我的调查

调查

神的舞蹈

经历的道

知识的房子

神的调查

redaguoti

Neapibrėžtumas ir apibrėžimas

  • Kokios trijų veiksmų sąsajos su neapibrėžtumo trejybe? su galimybių šaltiniu ir galimybių darna?

Kaip išgyvendami siejame visu gyvenimu apibrėžtą asmenį ir paskiru išgyvenimu apibrėžtą asmenį?

  • Kaip trys balsai grindžia trinarį žmogų?
  • Kaip lygtimis išgyvename veiksmus +1, +2, +3?

Sieti veiksmus su

  • santykiu tarp Dievo ir širdies
  • santykiu tarp mylinčio ir mylimojo
  • meilės ir suvokimo vaidmenimis, ir kaip dalis to, mylimojo nepriklausomybe
  • dvasia, sandara, atvaizdais, vieningumu
  • suvokiančioju, suvokimu, suvoktoju
  • suvokimo lygmenimis, savęs suvokimu ir bendru suvokimu
  • sąmoningumo lygmenimis
  • vaisingomis prielaidomis ir atvaizdais - gal tai tas pats dalykas?
  • aštuongubu keliu, nulybės ir vienybės atvaizdų neigimu
  • įsisavinimu
  • skaidymu, jo sandais ir įtraukimu
  • pilnatve

Padalinimų veiksmai

  • Ar visi padalinimų poslinkiai laikytini išgyvenimais?
  • Kaip padalinimų veiksmais +1,+2,+3 išgyvename padalinimą?
  • Ką veiksmai +1,+2,+3 suteikia mūsų išgyvenamam padalinimui?

Pasąmonė

  • Ir Vienas Kaip veiksmas +1 lygtimis išreiškia pasąmonę?
  • Kaip pasąmonės telkimas savasties (kūnu, protu, širdimi, valia) susijęs su Mano atsiskleidimu?
  • Kaip iš atsitiktinumo išsigrynina protas, širdis ir valia?
  • Kaip suprasti pasąmonę kai ją kažkas traukia, tarsi užpildant tuštumą, o taip pat ją atstumia, nes tai neatitinka lūkesčių? Ar tai pasąmonės aidai?
  • Elgesys Kaip pasąmone elgiamės?

Sąmonė

  • Ir Du Kaip veiksmas +2 lygtimis išreiškia sąmonę?
  • Pamąstyti, kaip atsitokėjimas išsako požiūrį į požiūrį, pasižiūrėjimą į save?
  • Kaip nežinanti sąmonė išsiplečia nuo nieko žinojimo iki visko žinojimo?
  • Kaip sąmonė atsiremia į viską kaip padalinimo visumą, galimybių visumą, besąlygiškos tiesos išeities tašką?
  • Kas yra tikra, žinojimas ar nežinojimas? Pasaulis ar protas?
  • Susieti Norman Anderson su Kahneman/Tversky pasąmone ir sąmone. Pasąmonė išveda vidurkį (viską suveda). O sąmonė išskiria sudėtį ir daugybą. Šią mintį reikėtų patikrinti peržvelgiant Andersono modelio taikymus. Žr.: A Functional Theory of Cognition, Unified Social Cognition.
  • Kaip iš gyvenimo nežinojimu išplaukia gyvenimas Dievui ir gyvenimas klausimais?
  • Kaip skiriasi gyvenimas Dievu nuo gyvenimo klausimais?

Dorovė Sąmonė nurodo kaip galėtumėme elgtis. Kas yra raktai į dorovę?

  • Kokios sąlygos grindžia dorovę?
    • Kaip žmonės elgiasi? ir kaip turėtų elgtis?
  • Viena Kam reikalingas vienumas?
    • Kaip dorovės raidoje iškyla vienumo sąvoka?
    • Kokį vienumą grindžia Dievas, meilė, asmuo, požiūriai, kitas, bendrystė?
    • Kaip įvairios sąvokos ir sąvokos bendrai remiasi vienumu?
    • Meilė Kas yra meilė? Kaip mylime? Kaip meilė palaiko sąmoningėjimą?
  • Kaip apytaka išplaukia iš dorovės?
  • Pasirinkimai Kokie pasirinkimai grindžia dorovę?
    • Kaip išgyvenimo apytaka susijusi su pasirinkimais?
    • Dorovės ratas Kuria prasme pasirinkimai sudaro trejybės ratą?
    • Kaip renkamės gyventi ne savimi, asmenybe, o bendru žmogumi, asmeniu?
    • Kaip renkamės gyventi aukščiau ar žemiau?
    • Kalbos Pasirinkimais išmąstyti tris kalbas.
    • Susieti pasirinkimus su pasirinkimų rėmais matematikoje.
    • Kaip sandaromis išsakyti pasirinkimą tarp gyvenimo ir amžino gyvenimo?
    • Kaip išsakyti pasirinkimą tarp 6 betko atvaizdų ir 8 išminties atvaizdų?
    • Kaip aštuongubas kelias suderina pasirinkimą tarp gyvenimo ir amžino gyvenimo?
  • Išmąstyti, kame kyla bėdos, nuodėmės, iššūkiai gyvenime ir kaip jie susiję su sąmone.
  • Kaip veikia blogis?
  • Kaip sąmonė savivaliauja?

