. Dievo kryptyje pasireiškia jo pirmenybė mūsų atžvilgiu buvime, veikime, mąstyme. O žmogaus kryptyje trejybės ratas slenka iš Kito per Tave per Mane į Dievą.
- Padalinimų ratas sieja abi kryptys. Iš Dievo išplaukia nulybė, vienybė, dvejybė, trejybė. Iš Kito išplaukia ketverybė, penkerybė, šešerybė, septynerybė.
į:
Aštuongubas kelias
- Aštuongubas kelias sieja Dievo išsiplėtojimą ir žmogaus savęs atsisakymą.
- Dievo kryptyje pasireiškia jo pirmenybė mūsų atžvilgiu buvime, veikime, mąstyme.
- Žmogaus kryptyje trejybės ratas slenka iš Kito per Tave per Mane į Dievą.
Padalinimų ratas
- Padalinimų ratas sieja Dievo išsiplėtojimą ir žmogaus susivienijimą.
- Iš Dievo išplaukia nulybė, vienybė, dvejybė, trejybė.
- Iš Kito išplaukia ketverybė, penkerybė, šešerybė, septynerybė.
Pakeistos 52-54 eilutės iš
į:
Nežinojimas ir žinojimas
- Žmogus esmingai, širdingai, nuodugniai, dalykiškai tirdamas išsako savo besąlygiško, esminio, pilno žinojimo santykinumą, tad gyvena sąmoningu nežinojimu.
Ištrintos 71-73 eilutės:
Nežinojimas ir žinojimas
- Žmogus esmingai, širdingai, nuodugniai, dalykiškai tirdamas išsako savo besąlygiško, esminio, pilno žinojimo santykinumą, tad gyvena sąmoningu nežinojimu.
Pakeistos 46-48 eilutės iš
- Viską žinoti yra suprasti Dievą kaip visko šaltinį iš kurio viskas išplaukia.
- Viską gražiai taikyti yra viskame gyventi Dievo dvasia, atsiremti į ją už santvarkos, tad puoselėti šviesuolių bendrystę ir amžinai bręsti kartu su visais.
į:
- Viską žinoti yra Dievu suprasti Dievą kaip visko šaltinį iš kurio viskas išplaukia.
- Viską gražiai taikyti yra žmogui viskame gyventi Dievo dvasia, atsiremti į ją už santvarkos, tad puoselėti šviesuolių bendrystę ir amžinai bręsti kartu su visais.
Dievo ir žmogaus santykis su tyrimu
- Dievas grindžia tyrimą, jo laikosi, numano, kuo jisai baigsis, būtent amžinu gyvenimu, kuriame Dievas išlieka.
- Žmogus imasi tyrimo, prisiima tyrimą, renkasi jo ar nesirenka, plėtoja ar neplėtoja, nežino, kuo jisai baigsis, nežino, ar nori sužinoti.
Pakeistos 67-72 eilutės iš
Dievas išeidamas už savęs apytakomis, išsiskaidydamas trejybių atvaizdais, atveria tarpus asmenims - Man, Tau, Kitam. Asmenys atsiranda netroškimuose. Kitas - valios netroškimuose, Tu - širdies netroškimuose, Aš - proto netroškimuose, Dievas - kūno netroškimuose. Kitas yra Dievo pilname atsiskleidime, pilna laisve. Atsisakydami savęs, atsisakome laidų tarp pasąmonės ir sąmonės, nuo trijų laidų pereiname prie dviejų, vieno ir jokio laido. Grįžtame prie kūno, be sąmoningumo, be ryšio tarp pasąmonės ir sąmonės.
Dievo ir žmogaus santykis su tyrimu
- Dievas grindžia tyrimą, jo laikosi, numano, kuo jisai baigsis, būtent amžinu gyvenimu, kuriame Dievas išlieka.
- Žmogus imasi tyrimo, renkasi jo ar nesirenka, plėtoja ar neplėtoja, nežino, kuo jisai baigsis, nežino, ar nori sužinoti.
į:
Asmenų atsiradimas ir jų atsisakymas
- Dievas išeidamas už savęs apytakomis, išsiskaidydamas trejybių atvaizdais, atveria tarpus asmenims - Man, Tau, Kitam.
- Asmenys atsiranda netroškimuose. Kitas - valios netroškimuose, Tu - širdies netroškimuose, Aš - proto netroškimuose, Dievas - kūno netroškimuose. Kitas yra Dievo pilname atsiskleidime, pilna laisve. Atsisakydami savęs, atsisakome laidų tarp pasąmonės ir sąmonės, nuo trijų laidų pereiname prie dviejų, vieno ir jokio laido. Grįžtame prie kūno, be sąmoningumo, be ryšio tarp pasąmonės ir sąmonės.
Pakeistos 74-88 eilutės iš
Suvokimo lygmenys
Dievą ir žmogų, kaip tyrėjus, išskiria ir derina suvokimo lygmenys. Jais sąmoningumas reiškiasi, suveikia, savęs atsisako.
Tyrimas reiškiasi suvokimo lygmenimis. Kiekviename lygmenyje tyrimas išsiskleidžia atitinkamu trejybės atvaizdu ir vyksta atitinkamame moksle, apytakoje.
- Suvokimu, Dievo šokiu, vyksta Dievo tyrimas savęs. Būtinumu-tikrumu-galimumu.
- Savęs suvokimu, išgyvenimo apytaka, vyksta Mano tyrimas savęs, išsiskiria trys protai: pasąmonė, sąmonė, sąmoningumas. Daiktu-eiga-asmeniu.
- Bendru suvokimo, žinojimo rūmais, vyksta Tavo (žmogaus) tyrimas Dievo, grindžiamos įvairiausios bendruomenės. Vieniu-visybe-daugiu.
- Susikalbėjimu, meilės mokslu, vyksta Kito (Dievo) tyrimas savęs, viskas susiveda. Buvimu-veikimu-mąstymu.
Tyrimas glūdi praduose
Tyrimą išsako trejybės ratas. Tai sąmoningas supratimas Dievo, nulybės, lygtimi 0+3=3.
Trys protai sustato tyrimą, derina sąmonės klausimą ir pasąmonės atsakymą.
į:
Suvokimo lygmenys
- Dievą ir žmogų, kaip tyrėjus, išskiria ir derina suvokimo lygmenys. Jais sąmoningumas reiškiasi, suveikia, savęs atsisako.
- Apytakos išreiškia Dievo suvokimo lygmenis, kaip žmogus supranta Dievą. Kiekviename lygmenyje tyrimas išsiskleidžia atitinkamu trejybės atvaizdu ir vyksta atitinkamame moksle, apytakoje.
