笔记 Trikampių židinius tiriant įdomu kaip sąmonė gali valdyti pasąmonę tyrimo tikslais, pareikalauti, kad pasąmonė darytų įvairius pakeitimus trikampiui, gal tai daro sąmoningumas, keisti tą trikampį ir žiūrėti kaip viena tiesė perkerta kitą, kaip taškas pereina iš vienos tiesės pusės į kitą, kaip susikuria sankryža ir toliau bandyti ką nors apie tą sankryžą išsiaiškinti.
12 aplinkybių išreiškia kaip sulyginti 3 asmenis su kitais asmenimis ir išreiškia visus suvokimo lygmenis, žmogaus ir Dievo požiūrių grandinę. Visa tai yra pagrindas apytakų, žmogaus vaizduotės ribos, iš kurių išplaukia apytakos, mūsų supratimas Dievo, Manęs, Tavęs, Kito. Sąmoningumo kalbos (pasakojimo) poreikių laipsnynas prasideda gyvybės poreikiu, pasąmonės poreikiais, o toliau sąmonės poreikiais. Kaip turėtų būti su kitų kalbų laipsnynais? Žinojimo rūmuose yra pokalbis tarp dviejų pusrutulių ir yra būtent sąmonės pirmi keturi žingsniai ir tada juos pratęsia keturi pasąmonės žingsniai pradedant būtent nuo pradinio. Neina atvirkščiai (nuo 8 iki 5) užtat eina pirmyn (nuo 5-bės iki 8-bės) lygiagrečiai, užtat gaunasi aštuonių padalinimų ratas panašiai kaip kad su tiesinėmis kompleksinėmis sandaromis, kad yra pasiektas žinojimo sustatymas L, kurio pagrindu pasąmonė gali tęsti savo veiklą kolei subliuška į nežinojimą. Sąmoningumas iškyla basal ganglijoje dirbtina klaida, kurios tikslas apgauti savo sąmonės supratimą savo pojūčių, kad galėtų įvykti judesys, kad sąmonė pamanytų jog kūnas nestovi vietoje, nes kitaip negalėtų pajudėti. Tyrimas sudaro galimybę per sąmoningumą sustatyti tyrėją, (jeigu Dievas yra nulybė, tai tyrėjas yra trejybė) ir per tą trejybę vis naujai pavaizduoti trejybės atvaizdu ir grįsti naują apytaką tam tikros apimties. Geortzel paaiškina šešerybę, kad jinai atsuka mokymosi ratą, kad būtų galima atitaisyti savo klaidas. Užtat išsiskiria besąlygiškos (ištrinančios) ir sąlygiškos būsenos. O penkerybė grindžia trejybės rato krypčių skirtumą. Sulyginti
T.S.Eliot objective correlative ir "Geometry of Moods" Trijų kalbų laipsnynai išsako kaip trys protai suprantami atitinkamos kalbos proto. Kalbos protas savęs tiesiogiai nemato, užtat atpažįsta kitų dviejų protų santykyje. Tad reiškiasi trejybės ratas.
Ketverybė yra žinojimo veidrodis. Ją papildome tai ką išgyvename trimis protais. Kitoje pusėje žinojimo veidrodžio, susitelkiame į tai ką išgyvename žinojimo apsuptyje - visa tai ką žinome tampa praeitimi ir ateitimi - o išgyvename dabartį (ir penkerybę) pasąmone, toliau sąžinę (ir šešerybę) sąmone ir galiausiai pasirinkimą (ir septynerybę) sąmoningumu. Trumpa tiksli seka paaiškina kaip trys protai susieja su ketverybe. Ketverybė išsako morfizmų seką: Ar, Koks, Kaip, Kodėl. Tuo tarpu objektais mąstant, vidurinis objektas Kodėl (totalinė erdvė) sieja pluoštą Koks ir bazinę erdvę Kaip. O taip pat ilgų tikslų sekų trumpoje tikslioje sekoje galima įžvelgti trejybės ratą. Tai sieja trejybės ratą ir tris protus ir ketverybę. Visas mano mąstymas sukasi apie tyrimą. Keturios apytakos iškyla: Ar tirti? Ką tirti? Kaip tirti? Kodėl tirti?