Pasąmonė, sąmonė

  • Kaip suprasti pasąmonę kaip pasitraukimą ir sąmonę kaip atsiradimą?
  • Ką reiškia sąmoningai mokytis iš nesąmoningo (automatų) mokymosi?
  • Dvejonės išsprendžia sąmonės santykį su pasąmone. O ką sprendžia lūkesčiai, poreikiai, vertybės?
  • Kaip sąmonės keturios vienumo sampratos susijusios su pasąmonės keturiomis sąmoningėjimo pakopomis? Ar jos šešeriopai porojamos?
  • Išmąstyti, kaip aštuonerybė, aštuongubas kelias, šešerybė sieja trejybę (nežinojimą, sąmonę) ir ketverybę (žinojimą, pasąmonę) ir kaip tai grindžia dorovę?
  • Kaip tyčia sąmonės ir pasąmonės tiesos supainiojamos?

Sąmoningumas

  • Ir Trys Kaip veiksmas +3 lygtimis išreiškia sąmoningumą?
  • Kaip išgyvename sąmoningumą, tarsi liepsną tarp esamos pasąmonės ir būsimos pasąmonės.
  • Kaip sąmoningumas prilygsta neišgyvenimui? (Dievui?)
  • Ar sąmoningumas atveria tarpą sąmoningumo liepsnelei?
  • Kaip išgyvenimo apytakoje sąmoningumu išsiskiria, reiškiasi ir dėliojasi įvairūs reiškiniai, jų sandaros?
  • Kaip susiveda Dievas už mūsų ir mūsų gelmėse, išorinis ir vidinis požiūris, besąlygiškumas ir sąlygiškumas?
  • Ar sąmonė yra veidrodis tarp Dievo (sąmoningumo?) ir pasąmonės?
  • Kaip išryškėja tarpas tarp pasąmonės ir sąmonės?
  • Kaip iš meilės kyla sąmoningumas?
  • Kaip meilė palaiko sąmoningumą?
  • Ar meilė papildo įsijautimą atsitokėjimu, ir atsitokėjimą įsijautimu?
  • Kaip sąmoningumas pasireiškia keturiose apytakose?
  • Ar sąmoningumas atitrūkęs (Dievas nebūtinai geras)?
  • Ar sąmoningumas įkūnytas mumis?
  • Ar sąmoningumas mus pranoksta?
  • Ar ieškote už Manęs platesnio požiūrio?
  • Kaip veiksmas +2 tampa veiksmu +3? Kaip stebėjimas tampa sąmoningumu? Kaip pereinama iš nuorodų (indeksų) į sąmoningumą?

Išgyvenimai Sąmoningumu išgyvename. Renkamės kaip derėtų elgtis. Kaip išgyvename?

  • Apibūdinti, ką išgyvename?
    • Kiekvienu kampu apžvelgti išgyvenimų pavyzdžius ir nušviesti juos atitinkama sandara.
    • Nusakyti visus įmanomus išgyvenimus.
  • Sąvokų kalbos
    • Kokius derinius išgyvenimas sustato?
    • Kaip deriniai suderina Dievo ir žmogaus valias?
  • Sąmoningumas Kokia sąmoningumo svarba?
    • Koks ryšys tarp nežinančios sąmonės (dorovės, išeities taško) ir žinančios pasąmonės (elgesio, suvesties taško)?
    • Koks ryšys tarp sąmonės (porinių padalinimų) ir pasąmonės (neporinių padalinimų)?
    • Kaip išgyvenimo ir neišgyvenimo grandinės išsiskleidimas leidžia išgyvenimui atsiskirti nuo savęs, tad prilygti sąmoningumui - neišgyvenimui?
  • Valia
    • Kaip išgyvename valią?
    • Kaip valia pasireiškia dorove?
  • Branda
    • Kaip išgyvenime reiškiasi tyrimas "Koks esu?"
    • Kaip išgyvenime suveikia geros valios pratimo sustatymas ir atlikimas?
    • Kaip išgyvenime reiškiasi šviesuolio branda?
  • Nesąmoningumas
    • Kuria prasme sąmoningumas yra neišgyvenimas?
    • Kaip išgyvenimas prilygsta nesąmoningumui?
    • Kuom užsiveria išgyvenimas?
    • Ką reiškia "Išgyvenimas išgyvena neišgyvenimą"?