- Suvokimu, Dievo šokiu, vyksta Dievo tyrimas savęs. Būtinumu-tikrumu-galimumu.
- Savęs suvokimu, išgyvenimo apytaka, vyksta Mano tyrimas savęs, išsiskiria trys protai: pasąmonė, sąmonė, sąmoningumas. Daiktu-eiga-asmeniu.
- Bendru suvokimo, žinojimo rūmais, vyksta Tavo (žmogaus) tyrimas Dievo, grindžiamos įvairiausios bendruomenės. Vieniu-visybe-daugiu.
- Susikalbėjimu, meilės mokslu, vyksta Kito (Dievo) tyrimas savęs, viskas susiveda. Buvimu-veikimu-mąstymu.
- Netroškimai išreiškia žmogaus suvokimo lygmenis, kaip žmogus supranta save.
Trejybės ratas
- Tyrimą išsako trejybės ratas. Tai sąmoningas supratimas Dievo, nulybės, lygtimi 0+3=3.
Trys protai
- Trys protai sustato tyrimą, derina sąmonės klausimą ir pasąmonės atsakymą.
Pakeistos 90-92 eilutės iš
Tyrimo sąlygas nusako gyvybės lygtis.
Ryšys tarp tyrimo ir tikslo yra ryšys tarp trejybės ir ketverybės lygmens Kodėl.
į:
Gyvenimo lygtis
- Tyrimo sąlygas nusako gyvenimo lygtis.
Kodėl
- Ryšys tarp tyrimo ir tikslo yra ryšys tarp trejybės ir ketverybės lygmens Kodėl.
Pridėtos 43-44 eilutės:
Viskas išplaukia iš Dievo tyrimų ir žmogaus tyrimų. Dievas sustato, užveda, atveria tyrimą, o žmogus jį išgyvena, atlieka, išpildo iš vidaus, kaip tyrėjas. Tyrimas ir yra būtent apie tai, Dievo ir žmogaus ryšius.
Pakeistos 60-62 eilutės iš
į:
- Apytakos, asmenų mokslai, jų pasitikrinimai, išsako jų tyrimų 24 išorines galimybes, koks tyrimas vyksta.
- Netroškimai išsako tyrėjų vidines galimybes, kaip imasi tyrimu.
Pakeistos 65-73 eilutės iš
Viskas išplaukia iš Dievo tyrimų ir žmogaus tyrimų. Dievas sustato, užveda, atveria tyrimą, o žmogus jį išgyvena, atlieka, išpildo iš vidaus, kaip tyrėjas. Tyrimas ir yra būtent apie tai, jų ryšius.
Dievas grindžia tyrimą, jo laikosi, numano, kuo jisai baigsis, būtent amžinu gyvenimu, kuriame Dievas išlieka. Žmogus imasi tyrimo, renkasi jo ar nesirenka, plėtoja ar neplėtoja, nežino, kuo jisai baigsis, nežino, ar nori sužinoti.
Žmogus esmingai, širdingai, nuodugniai, dalykiškai tirdamas išsako savo besąlygiško, esminio, pilno žinojimo santykinumą, tad gyvena sąmoningu nežinojimu.
Apytakos ir netroškimai
Apytakos, asmenų mokslai, jų pasitikrinimai, išsako jų tyrimų 24 išorines galimybes, koks tyrimas vyksta. Atitinkami netroškimai išsako tyrėjų vidines galimybes, kaip imasi tyrimu.
į:
Dievo ir žmogaus santykis su tyrimu
- Dievas grindžia tyrimą, jo laikosi, numano, kuo jisai baigsis, būtent amžinu gyvenimu, kuriame Dievas išlieka.
- Žmogus imasi tyrimo, renkasi jo ar nesirenka, plėtoja ar neplėtoja, nežino, kuo jisai baigsis, nežino, ar nori sužinoti.
Nežinojimas ir žinojimas
- Žmogus esmingai, širdingai, nuodugniai, dalykiškai tirdamas išsako savo besąlygiško, esminio, pilno žinojimo santykinumą, tad gyvena sąmoningu nežinojimu.
Pakeistos 52-53 eilutės iš
- Dievas tiria ar, koks, kaip, kodėl yra Dievas.
- Žmogus tiria kaip gyventi Dievu, tad kaip gyventi Dievo valia, gera valia, išmintimi, amžinu gyvenimu.
į:
- Dievas tiria apytakomis ar, koks, kaip, kodėl yra Dievas.
- Žmogus tiria netroškimais kaip gyventi Dievu, tad kaip gyventi Dievo valia, gera valia, išmintimi, amžinu gyvenimu.
Apytakos ir netroškimai
- Apytakos išsako ką Dievas išgyvena žmogumi. Dievo šokiu tiria ar išgyvename, išgyvenimo apytaka - ką išgyvename, žinojimo rūmai - kaip išgyvename, meilės mokslu - kodėl išgyvename.
- Netroškimai sustato žmogaus atotrūkį nuo Dievo ir žmogaus pasirinkimą gyventi savimi ar Dievu.
Pridėtos 33-34 eilutės:
Tyrimas: Išėjimas už savęs
Ištrintos 35-36 eilutės:
Tyrimas: Išėjimas už savęs
Pridėtos 50-53 eilutės:
Dievo ir žmogaus tiriami klausimai
- Dievas tiria ar, koks, kaip, kodėl yra Dievas.
- Žmogus tiria kaip gyventi Dievu, tad kaip gyventi Dievo valia, gera valia, išmintimi, amžinu gyvenimu.
Pakeistos 37-38 eilutės iš
Tyrimas yra išėjimas už savęs. Jisai yra dviejų rūšių. Dievas išeina už savęs į save - į žmogų, o žmogus išeina už savęs iš savęs į Dievą.
į:
Tyrimas yra išėjimas už savęs.
Pakeistos 41-44 eilutės iš
Dievo tyrimai vyksta jam išeinant už savęs į save, vis gilyn, tad požiūrių grandine.
Žmogaus tyrimai vyksta jam išeinant už savęs iš savęs. Tad jam reikalingos ribos, kurias sustato suvokimo lygmenys, žmogaus ir Dievo požiūrių grandinė.
į:
Tyrimas yra dviejų rūšių. Dievas išeina už savęs į save - į žmogų, o žmogus išeina už savęs iš savęs į Dievą.
Visko žinojimas ir to žinojimo gražus taikymas
- Viską žinoti yra suprasti Dievą kaip visko šaltinį iš kurio viskas išplaukia.
- Viską gražiai taikyti yra viskame gyventi Dievo dvasia, atsiremti į ją už santvarkos, tad puoselėti šviesuolių bendrystę ir amžinai bręsti kartu su visais.