Dviem kryptim išvertimas. Visa tai lygina Dievą tyrėją ir tyrėją kaip tyrėją (Dievo Dievą). Dievas kaip asmuo apžvelgia viską, ir ta apimtis smulkėja. O tyrėjo prasme yra atvirkščiai. Tyrėjo prasme kodėl tiriama yra būtent meilės mokslu. Apytakoje iš šalies išsakoma kas vyksta asmens išgyvenime. Apytakoje yra aštuonerybė - netroškimas - kuris išsako kaip asmuo išgyvena savo išgyvenimą, patiria savo laisvę. Ta laisvė susitelkia į trejybės ratą siejantį abu ketverybės atvaizdus. Iš šalies, jų pasekmes išsako santvarką 4+6, sudėtingus atvaizdų santykius nusako lygmenų poros, tačiau net ir santvarkoje išlieka bendras tarpas, dvasios plazdenimas. veiksmu +1 vis pridedamas požiūris išreiškiantis daugiau energijos, tai yra, požiūrių įvairovę. Tad laisva valia išsako dvigubą požiūrį. O trečią požiūrį pridėjus, jisai prilygsta ryšiui tarp antro ir pirmo požiūrio, tad juos abu papildo iš šalies, iš aukštesnio taško. Tokiu būdu teisiama, ilginama tikslioji seka.
Septynerybė sieja ketverybę ir tris lygmenų poras - paklusimą, tikėjimą, rūpėjimą - Dievo valios vykdymui.
Visko padalinimas yra optimalus jėgų pasiskirstymas mažinant įtampą pasąmonės kalboje.
Nulybė ir trejybė
Laipsnynai ir trejybės atvaizdai
Trys laipsnynai grindžia kalbas
Tiesos aplinkybės būtinumas, tikrumas, galimumas yra už pažinovo bet užtat kreipiasi į pažinovą, atskleidžia pažinovą yra akivaizdžios pažinovui, tad jų pagrindu iškyla pažinovas. Trejybės atvaizdai skira kas yra viduje mūsų, pasąmonės žinoma, ir kas yra už mūsų, pasąmonės nežinoma. Mumyse yra būtent žmogaus žvilgsnis, o už mūsų yra Dievo žvilgsnis. Kaip lūkesčiais ir jauduliais suprasti netekimą žado (wonder) (negalėjimas kalbėti - sąmonės išjungimas)? Ar (sąmonės) netekimas žado yra susijęs su (pasąmonės) imlumu? Trys kalbos žinoti kažką - pasąmonė, betką - sąmonė, viską - sąmoningumas. Pertvarkymai išsako kaip sąmoningumas supranta sąmonę ir pasąmonę. Sąmoningumo atžvilgiu jie abudu yra iš esmės suderinti. visos pasąmonės sekos prilygsta sąmonės sekom ir panašiai. Tai sąmoningumas tiktai įžvelgia skirtumas, kur yra nesuderinamos santvarkos. Jungo egos ir personos ir šešėlio išsiskyrimai ir panašiai išsako lūkesčius, užtat yra jaudulių pagrindai.
Suvokdami savo pasaulėžiūrą kaip vieną iš daugelio įmanomų, atsisakome savo proto, suprantame, kad esame kažkas daugiau nei protas. Prasmė bene derina pasąmonę ir sąmonę ir tai yra sąmoningumo išdava, kad kalboje būtų reikšmė, sutaptų. |
UžrašaiNaujausi pakeitimai 网站 Įvadas #E9F5FC Klausimai #FFFFC0 Teiginiai #FFFFFF Kitų mintys #EFCFE1 Dievas man #FFECC0 Iš ankščiau #CCFFCC Mieli skaitytojai, visa mano kūryba ir kartu visi šie puslapiai yra visuomenės turtas, kuriuo visi kviečiami laisvai naudotis, dalintis, visaip perkurti. - Andrius |
Puslapis paskutinį kartą pakeistas 2025 kovo 23 d., 18:59
|