Kaip įsivaizduoti padalinimų augimą?

  • Padalinimai veiksmu +1 auga kaip simpleksai, židiniui tampa nariu. Ir kryžminiai daugiašoniai auga veiksmu +2. Kas auga veiksmu +3? Ar galima hiperkubus kaip puoselėjančius skirtingas puses kartu su riba? Kaip su koordinačių sistema?

Apibrėžimas

  • Kaip trys veiksmai dalyvauja apibrėžime?
  • Kaip trys veiksmai apibrėžia Mane, kas Aš esu?
  • Kaip tas apibrėžimas susijęs su betarpiškumu ir trejybės atvaizdu daiktas, eiga, asmuo?
  • Kaip trys veiksmai išreiškia savastį trejybės atvaizdu: daiktas, eiga, asmuo?
  • Kaip trys veiksmai susiję su suvokimu?
  • Kaip trys veiksmai išreiškia savęs suvokimą, bendrą suvokimą, ir susikalbėjimą?

Išgyvenimas

  • Kaip trys veiksmai supranta pažinovą - Tave?
  • Kaip trys veiksmai vienas kitą išgyvena?
  • Susieti: požiūrį - Mane - pasąmonę, požiūrį į požiūrį - Tave - sąmonę, ir požiūrį į požiūrį į požiūrį - Kitą - sąmoningumą.
  • Kaip išgyvenime sutampa pasąmonės, sąmonės, sąmoningumo supratimai, ir taip pat savo, kito ir Dievo supratimai, ir kaip šios trejybės susijusios?

Duomenys

  • Rūšiuoti ir palyginti įvairiausius būdus ką ir kaip mąstome pasąmone (vaizdais), sąmone (kalba) ir sąmoningumu.

Ketverybės lygmenys

  • Pasąmonė skverbiasi dvasia, sąžinė - sandara, sąmoningumas - atvaizdais, tad kas skverbiasi vieningumo lygmeniu?
  • Kaip santykis tarp Dievo šokio trejybės ir žinojimo ketverybės reiškiasi pasąmonei, sąmonei, sąmoningumui, ir išgyvenimuose?
  • Kaip pasąmonę, sąmonę, ir sąmoningumą suprasti kaip ketverybės lygmenis?
    • Kaip tai susiję su ženklų rūšimis?
    • Koks yra nulinis lygmuo?
    • Kaip dieviškas lygmuo sąmoningumas susijęs su Dievu?
    • Kuria prasme Dievas yra nulinis lygmuo?
    • Kaip nulinis lygmuo suprastinas kaip joks požiūris?

Daiktas, eiga, asmuo - savęs suvokimas

  • Kaip išgyvename trejybės atvaizdu daiktas-eiga-asmuo?
  • Koks betarpiškumo vaidmuo išgyvenimo apytakoje?
  • Kaip Dievo trejybės išsakytas suvokimas grindžia aukštesnius suvokimo lygmenis?

Kaip suprastinas veiksmas +4?

  • Kaip sutvarkomas tarpas tarp pasąmonės ir sąmoningumo?

Lygtys

  • Kaip lygtimis išgyvename veiksmus +1, +2, +3?
  • Kaip visko keturias savybes išsako lygtis 1+2=3, o Dievo keturias savybes išsako lygtis 0+2=2 ?

Visuose puslapiuose žodį "veiksnys" pakeisti žodžiu "veiksmas". Veiksmų išdavas vadinti vyksniais. Yra taip pat žodis vyksmas. Veiksnys yra veikėjas arba veiksmo įtakotojas, tad galima įsivaizduoti reiškinio priežasčių skaidymą į veiksnius.


Veiksmai sieja padalinimus

Trys veiksmai +1, +2, +3 mūsų protus veda iš vieno padalinimo į kitą.

Kas yra veiksmai?