Požiūrių grandinė {$PPP$} ir žmogaus bei Dievo požiūrių grandinė {$ŽDŽDŽ$}
- Dievo tyrimai vyksta jam išeinant už savęs į save, vis gilyn, tad požiūrių grandine.
- Žmogaus tyrimai vyksta jam išeinant už savęs iš savęs. Tad jam reikalingos ribos, kurias sustato suvokimo lygmenys, žmogaus ir Dievo požiūrių grandinė.
Pakeistos 93-99 eilutės iš
Visko žinojimas ir gražus taikymas
Viską žinoti
- Viską žinoti yra suprasti Dievą kaip visko šaltinį.
Žinojimą gražiai taikyti
- Viską gražiai taikyti yra viskame gyventi Dievo dvasia, tad puoselėti šviesuolių bendrystę ir amžinai bręsti kartu su visais.
į:
Pakeista 37 eilutė iš:
Tyrimas yra išėjimas už savęs. Jisai yra dviejų rūšių. Dievas išeina už savęs į save, o žmogus išeina už savęs iš savęs.
į:
Tyrimas yra išėjimas už savęs. Jisai yra dviejų rūšių. Dievas išeina už savęs į save - į žmogų, o žmogus išeina už savęs iš savęs į Dievą.
Pakeista 19 eilutė iš:
į:
Pridėtos 44-45 eilutės:
Dievas išeidamas už savęs apytakomis, išsiskaidydamas trejybių atvaizdais, atveria tarpus asmenims - Man, Tau, Kitam. Asmenys atsiranda netroškimuose. Kitas - valios netroškimuose, Tu - širdies netroškimuose, Aš - proto netroškimuose, Dievas - kūno netroškimuose. Kitas yra Dievo pilname atsiskleidime, pilna laisve. Atsisakydami savęs, atsisakome laidų tarp pasąmonės ir sąmonės, nuo trijų laidų pereiname prie dviejų, vieno ir jokio laido. Grįžtame prie kūno, be sąmoningumo, be ryšio tarp pasąmonės ir sąmonės.
Pridėtos 35-38 eilutės:
Tyrimas: Išėjimas už savęs
Tyrimas yra išėjimas už savęs. Jisai yra dviejų rūšių. Dievas išeina už savęs į save, o žmogus išeina už savęs iš savęs.
Pridėtos 40-43 eilutės:
Dievo tyrimai vyksta jam išeinant už savęs į save, vis gilyn, tad požiūrių grandine.
Žmogaus tyrimai vyksta jam išeinant už savęs iš savęs. Tad jam reikalingos ribos, kurias sustato suvokimo lygmenys, žmogaus ir Dievo požiūrių grandinė.
Pridėta 70 eilutė:
- Išsūkis Dievui - Dievo nebūtinumas; iššūkis mums - Dievo būtinumas.
Pridėtos 75-82 eilutės:
Visko žinojimas ir gražus taikymas
Viską žinoti
- Viską žinoti yra suprasti Dievą kaip visko šaltinį.
Žinojimą gražiai taikyti
- Viską gražiai taikyti yra viskame gyventi Dievo dvasia, tad puoselėti šviesuolių bendrystę ir amžinai bręsti kartu su visais.
Ištrintos 25-57 eilutės:
Kaip susiję keturi netroškimai ir keturi mokslai?
- Ką Dievo ir žmogaus tyrimų santykiai nusako apie apytakas ir netroškimus
- Kaip Dievo troškimas (tyrimas, savęs plėtojimas) ir žmogaus suvokimas (ar nežinojimo pripažinimas) vienas kitą papildo?
- Ar troškimo ir suvokimo (žinojimo) vienas kito papildymas išreiškia jin ir jang, pasąmonę ir sąmonę?
- Ar tai būtent Dievo pasąmonė ir sąmonė?
- Kas, tokiu atveju, Dievo sąmoningumas, ar tai jo meilė, ir kaip tai suprasti?
- Koks sąmoningumo vaidmuo apytakose ir netroškimuose, požiūrių grandinėje ir suvokimo lygmenyse?
- Koks mano ir Dievo tyrimų santykis kai esame viena su X ? ir jaučiame atitinkamus jaudulius? ir nusakome atvaizdus?
- Suvokti, kaip trejybės ir ketverybės grindžia tyrimą.
- Kaip trejybės atvaizdai reiškiasi netroškimuose ir juos sieja su atitinkamomis apytakomis?
- Nagrinėti trejybes ir ketverybes. Rinkti ir rūšiuoti pavyzdžius.
- Kaip sudalyvauja mūsų Dievas ir koks ryšys tarp ... ?
- (mūsų) Dievo savybių: amžinas, išmintingas, geravališkas, valingas
- troškimų: savarankiškas, užtikrintas, ramus, mylintis
- nulybės atvaizdų: tiesus, betarpiškas, pastovus, prasmingas
- terpių: neapibrėžtumo, apibrėžtumo, įsivaizduojamumo, neįsivaizduojamumo
- suvokimo lygmenų: suvokimo, savęs suvokimo, bendro suvokimo, susikalbėjimo
- Dievo šokyje ieškoti poreikių tenkinimo, išgyvenimo apytakoje - abejonių ir dvejonių, žinojimo rūmuose - lūkesčių jaudulių, meilės moksle - aštuongubo kelio.
- Kaip Dievo išėjimą už savęs ir žmogaus išėjimą už savęs (jųjų tyrimus) suprasti kaip padalinimų ratą?
- Kaip apsisuka ketverybė?
- Kaip sudalyvauja netroškimai?
- Kaip tai atrodo iš įvairių asmenų apimčių?
- Kaip Dievo išėjimą už savęs ir žmogaus išėjimą už savęs suprasti kaip ketverybės poslinkių apvertimą ir gyvenimo prasmės ketverybės poslinkių apvertimą?
- Kaip apytakos ir netroškimai sieja Dievo ir žmogaus tyrimus?
- Palyginti kaip apytakos ir netroškimai apibrėžia asmenų Dievo savybes (amžino gyvenimo stulpelį).
- Kaip žmogus, pripažindamas Dievą, netroškimu įsistato į atitinkamą apytaką, kaip tyrėjas?
- Kaip netroškimas glūdi atitinkamoje apytakoje, pirm santvarkos, 4+4 raiškose, kaip aštuonerybės atvaizdas?
- Kaip binomo formulė sieja žmogaus netroškimą (aštuongubą kelią) 1+3+3+1 ir (Dievo mokslų) santvarką 4+6?
- Kaip netroškimas (pavyzdžiui, dvejonės) sudalyvauja apytakos santvarkoje?