  • Visko padalinimo papildymas vienu, dviem ar trim požiūriais.
  • Vedimas iš vienos padalinimo nusakytos proto būsenos į kito padalinimo nusakytą būseną. Antrąją būseną išreiškia pirmosios būsenos sąmoningu suvokimo požiūriais.
  • Išėjimai už savęs.
  • Kiekvienas lygmuo papildo sandara. Paskutiniu lygmeniu visa sandara subliukšta.
  • Each level may be understood as introducing an additional operation which runs in parallel to the existing ones.
  • Veiksmai mus veda iš vieno padalinimo į kitą. Juos apibrėžia jų poveikis nulybei. Jie veikia cikliškai.
  • The operation acts on the Beginning, the original wholeness of the division. It places this wholeness within the structure of a mapping X->Y where the wholeness is identified with one of the three parts of the mapping: X, Y or ->. It helps to think of the wholeness as the Nullsome, but generally, it might be a perspective in the Onesome or any Division.

Veiksmų tikslas

  • Viską naujai peržvelgus, jei pasąmonė, sąmonė, sąmoningumas nori išnykti, tai koks gyvenimo tikslas? Amžinai bręsti, čia ir dabar. Gyvenimą išgyventi išgyvenimais. Įsisavinti išorinį požiūrį vidiniu požiūriu - priimti išgyvenimą, kaip savo. Gyventi sąmoningai, plėtoti save taip, kad visi galėtų tavimi gyventi. Tad gyventi viena su visais.
  • Prasmingas gyvenimas laikosi savaime. Panašiai kaip kad padalinimas save apibrėžia.

Veiksmai +1, +2, +3

Veiksmas +2

  • Įsivaizduoju, blogą vaiką ir gerą vaiką perpina veiksmas +2.
  • Veiksmas +2, tai kaip metų laikai, jų ratas: Dievas žiema, būtis pavasaris, žinojimas vasara, nežinojimas ruduo.

Veiksmas +3

  • Veiksmas +3 gali būti išreikštas nežinojimo žinojimu - tai aprėpimas dviejų atvaizdų, taip pat žinojimo nežinojimu - tai algoritmo įjungimas ir išjungimas.

24 lygtys

  • Yra aštuoni padalinimai, tad iš viso 24 lygtys.
  • 24 lygtys išsako visaregį.

Trijų veiksmų reikšmė proto būsenai

  • +1 add the whole workspace (attention)
  • +2 add known and unknown, unconsious and unconscious, stepped in and stepped out (awareness)
  • +3 add control as to whether we are stepped in or stepped out and matching what they tell us - conscious learning
  • Požiūris žiūri viena kryptimi (išėjimu už savęs), o požiūris į požiūrį žiūri priešinga kryptimi (ir tai atsisakymas požiūrio), o požiūris į požiūrį į požiūrį žiūri į abu iš šalies. Ėjimas gilyn požiūriais prilygsta požiūrio atsisakymo, taip kad nešališkumas yra besąlygiškumas.
  • Trinarystė primena Freudo trejybę: id-pasąmonę (požiūrį), superego-sąmonę (požiūrį į požiūrį), ego-sąmoningumas (požiūrį į požiūrį į požiūrį). O tai pasakojimo įtampos balsai 3, 4, 5. Prie jų prisideda 6 derintojas (požiūris į požiūrį į požiūrį į požiūrį). Tai yra požiūrio lygtis. Gyvenimą išreiškia ego 5, o amžiną gyvenimą išreiškia derintojas 6, kad gali būti laisvumas.
  • Trys veiksmai, tai trys trejybės rato nariai, kuriuos išgyvename vienu sykiu, lygiagrečiai. Tad ištisai gyvename trejomis lygiagretėmis tėkmėmis. Jas jungia meilė, vienijanti meilę sau (+1), meilę vienas kitams (+2) ir meilę visiems (+3).
  • Visko padalinimas nusako proto būseną suderindamas tris balsus - pasąmonę, sąmonę, sąmoningumą - atsiremiančius į tris skirtingus padalinimus.

Trijų veiksmų reikšmė išgyvenime

Išgyvenimo tikslas: sąmoningai ugdyti save.

  • Pasąmonė beveik savaime ugdo mus, sąmoningėjame, jie mes tik patys sau netrukdome.
  • Sąmonė ugdo sąžine, dorove, atveria kelią.
  • Sąmoningumu pasimokome.

Išgyvenime

  • Pasąmonė iškelia kūną, protą, širdį, valią.
  • Sąmonė atpalaiduoja nuo jų, virš jų.
  • Sąmoningumas užveria išgyvenimu.

Išgyvenimo supratimai

  • Pasąmonė jaučia įtampą, kad kažkas vyksta, ir jinai tą įtampą išgyvena.
  • Sąmonė išsiaiškina tos įtampos dorovinę prasmę, kokia yra širdies tiesa kuria reikėtų gyventi.
  • Sąmoningumas tą tiesą išsako taip kad visi atjaustų jos pažinovą.