- Ar apytakų santvarkos sustato laipsnynus?
- Kaip žmogaus požiūris į suvokimo lygmenį susijęs su atitinkama apytaka?
- Kaip šešios atjautos ir jų tarpe trys kalbos sieja Dievo asmenis (bei Dievo troškimus) ir žmogaus suvokimus?
Pridėta 105 eilutė:
- Dievo tyrimas atveria skirtingumo galimybes. O žmogaus tyrimas patvirtina mūsų visų vienumą.
Pridėta 104 eilutė:
- Iš Dievo išplaukia skirtumas tarp Dievo, Manęs, Tavęs ir Kito. O iš Žmogus išplaukia vienumas, prasidedant Kitu, toliau išsiplečiant Tavimi, Manimi, tad galiausiai Dievu. Šis vienumas plėtojasi mums sąmoningai gyvenant trimis protais. Kitas, tai pirmas protas, Tu - antras protas, Aš - trečias protas, sąmoningumas. Toliau galime vienytis Dievo pagrindu, bet tiktai po to kai patys gyvename vieningi, atitaisome savo nevieningumą, gerbiame vienas kitą.
Pakeista 106 eilutė iš:
į:
- Padalinimų ratas sieja abi kryptys. Iš Dievo išplaukia nulybė, vienybė, dvejybė, trejybė. Iš Kito išplaukia ketverybė, penkerybė, šešerybė, septynerybė.
Pridėtos 100-105 eilutės:
Dievo tyrimas ir žmogaus tyrimas
- Dievas (asmenų išskyrimo pagrindas) -> Aš -> Tu -> Kitas (asmenų vienumo pagrindas) -> ir atgal.
- Aštuonbubas kelias sieja šias dvi kryptis. Dievo kryptyje pasireiškia jo pirmenybė mūsų atžvilgiu buvime, veikime, mąstyme. O žmogaus kryptyje trejybės ratas slenka iš Kito per Tave per Mane į Dievą.
- Padalinimų ratas
Pakeistos 5-6 eilutės iš
į:
Pakeistos 3-8 eilutės iš
- Gvildenu, Dievo tyrimai, Dievo tyrimų gvildenimas, Tyrimų ryšys
- Apytakos, Tyrimas, Klausimas, Atsakymas, Trys protai, Trejybės, Ketverybės,
į:
- Gvildenu, Dievo tyrimai, Dievo tyrimų gvildenimas, Tyrimas, Klausimas, Atsakymas,Trejybės, Ketverybės
- Išsivertimai, Suvokimo lygmenys, Tyrimų ryšys, Trys protai
- Dievo šokis, Išgyvenimo apytaka, Žinojimo rūmai, Meilės mokslas
Pakeistos 3-4 eilutės iš
į:
Pridėtos 48-52 eilutės:
- Kaip Dievo išėjimą už savęs ir žmogaus išėjimą už savęs (jųjų tyrimus) suprasti kaip padalinimų ratą?
- Kaip apsisuka ketverybė?
- Kaip sudalyvauja netroškimai?
- Kaip tai atrodo iš įvairių asmenų apimčių?
- Kaip Dievo išėjimą už savęs ir žmogaus išėjimą už savęs suprasti kaip ketverybės poslinkių apvertimą ir gyvenimo prasmės ketverybės poslinkių apvertimą?
Ištrintos 61-65 eilutės:
- Kaip Dievo išėjimą už savęs ir žmogaus išėjimą už savęs suprasti kaip padalinimų ratą?
- Kaip apsisuka ketverybė?
- Kaip sudalyvauja netroškimai?
- Kaip tai atrodo iš įvairių asmenų apimčių?
- Kaip Dievo išėjimą už savęs ir žmogaus išėjimą už savęs suprasti kaip ketverybės poslinkių apvertimą ir gyvenimo prasmės ketverybės poslinkių apvertimą?
Pridėtos 41-46 eilutės:
- Kaip sudalyvauja mūsų Dievas ir koks ryšys tarp ... ?
- (mūsų) Dievo savybių: amžinas, išmintingas, geravališkas, valingas
- troškimų: savarankiškas, užtikrintas, ramus, mylintis
- nulybės atvaizdų: tiesus, betarpiškas, pastovus, prasmingas
- terpių: neapibrėžtumo, apibrėžtumo, įsivaizduojamumo, neįsivaizduojamumo
- suvokimo lygmenų: suvokimo, savęs suvokimo, bendro suvokimo, susikalbėjimo
Ištrintos 56-61 eilutės:
- Kaip sudalyvauja mūsų Dievas ir koks ryšys tarp ... ?
- (mūsų) Dievo savybių: amžinas, išmintingas, geravališkas, valingas
- troškimų: savarankiškas, užtikrintas, ramus, mylintis
- nulybės atvaizdų: tiesus, betarpiškas, pastovus, prasmingas
- terpių: neapibrėžtumo, apibrėžtumo, įsivaizduojamumo, neįsivaizduojamumo
- suvokimo lygmenų: suvokimo, savęs suvokimo, bendro suvokimo, susikalbėjimo
Pakeistos 30-35 eilutės iš
- Kaip keturi mokslai išsako keturis troškimus?
- Kaip Dievo troškimas ir žmogaus suvokimas (ar žinojimas) vienas kitą papildo?
- Kaip Dievo troškimai susiję su neapibrėžtumu, apibrėžtumu, įsivaizduojamumu ir neįsivaizduojamumu?
į:
Kaip susiję keturi netroškimai ir keturi mokslai?
- Ką Dievo ir žmogaus tyrimų santykiai nusako apie apytakas ir netroškimus
- Kaip Dievo troškimas (tyrimas, savęs plėtojimas) ir žmogaus suvokimas (ar nežinojimo pripažinimas) vienas kitą papildo?
Pakeistos 34-38 eilutės iš
Kaip susiję keturi netroškimai ir keturi mokslai?
- Ką Dievo ir žmogaus tyrimų santykiai nusako apie apytakas ir netroškimus
į:
- Ar tai būtent Dievo pasąmonė ir sąmonė?
- Kas, tokiu atveju, Dievo sąmoningumas, ar tai jo meilė, ir kaip tai suprasti?
Pridėta 44 eilutė:
- Kaip žmogus, pripažindamas Dievą, netroškimu įsistato į atitinkamą apytaką, kaip tyrėjas?