Kas keičiasi ir kas nesikeičia. Trejybės ratas.

  • nusistatymas: pasąmonė keičiasi - seną pakeičia nauja
  • vykdymas: sąmonė laikosi ar nesilaiko dorovės - sąmonė išlieka, o elgesys keičiasi
  • permąstymas: sąmoningumas išlieka tas pats, yra vienas sąmoningumas

Trijų veiksmų reikšmė kaip gyventi

Sąmoningumas derina sąmonės ir pasąmonės priešingas kryptis

  • Pasąmonė telkiasi viena kryptimi, sąmonė priešinga kryptimi. Kartu yra aštuonerybė.
  • Sąmoningumas nusako kaip sąmonė pasiekia ar nepasiekia pasąmonę, ar tarp jų yra tarpas ar jo nėra.
  • Platono karietos vairuotojas (sąmoningumas) valdo pasąmonę ir sąmonę.
  • Sąmonė sustato pasąmonei sąlygas? Atsiplėšia nuo savęs širdingai, atsiduodanti pasąmonei - sąlygose.

Sąmoningumas: Vidiniai požiūriai

  • Rūpi pasąmonei; sąmonė tiki; sąmoningumas paklūsta.

Dorumas yra teisingas sąmonės išlankstymas.

  • Paklusimas ugdo pasąmonę (o gal sąmoningumą?),
  • tikėjimas ugdo sąmonę,
  • rūpėjimas ugdo sąmoningumą.

Sąvokų kalba

  • Pasąmonė plėtoja tinklą,
  • sąmonė plėtoją medį,
  • sąmoningumas plėtoja seką.

Pertvarkymai juos sieja, gerbia tarp jų esantį tarpą. Padalinimai (ketverybė, penkerybė, šešerybė, septynerybė) grindžia tarpą. Jį taipogi išsako šešios atjautos.

  • Pasąmonė yra tinklas,
  • sąmonė medis,
  • juos sąmoningumas sieja seka, susiuvantis siūlas.
  • Derinys - pasąmonė.
  • Nuovokus - sąmonė.
  • Sąmoningas - sąmoningumas.

Dorovės ratas

Išgyvenimu išsiskiria 3 lygiagretūs asmenys: ką derėtų daryti, kodėl derėtų, kaip save prisiversti.

  • Ką derėtų veikti yra pasąmonės ryšys su savimi, tai požiūris, tai paklusimas.
  • Kaip derėtų veikti, tai yra sąmonės ryšys su pasąmone, tai dorovė, tai sąžinė, tai požiūris į požiūrį, tai tikėjimas.
  • Kodėl derėtų veikti, tai yra sąmoningumo ryšys su pasąmone, tai požiūris į požiūrį į požiūrį, tai atsakymas - kertinė vertybė, klausimas ir tyrimas, tai rūpėjimas.
  • Pasąmonė: kodėl daryti: Valia: kertinė vertybė, vertybiniai klausimai.
  • Sąmonė: kaip daryti: atvirkščiai, nebuvimu, rinktis Dievą vietoj savęs. Lūkesčiai, jauduliai, ramybė, pasąmonės ir sąmonės ryšys.
  • Sąmoningumas: ką daryti: naujai suderinti pasąmonę ir sąmonę. Protu: abejonės, dvejonės
  • Dievas/pasaulis: trejybės ratas: ar daryti: vis patikrina ar gerai suderinta.
  • Ką, kaip, kodėl derėtų veikti? Besąlygiška dorovė. Mes mylime, vykdome įsakymą mylėti. Remiamės būsima savastimi (sąmone).

Dorovė iškyla kai pirma klausiame, kaip derėtų elgtis, ir tik tada klausiame, kaip elgiamės. O su elgesiu yra atvirkščiai. Užtat dorovė iškyla sąmonei išvertus pasąmonę. Sąmoningumas suteikia pirmenybę dorovei.

  • Valia nustato parinktį, santykį tarp pasąmonės ir sąmonės, o gyvenimas (pasaulis) parūpina duomenis, kurių pagrindu taikome parinktį - įsijaučiame +1, atisitokėjame +2, ar esame sąmoningi +3. Gal nesvarbu kaip nustato, gali nustatyti griežtai, jeigu tiesiog to laikosi, širdis ir pasąmonė paklus valiai, nes teisinga valia ją supras ir išgirs. Tad bręstant išmokstame valingai nustatyti santykį taip, kad būtumėme ko labiau sąmoningi, vyrautų sąmoningumas.