Pridėtos 55-56 eilutės:
- terpių: neapibrėžtumo, apibrėžtumo, įsivaizduojamumo, neįsivaizduojamumo
- suvokimo lygmenų: suvokimo, savęs suvokimo, bendro suvokimo, susikalbėjimo
Ištrintos 65-70 eilutės:
Surūšiuoti
Suvokimo lygmenys ir terpės
- 4 terpės nusako santykį tarp Dievo ir žmogaus, jų santykio atžvilgiu. O 3 reikšmės (ištakos, akistata, darna) išsako Dievo kampu, Dievo ir jo galimybių atžvilgiu. Palyginti šituos du kampus. Kaip jie susiję su 6 terpių poromis? Ar yra daugiau kampų?
- Ar yra ryšys tarp keturių suvokimo lygmenų ir keturių terpių: neapibrėžtumo, apibrėžtumo, įsivaizduojamumo ir neįsivaizduojamumo?
Pridėtos 76-77 eilutės:
Žmogus esmingai, širdingai, nuodugniai, dalykiškai tirdamas išsako savo besąlygiško, esminio, pilno žinojimo santykinumą, tad gyvena sąmoningu nežinojimu.
Pakeista 24 eilutė iš:
į:
Permąstyti Dievo ir žmogaus tyrimus
Pakeistos 26-27 eilutės iš
Sieti mokslus ir netroškimus
į:
- Koks gyvasis santykis tarp Dievo ir žmogaus?
- Kodėl, kaip, į ką (vienumą, Mus, Dievą, Kitą) susiveda Dievas ir žmogus?
- Kaip žmogus išplečia Dievą jų tyrimais?
- Kaip keturi mokslai išsako keturis troškimus?
- Kaip Dievo troškimas ir žmogaus suvokimas (ar žinojimas) vienas kitą papildo?
- Kaip Dievo troškimai susiję su neapibrėžtumu, apibrėžtumu, įsivaizduojamumu ir neįsivaizduojamumu?
- Ar troškimo ir suvokimo (žinojimo) vienas kito papildymas išreiškia jin ir jang, pasąmonę ir sąmonę?
Kaip susiję keturi netroškimai ir keturi mokslai?
Pridėta 47 eilutė:
- Dievo šokyje ieškoti poreikių tenkinimo, išgyvenimo apytakoje - abejonių ir dvejonių, žinojimo rūmuose - lūkesčių jaudulių, meilės moksle - aštuongubo kelio.
Pakeistos 50-53 eilutės iš
- Kaip netroškimas glūdi atitinkamoje apytakoje, pirm santvarkos, 4+4 raiškose?
į:
- Kaip netroškimas glūdi atitinkamoje apytakoje, pirm santvarkos, 4+4 raiškose, kaip aštuonerybės atvaizdas?
- Kaip binomo formulė sieja žmogaus netroškimą (aštuongubą kelią) 1+3+3+1 ir (Dievo mokslų) santvarką 4+6?
- Kaip netroškimas (pavyzdžiui, dvejonės) sudalyvauja apytakos santvarkoje?
- Ar apytakų santvarkos sustato laipsnynus?
Pridėta 55 eilutė:
- Kaip šešios atjautos ir jų tarpe trys kalbos sieja Dievo asmenis (bei Dievo troškimus) ir žmogaus suvokimus?
Pakeistos 60-65 eilutės iš
į:
- Kaip Dievo išėjimą už savęs ir žmogaus išėjimą už savęs suprasti kaip padalinimų ratą?
- Kaip apsisuka ketverybė?
- Kaip sudalyvauja netroškimai?
- Kaip tai atrodo iš įvairių asmenų apimčių?
- Kaip Dievo išėjimą už savęs ir žmogaus išėjimą už savęs suprasti kaip ketverybės poslinkių apvertimą ir gyvenimo prasmės ketverybės poslinkių apvertimą?
Ištrintos 73-98 eilutės:
Dievas ir žmogus
- Koks gyvasis santykis tarp Dievo ir žmogaus?
- Kaip Dievas ir žmogus susiveda?
- Kaip žmogus išplečia Dievą?
- Kaip susiję keturi netroškimai ir keturi mokslai?
- Ar kiekvienas netroškimas išsako atitinkamos apytakos santvarką?
- Ar apytakos santvarkos sustato laipsnynus?
- Ar netroškimai glūdi moksluose kaip dvieju ketverybės atvaizdų susiejimai aštuonerybės atvaizdu, išreiškiančiu, kas pirm santvarkos?
- Dievo šokyje ieškoti poreikių tenkinimo, išgyvenimo apytakoje - abejonių ir dvejonių, žinojimo rūmuose - lūkesčių jaudulių, meilės moksle - aštuongubo kelio.
- Kaip suprasti, kad netroškimai taip pat pasireiškia santvarkoje 4+6, pavyzdžiui, dvejonės?
- Kaip binomo formulė sieja žmogaus netroškimą (aštuongubą kelią) 1+3+3+1 ir (Dievo mokslų) santvarką 4+6?
- Kaip keturi mokslai išsako keturis troškimus?
- Kaip Dievo troškimas ir žmogaus suvokimas (ar žinojimas) vienas kitą papildo?
- Kaip Dievo troškimai susiję su neapibrėžtumu, apibrėžtumu, įsivaizduojamumu ir neįsivaizduojamumu?
- Ar troškimo ir suvokimo (žinojimo) vienas kito papildymas išreiškia jin ir jang, pasąmonę ir sąmonę?
- Kaip Dievo išėjimą už savęs ir žmogaus išėjimą už savęs suprasti kaip padalinimų ratą?
- Kaip apsisuka ketverybė?
- Kaip sudalyvauja netroškimai?
- Kaip tai atrodo iš įvairių asmenų apimčių?
- Kaip Dievo išėjimą už savęs ir žmogaus išėjimą už savęs suprasti kaip ketverybės poslinkių apvertimą ir gyvenimo prasmės ketverybės poslinkių apvertimą?
Žmogus link Dievo
- Kaip netroškimai išsako žmogaus suvokimus?
- Kaip žmogus aštuongubu keliu atsisako savo kertinės vertybės?
- Kaip šešios atjautos ir jų tarpe trys kalbos sieja Dievo asmenis ir žmogaus suvokimus?
Pridėta 30 eilutė:
- Koks mano ir Dievo tyrimų santykis kai esame viena su X ? ir jaučiame atitinkamus jaudulius? ir nusakome atvaizdus?
Pridėta 33 eilutė:
- Nagrinėti trejybes ir ketverybes. Rinkti ir rūšiuoti pavyzdžius.
Pakeistos 37-42 eilutės iš
į:
- Kaip žmogaus požiūris į suvokimo lygmenį susijęs su atitinkama apytaka?
- Kaip sudalyvauja mūsų Dievas ir koks ryšys tarp ... ?