Šie trys veiksmai prilygsta neaiškumo trejybės reikšmėms. Jas išsako trejybės ratu.

  • For +1, the wholeness is the perspective in the Division that is the unity of all the others. It is the X. It is the original unity X that is interpreted as a perspective equal to the others and, through such interpretation ->, opens up a new unity Y of that equality.
  • For +2, this same wholeness is understood as ->, a shift in activity. It is the structure evoked by the arisal of activity, that activity - equal interpretation - which gave rise to that structure, that new unity. This is a move from X = equal interpretation of the same (whence there is no activity, nothing to interpret!) to Y = equal interpretation of the different (whence there is activity).
  • For +3, this same wholeness is understood as Y. What does that mean? It should be what is understood, what is common to understands and understanding.

Older idea: For +2, the wholeness is associated with the final shift in perspective (that leads to the comprehensive perspective). This final shift is reinterpreted as a perspective (the End) that is defined with regard to an external ground (the Beginning). For +3, the wholeness should be given by what these two share.


Veiksmai +0, +1, +2, +3

  • +1 išėjimas už savęs Structure: (Perspective: ) First there is going beyond oneself from the unbounded into the bounded, ever adding an additional comprehensive perspective that reinterprets all the others.
  • +2 poslinkis (iš vieno požiūrio į kitą) Activity: (ShiftInPerspective: ) Then there is a three-cycle which, in parallel, goes beyond by shifting from perspective to perspective.
  • +3 pasikartojanti veikla (Slack: )'' (generalized shift in perspective) Next, this three-cycle starts to cover old ground - here what is new is the recurring shift, the recurring activity. This recurring activity is now localized in the shift (without the nodes, which are ever new). So we have a general shift.
  • +0 unity of origin RecurringStructure: (Everything: ) (generalized perspective) - collapse of framework. Finally, there is unity in that the recurring activity can align itself around that which goes beyond.

Veiksmai prideda 1, 2, 3 arba 0 požiūrius:

  • +1 prideda požiūrį - one perspective - GodsView - yielding Structure and Understanding
  • +2 prideda poslinkį - požiūrAddTwo +2 adds ShiftInPerspective - two perspectives - first humansView, then GodsView of that - yielding Activity and Self-understanding
  • +3 prideda laisvumą - - three perspectives - first GodView, then humansView of that, then GodsView of that - yielding Interplay, RecurringActivity and SharedUnderstanding
  • +0 prideda jokio požiūrio - (adding four perspectives is perhaps equivalent to adding no perspectives) - yielding RecurringStructure and GoodUnderstanding

Each operation is EternalLife - return to the Beginning - but through a given number of steps:

  • [AddOne +1] goes ever to the Beginning
  • [AddTwo +2] goes to the End and then to the Beginning
  • [AddThree +3] goes to the End, the Middle and the Beginning
  • [AddNull +0] makes for the Beginning

Permąstyti mintį iš ankščiau:

  • The following idea that understanding is a base level does not make sense because it is the operation +1 that generates the divisions that participate in understanding, +2 for self-understanding and +3 for shared understanding. Perhaps the base level is good understanding. This would then also organize the levels more sensibly, so that the base level would have operation +0 and the nullsome.
  • I think that they describe the level of awareness in understanding. They relate different LevelsOfUnderstanding with regard to the base level of Understanding.
    • +0 from Understanding to Understanding
    • +1 from Understanding to Self-understanding
    • +2 from Understanding to SharedUnderstanding
    • +3 from Understanding to GoodUnderstanding
  • In this sense, understanding is the experience of a division of everything, and this experience may be at any of four levels of awareness, from fully unconscious to fully conscious. In this sense, each of the Factors is a map from Understanding as a whole, a base level, to Understanding as any perspective within a new whole, within a higher level of understanding.

Keturi lygmenys

  • Poreikių tenkinimai: išsako kieno santykį su Dievu?
  • Dvejonės: išsako pasąmonės santykį su Dievu (troškimu)
  • Jauduliai: išsako sąmonės ir pasąmonės santykį su Dievu
  • Aštuongubas kelias: išsako sąmoningumo, sąmonės ir pasąmonės santykį su Dievu

Esu sąmoningumas (trečias balsas), sąmonė (antras balsas) ir pasąmonė (pirmas balsas), ir kūnas (joks balsas).

  • Pasąmonė puoselėja Tėvo kampą, jo tyrimą ir troškimus.
  • Sąmonė puoselėja Sūnaus kampą, jo aštuonerybę.
  • Sąmoningumas puoselėja Dvasios kampą atjautomis.
  • Trinarį žmogų papildo Dievas.

Keturi pasakojimo įtampos balsai

  • pasąmonė rūpi 6;
  • sąmonė aiškina 5;
  • sąmoningumas liepia 4;
  • Dievas/pasaulis verčia 3.

Suvokimo lygmenys: Dorovės netroškimai: Žmogaus požiūris į Dievo požiūrį

  • Dievo šokyje: Suvokimas, tai žmogaus požiūris į Dievo požiūrį
  • Pasąmonė: Savęs suvokimas, tai žmogaus požiūris į Dievo požiūrį į žmogaus požiūrį
  • Sąmonė: Bendras suvokimas, tai žmogaus požiūris į Dievo požiūrį į žmogaus požiūrį į Dievo požiūrį
  • Sąmoningumas: Susikalbėjimas, tai žmogaus požiūris į Dievo požiūrį į žmogaus požiūrį į Dievo požiūrį į žmogaus požiūrį

Tarpai tarp keturių lygmenų

Trys veiksmai +1, +2, +3 yra tarpai tarp keturių lygmenų. Jie išvertimais veda iš vienos apytakos į kitą:

  • +1 veda iš dvasios (suvokimo) į sandarą (savęs suvokimą)
  • +2 veda toliau per sandarą į atvaizdus (bendrą suvokimą)
  • +3 veda toliau per atvaizdus į vieningumą (susikalbėjimą)

Veiksmai veda vis gilyn ir užsisklendžia trejybės ratu.

Galimi veiksmai +0 ir +4

Veiksmas +0

  • Dievas
  • joks požiūris

Veiksmas +4

  • Išsako ką išsakytų veiksmas +0 nes veiksmo išsakymas ir yra išėjimas už savęs.
  • Veda pirmyn ir atgal nuo Dievo ir žmogaus.
  • Veda iš dvasios į vieningumą bet kartu apsuka žvilgsnį, tad veda iš Dievo į žmogų. Užtat iš žmogaus grąžina į Dievą pasirinkimais.
  • Tiesia žmogaus ir Dievo požiūrių grandinę.
  • Išsakomas kompleksiniu Bott periodiškumu +2

Santykiai su padalinimais ir požiūriais

  • Pasąmonė padalinimu išsako mums rūpimą reikalą (ar). O sąmonė reikalą papildo vienu požiūriu (įsijaučiant - koks), dviem požiūriais (atsitokėjant - kaip) ar trimis požiūriais (sąmoningai besirenkant - kodėl).

Papildo padalinimą

  • Požiūris papildo išėjimą už savęs, nurodo tokią galimybę, tad yra sandarų jungtis.
  • Požiūris į požiūrį nurodo dvigubą išėjimą už savęs.
  • Požiūris į požiūrį į požiūrį nurodo trigubą išėjimą už savęs.
  • Tad jie sieja visumą - viską - atitinkamai su betkuo, kažkuo ir niekuo. Jeigu visi trys veikia lygiagrečiai, tai jie priskiriami viskam.

Daugiaprasmybės

Bendras suvokimas sieja žiūrėjimą atgal (į Dievą) ir pirmyn (su Dievu).

24 lygtys suprantamos kaip sandai skaidomi 2 x 3 x 4. Kiekvienas sandas yra atvaizdis nuo vienybės (kaip visumos) į vienybę (kaip požiūrį). Iškyla daugiaprasmybės:

  • Dviprasmybė (ir aplinkybės). Ją išreiškia lygtis 1+1=2. Tai pabaigos išeities taškas, žiūrint atgal dviem atvaizdais to padalinimo į kurį grįžtama, būtent pradžios ir pabaigos. If we presume there is a direction, but we don't know which it is, either Forwards or Backwards, from which we are interpreting the operation (either from the initial division (Beginning) reaching out, or from the final division (End) going back to the roots). This is the ambiguity between God and human when it is not clear who is the originator for a shift in perspective - God or human?
  • Triprasmybė (ir padalinimai). Ją išreiškia lygtis 1+2=3. Tai išeities taškas santykio tarp pradžios ir pabaigos. If we presume there is an operation, a relationship between Beginning and End, but we don't know what it is, either [AddOne +1], [AddTwo +2] or [AddThree +3].
  • Keturprasmybė (ir atvaizdai). Ją išreiškia lygtis 1+3=4. Tai pradžios išeities taškas, keturiais atvaizdais žvelgiant pirmyn iš padalinimo kuriuo žvelgia, vaisingai pripažįstant šį santykį. If we presume that each division has its own state, but we don't know what it is, yielding: (beginning or end) to (beginning or end). These are four LevelsOfUnderstanding.