- (mūsų) Dievo savybių: amžinas, išmintingas, geravališkas, valingas
- troškimų: savarankiškas, užtikrintas, ramus, mylintis
- nulybės atvaizdų: tiesus, betarpiškas, pastovus, prasmingas
Ištrintos 47-49 eilutės:
Žmogaus požiūris į suvokimo lygmenis
- Kaip žmogaus požiūris į suvokimo lygmenenį susijęs su atitinkama apytaka?
Ištrintos 50-60 eilutės:
Dievo ir žmogaus santykis
- Koks mano ir Dievo santykis kai esame viena su X ? ir jaučiame atitinkamus jaudulius? ir nusakome atvaizdus?
Koks ryšys tarp ... ?
- (mūsų) Dievo savybių: amžinas, išmintingas, geravališkas, valingas
- troškimų: savarankiškas, užtikrintas, ramus, mylintis
- nulybės atvaizdų: tiesus, betarpiškas, pastovus, prasmingas
Nagrinėti trejybes ir ketverybes. Rinkti ir rūšiuoti pavyzdžius.
Pakeistos 28-32 eilutės iš
- Kaip netroškimas glūdi atitinkamoje apytakoje, pirm santvarkos, 4+4 raiškose?
- Suvokti, kaip trejybės ir ketverybės grindžia tyrimą.
- Kaip trejybės atvaizdai reiškiasi netroškimuose ir juos sieja su atitinkamomis apytakomis?
- Koks sąmoningumo vaidmuo apytakose ir netroškimuose, požiūrių grandinėje ir suvokimo lygmenyse
į:
- Ką Dievo ir žmogaus tyrimų santykiai nusako apie apytakas ir netroškimus
- Koks sąmoningumo vaidmuo apytakose ir netroškimuose, požiūrių grandinėje ir suvokimo lygmenyse?
- Suvokti, kaip trejybės ir ketverybės grindžia tyrimą.
- Kaip trejybės atvaizdai reiškiasi netroškimuose ir juos sieja su atitinkamomis apytakomis?
- Kaip apytakos ir netroškimai sieja Dievo ir žmogaus tyrimus?
- Palyginti kaip apytakos ir netroškimai apibrėžia asmenų Dievo savybes (amžino gyvenimo stulpelį).
- Kaip netroškimas glūdi atitinkamoje apytakoje, pirm santvarkos, 4+4 raiškose?
Ištrintos 39-47 eilutės:
Pagrindinis tyrimas
- Ką Dievo ir žmogaus tyrimų santykiai nusako apie apytakas ir netroškimus?
- Kaip apytakos ir netroškimai sieja Dievo ir žmogaus tyrimus?
- Palyginti kaip apytakos ir netroškimai apibrėžia asmenų Dievo savybes (amžino gyvenimo stulpelį).
Papildomai
- Rodyklėje sudėlioti svarbiausių sąvokų puslapius.
- Gvildenu Sudėlioti svarbiausių puslapių klausimus.
Ištrintos 26-28 eilutės:
Pakeistos 31-33 eilutės iš
Suprasti sąmoningumo ir suvokimo lygmenų vaidmenį
- Koks sąmoningumo vaidmuo apytakose ir netroškimuose?
į:
- Koks sąmoningumo vaidmuo apytakose ir netroškimuose, požiūrių grandinėje ir suvokimo lygmenyse
Viską aprėpti meilės mokslu ir aštuongubu keliu
- Kaip meilės mokslas ir aštuongubas kelias apima visus kitus mokslus ir netroškimus, tad viską?
Pakeistos 27-28 eilutės iš
Viską aprėpti meilės mokslu
- Kaip meilės mokslas ir aštuongubas kelias apima visus kitus mokslus ir netroškimus, tad viską?
į:
Pridėtos 64-91 eilutės:
Nagrinėti trejybes ir ketverybes. Rinkti ir rūšiuoti pavyzdžius.
Dievas ir žmogus
- Koks gyvasis santykis tarp Dievo ir žmogaus?
- Kaip Dievas ir žmogus susiveda?
- Kaip žmogus išplečia Dievą?
- Kaip susiję keturi netroškimai ir keturi mokslai?
- Ar kiekvienas netroškimas išsako atitinkamos apytakos santvarką?
- Ar apytakos santvarkos sustato laipsnynus?
- Ar netroškimai glūdi moksluose kaip dvieju ketverybės atvaizdų susiejimai aštuonerybės atvaizdu, išreiškiančiu, kas pirm santvarkos?
- Dievo šokyje ieškoti poreikių tenkinimo, išgyvenimo apytakoje - abejonių ir dvejonių, žinojimo rūmuose - lūkesčių jaudulių, meilės moksle - aštuongubo kelio.
- Kaip suprasti, kad netroškimai taip pat pasireiškia santvarkoje 4+6, pavyzdžiui, dvejonės?
- Kaip binomo formulė sieja žmogaus netroškimą (aštuongubą kelią) 1+3+3+1 ir (Dievo mokslų) santvarką 4+6?
- Kaip keturi mokslai išsako keturis troškimus?
- Kaip Dievo troškimas ir žmogaus suvokimas (ar žinojimas) vienas kitą papildo?
- Kaip Dievo troškimai susiję su neapibrėžtumu, apibrėžtumu, įsivaizduojamumu ir neįsivaizduojamumu?
- Ar troškimo ir suvokimo (žinojimo) vienas kito papildymas išreiškia jin ir jang, pasąmonę ir sąmonę?
- Kaip Dievo išėjimą už savęs ir žmogaus išėjimą už savęs suprasti kaip padalinimų ratą?
- Kaip apsisuka ketverybė?
- Kaip sudalyvauja netroškimai?
- Kaip tai atrodo iš įvairių asmenų apimčių?
- Kaip Dievo išėjimą už savęs ir žmogaus išėjimą už savęs suprasti kaip ketverybės poslinkių apvertimą ir gyvenimo prasmės ketverybės poslinkių apvertimą?
Žmogus link Dievo
- Kaip netroškimai išsako žmogaus suvokimus?
- Kaip žmogus aštuongubu keliu atsisako savo kertinės vertybės?
- Kaip šešios atjautos ir jų tarpe trys kalbos sieja Dievo asmenis ir žmogaus suvokimus?
Pakeistos 33-34 eilutės iš
į:
- Kaip trejybės atvaizdai reiškiasi netroškimuose ir juos sieja su atitinkamomis apytakomis?
Ištrinta 42 eilutė:
- Kaip trejybės atvaizdai reiškiasi netroškimuose ir juos sieja su atitinkamomis apytakomis?
Pakeista 21 eilutė iš:
- Palyginti, ką tyrimas reiškia Dievui, jo moksluose, ir žmogui, jo netroškimuose.
į:
Pakeistos 23-24 eilutės iš
- Suvokti, kaip trejybės ir ketverybės grindžia tyrimą.
- Kaip netroškimas glūdi atitinkamoje apytakoje, pirm santvarkos, 4+4 raiškose?
į:
Permąstyti tyrimus
- Palyginti, ką tyrimas reiškia Dievui, jo moksluose, ir žmogui, jo netroškimuose.
Viską aprėpti meilės mokslu
Pridėtos 29-34 eilutės:
Sieti mokslus ir netroškimus
- Kaip netroškimas glūdi atitinkamoje apytakoje, pirm santvarkos, 4+4 raiškose?
- Suvokti, kaip trejybės ir ketverybės grindžia tyrimą.
Suprasti sąmoningumo ir suvokimo lygmenų vaidmenį
Pridėtos 27-54 eilutės:
Surūšiuoti
Pagrindinis tyrimas
- Ką Dievo ir žmogaus tyrimų santykiai nusako apie apytakas ir netroškimus?
- Kaip apytakos ir netroškimai sieja Dievo ir žmogaus tyrimus?
- Kaip trejybės atvaizdai reiškiasi netroškimuose ir juos sieja su atitinkamomis apytakomis?
- Palyginti kaip apytakos ir netroškimai apibrėžia asmenų Dievo savybes (amžino gyvenimo stulpelį).
Papildomai
- Rodyklėje sudėlioti svarbiausių sąvokų puslapius.
- Gvildenu Sudėlioti svarbiausių puslapių klausimus.
Žmogaus požiūris į suvokimo lygmenis
- Kaip žmogaus požiūris į suvokimo lygmenenį susijęs su atitinkama apytaka?
Suvokimo lygmenys ir terpės
- 4 terpės nusako santykį tarp Dievo ir žmogaus, jų santykio atžvilgiu. O 3 reikšmės (ištakos, akistata, darna) išsako Dievo kampu, Dievo ir jo galimybių atžvilgiu. Palyginti šituos du kampus. Kaip jie susiję su 6 terpių poromis? Ar yra daugiau kampų?
- Ar yra ryšys tarp keturių suvokimo lygmenų ir keturių terpių: neapibrėžtumo, apibrėžtumo, įsivaizduojamumo ir neįsivaizduojamumo?
Dievo ir žmogaus santykis
- Koks mano ir Dievo santykis kai esame viena su X ? ir jaučiame atitinkamus jaudulius? ir nusakome atvaizdus?
Koks ryšys tarp ... ?
- (mūsų) Dievo savybių: amžinas, išmintingas, geravališkas, valingas
- troškimų: savarankiškas, užtikrintas, ramus, mylintis
- nulybės atvaizdų: tiesus, betarpiškas, pastovus, prasmingas
Pakeista 43 eilutė iš:
Dievą ir žmogų, kaip tyrėjus, išskiria ir derina suvokimo lygmenys. Jais sąmoningumas reiškiasi, savęs atsisako.
į:
Dievą ir žmogų, kaip tyrėjus, išskiria ir derina suvokimo lygmenys. Jais sąmoningumas reiškiasi, suveikia, savęs atsisako.
Pakeista 43 eilutė iš:
Dievą ir žmogų, kaip tyrėjus, išskiria ir derina suvokimo lygmenys.
į:
Dievą ir žmogų, kaip tyrėjus, išskiria ir derina suvokimo lygmenys. Jais sąmoningumas reiškiasi, savęs atsisako.
Pakeista 35 eilutė iš:
Viskas išplaukia iš Dievo tyrimų ir žmogaus tyrimų. Dievas sustato, užveda, atveria tyrimą, o žmogus jį išgyvena, atlieka, išpildo iš vidaus, kaip tyrėjas.
į:
Viskas išplaukia iš Dievo tyrimų ir žmogaus tyrimų. Dievas sustato, užveda, atveria tyrimą, o žmogus jį išgyvena, atlieka, išpildo iš vidaus, kaip tyrėjas. Tyrimas ir yra būtent apie tai, jų ryšius.
Pakeista 35 eilutė iš:
Viskas išplaukia iš Dievo tyrimų ir žmogaus tyrimų.
į:
Viskas išplaukia iš Dievo tyrimų ir žmogaus tyrimų. Dievas sustato, užveda, atveria tyrimą, o žmogus jį išgyvena, atlieka, išpildo iš vidaus, kaip tyrėjas.
Pridėtos 25-26 eilutės:
- Kaip meilės mokslas ir aštuongubas kelias apima visus kitus mokslus ir netroškimus, tad viską?
- Koks sąmoningumo vaidmuo apytakose ir netroškimuose?
Pakeista 24 eilutė iš:
- Kaip netroškimas glūdi atitinkamoje apytakoje, pirm santvarkos, 4+4 raiškomis?
į:
- Kaip netroškimas glūdi atitinkamoje apytakoje, pirm santvarkos, 4+4 raiškose?
Pakeistos 24-25 eilutės iš
į:
- Kaip netroškimas glūdi atitinkamoje apytakoje, pirm santvarkos, 4+4 raiškomis?
Pakeistos 33-39 eilutės iš
Viskas išplaukia iš Dievo tyrimų ir žmogaus tyrimų. Dievas grindžia tyrimą, jo laikosi, numano, kuo jisai baigsis, būtent amžinu gyvenimu, kuriame Dievas išlieka. Žmogus imasi tyrimo, renkasi jo ar nesirenka, plėtoja ar neplėtoja, nežino, kuo jisai baigsis, nežino, ar nori sužinoti.
į:
Viskas išplaukia iš Dievo tyrimų ir žmogaus tyrimų.
Dievas grindžia tyrimą, jo laikosi, numano, kuo jisai baigsis, būtent amžinu gyvenimu, kuriame Dievas išlieka. Žmogus imasi tyrimo, renkasi jo ar nesirenka, plėtoja ar neplėtoja, nežino, kuo jisai baigsis, nežino, ar nori sužinoti.
Apytakos, asmenų mokslai, jų pasitikrinimai, išsako jų tyrimų 24 išorines galimybes, koks tyrimas vyksta. Atitinkami netroškimai išsako tyrėjų vidines galimybes, kaip imasi tyrimu.
Suvokimo lygmenys
Pridėtos 21-22 eilutės:
- Palyginti, ką tyrimas reiškia Dievui, jo moksluose, ir žmogui, jo netroškimuose.
- Suvokti, kaip trejybės ir ketverybės grindžia tyrimą.
Pakeistos 34-37 eilutės iš
- Suvokimu, Dievo šokiu, vyksta Dievo tyrimas savęs.
- Savęs suvokimu, išgyvenimo apytaka, vyksta Mano tyrimas savęs, išsiskiria trys protai: pasąmonė, sąmonė, sąmoningumas.
- Bendru suvokimo, žinojimo rūmais, vyksta Tavo (žmogaus) tyrimas Dievo, grindžiamos įvairiausios bendruomenės.
- Susikalbėjimu, meilės mokslu, vyksta Kito (Dievo) tyrimas savęs, viskas susiveda.
į:
- Suvokimu, Dievo šokiu, vyksta Dievo tyrimas savęs. Būtinumu-tikrumu-galimumu.
- Savęs suvokimu, išgyvenimo apytaka, vyksta Mano tyrimas savęs, išsiskiria trys protai: pasąmonė, sąmonė, sąmoningumas. Daiktu-eiga-asmeniu.
- Bendru suvokimo, žinojimo rūmais, vyksta Tavo (žmogaus) tyrimas Dievo, grindžiamos įvairiausios bendruomenės. Vieniu-visybe-daugiu.
- Susikalbėjimu, meilės mokslu, vyksta Kito (Dievo) tyrimas savęs, viskas susiveda. Buvimu-veikimu-mąstymu.
Pakeista 44 eilutė iš:
- Sąmoningumas tyrimu užtikrina, kad sąmonė nenuklystų, nesusitelktų į klaidingą atsakymą.
į:
- Sąmoningumas tyrimu užtikrina, kad sąmonė nenuklystų, nesusitelktų į klaidingą atsakymą, nepasiduotų išankstiniam nusistatymui.
Pridėta 44 eilutė:
- Sąmoningumas tyrimu užtikrina, kad sąmonė nenuklystų, nesusitelktų į klaidingą atsakymą.
Pakeista 33 eilutė iš:
Tyrimas reiškiasi suvokimo lygmenimis. Kiekviename lygmenyje tyrimas išsiskleidžia atitinkamu trejybės atvaizdu ir vyksta atitinkame moksle, apytakoje.
į:
Tyrimas reiškiasi suvokimo lygmenimis. Kiekviename lygmenyje tyrimas išsiskleidžia atitinkamu trejybės atvaizdu ir vyksta atitinkamame moksle, apytakoje.
Pridėtos 27-28 eilutės:
Dievo tyrimai ir žmogaus tyrimai
Ištrintos 30-33 eilutės:
Tyrimą išsako trejybės ratas. Tai sąmoningas supratimas Dievo, nulybės, lygtimi 0+3=3.
Tyrimo sąlygas nusako gyvybės lygtis.
Pridėtos 39-45 eilutės:
Tyrimas glūdi praduose
Tyrimą išsako trejybės ratas. Tai sąmoningas supratimas Dievo, nulybės, lygtimi 0+3=3.
Trys protai sustato tyrimą, derina sąmonės klausimą ir pasąmonės atsakymą.
Tyrimo sąlygas nusako gyvybės lygtis.
Pakeistos 36-39 eilutės iš
- Suvokimu, Dievo šokiu, vyksta Dievo tyrimas.
- Savęs suvokimu, išgyvenimo apytaka, vyksta Mano tyrimas, išsiskiria trys protai: pasąmonė, sąmonė, sąmoningumas.
- Bendru suvokimo, žinojimo rūmais, vyksta Tavo tyrimas, grindžiamos įvairiausios bendruomenės.
- Susikalbėjimu, meilės mokslu, vyksta Kito tyrimas, viskas susiveda.
į:
- Suvokimu, Dievo šokiu, vyksta Dievo tyrimas savęs.
- Savęs suvokimu, išgyvenimo apytaka, vyksta Mano tyrimas savęs, išsiskiria trys protai: pasąmonė, sąmonė, sąmoningumas.
- Bendru suvokimo, žinojimo rūmais, vyksta Tavo (žmogaus) tyrimas Dievo, grindžiamos įvairiausios bendruomenės.
- Susikalbėjimu, meilės mokslu, vyksta Kito (Dievo) tyrimas savęs, viskas susiveda.
Pakeista 5 eilutė iš:
į:
Pakeistos 25-26 eilutės iš
Galima viską suprasti kaip tyrimą. Viskas išplaukia iš Dievo tyrimų ir žmogaus tyrimų.
į:
Galima viską suprasti kaip tyrimą.
Viskas išplaukia iš Dievo tyrimų ir žmogaus tyrimų. Dievas grindžia tyrimą, jo laikosi, numano, kuo jisai baigsis, būtent amžinu gyvenimu, kuriame Dievas išlieka. Žmogus imasi tyrimo, renkasi jo ar nesirenka, plėtoja ar neplėtoja, nežino, kuo jisai baigsis, nežino, ar nori sužinoti.
Pridėtos 30-33 eilutės:
Tyrimo sąlygas nusako gyvybės lygtis.
Dievą ir žmogų, kaip tyrėjus, išskiria ir derina suvokimo lygmenys.
Pakeistos 25-36 eilutės iš
Viskas išplaukia iš Dievo tyrimų ir žmogaus tyrimų.
į:
Galima viską suprasti kaip tyrimą. Viskas išplaukia iš Dievo tyrimų ir žmogaus tyrimų.
Tyrimą išsako trejybės ratas. Tai sąmoningas supratimas Dievo, nulybės, lygtimi 0+3=3.
Tyrimas reiškiasi suvokimo lygmenimis. Kiekviename lygmenyje tyrimas išsiskleidžia atitinkamu trejybės atvaizdu ir vyksta atitinkame moksle, apytakoje.
- Suvokimu, Dievo šokiu, vyksta Dievo tyrimas.
- Savęs suvokimu, išgyvenimo apytaka, vyksta Mano tyrimas, išsiskiria trys protai: pasąmonė, sąmonė, sąmoningumas.
- Bendru suvokimo, žinojimo rūmais, vyksta Tavo tyrimas, grindžiamos įvairiausios bendruomenės.
- Susikalbėjimu, meilės mokslu, vyksta Kito tyrimas, viskas susiveda.
Ryšys tarp tyrimo ir tikslo yra ryšys tarp trejybės ir ketverybės lygmens Kodėl.
Pakeistos 3-9 eilutės iš
į:
Pakeista 10 eilutė iš:
į:
Pakeista 10 eilutė iš:
į:
Pridėtos 1-19 eilutės:
Viskas išplaukia iš Dievo tyrimų ir žmogaus tyrimų.
|
Naujausi pakeitimai
靠真理
网站
Mieli skaitytojai, visa mano kūryba ir kartu visi šie puslapiai yra visuomenės turtas, kuriuo visi kviečiami laisvai naudotis, dalintis, visaip perkurti. - Andrius
redaguoti
|