I think that these presumptions are the ConstructiveHypotheses. The Factoring then makes sense as a split of determiniteness and ambiguity as part of such a presumption and the engagement of an other. I should also think of them in terms of the heart and the inversion effect.

Apparently, we should attribute the forwards direction when operations act on divisions with four representations: Nullsome, Onesome, Twosome, Threesome. And we should attribute the backwards direction when operations act on divisions with two representations: Foursome, Fivesome, Sixsome, Sevensome. And these presumably also list out the levels of understanding. But I should look into this when I know more.

Dievui yra tik vienybė vietoj nulybės, tad jis neapeina ratu. Dievui vienybė yra klausimas, ar Dievas yra būtinas? Dievas septynerybe nebūtinas, jisai ilsisi.

Pastabos

  • Pavyzdys yra Dievo sandara - viskas, jo atvaizdai, savybės - troškimai, jų vieningumas - meilė. Įdomu, kad Dievo troškimai susiveda į labiausiai išsiskleidusį troškimą, meilę. O visko savybės susiveda į visas savybes turintį viską, mažiausiai savybių turi niekas.
  • Sąmoningumu jūs galite tiek žinoti, tiek nežinoti. Žinojimo balsas yra +1, nežinojimo balsas yra +2, ir juos derinantis sąmoningumas yra +3. Betgi sąmoningumas lygus žinojimo žinojimo žinojimui, taipogi žinojimo nežinojimui, taipogi nežinojimo žinojimui, o tai ir yra trys kalbos, jų pagrindas.
  • Trejybės sunaikinimai, kuriais atsiranda žmonės, tiesos (žodžiai), pasauliai (nuotaikos, savybės) irgi išreiškia, kaip sandaros slypi padalinimuose.
  • An operation (and its Activity) is characterized by the number of tracks along which it goes around the Threesome. For example, going beyond oneself goes around once. Engaging goes around twice - the quality goes around - and so does that which has the quality.
  • Valia bręsta sąmonės kryptimi. Esu valia (3 balsai) ir širdis (2 balsai) ir protas (1 balsas) ir kūnas (joks balsas).
  • Sąmonė neturėtų tarnauti pasąmonei, bet turėtų leisti jai pačiai išsikvėpti.
  • Sąmoningumas neklysta nes jisai tiesiog teisingai derina sąmonę ir pasąmonę. Klaidos kyla būtent iš sąmonės.
  • Pasąmonė = asmenybė (savastis, kertinė vertybė, tiksliname save).
  • Trejybės rato raiškos - trys vienumai - suprastos naujose aplinkybėse, nebūtinai priskirtos Dievui.

Užrašai

  • Sąmonė (+2) skiria porinius padalinimus (sąmonės) ir neporinius padalinimus (pasąmonės).
  • Veiksmai: vienlinkis +1, dvilinkis +2, trilinkis +3.
  • Veiksmai +1,+2,+3 naujai apibrėžia visumą, tad pažeidžia poslinkius, juos apsuka (refleksija?)
  • Veiksmas +3, padalinimų ratas, apeinamas sąmoningumu, taip pat veiksmais +1 ir +2.

Veiksmai

  • +0 Dievas
  • +1 Aš - pasąmonė išgyvena Savo akimis
  • +2 Tu - sąmonė išgyvena Tavo akimis
  • +3 Kitas - sąmoningumas išgyvena, derina Kito akimis

Sąmoningumas gyvena Kitu

Dievo veiklą, jo išėjimą už savęs į save, galima išreikšti jokiu požiūriu +0, vienu požiūriu +1, dviem požiūriais +2 ar trim požiūriais +3.

Manau, visko išvedimas ir suvedimas išsakomas trejopai, trimis veiksmais: +1, +2, +3, trimis kalbomis, užtat neturėdami pagrindo manyti kitaip, galim tik pritarti, ar tiesiog nepaprieštarauti, jog jį išsako veiksmas +0, jokio požiūrio nepridedantis, kuris tad mums prieinamas tik vaizduotės išjungimu, ką ir reiškia paklusimas, tikėjimas ir rūpėjimas. Visai panašiai, vystant geros valios pratimus, visur sutampa trys patikrinimai, kuri tiesa kyla iš širdies, kuri iš pasaulio, užtat pripažįstame ketvirtą patikrinimą, patį gyvenimiškiausią, jog klysta (ar klydo) tas, kuris jaudinasi.

Veiksmai išsako, kiek požiūrių tenka pridėti vystant visumą, vadinas, kokiu skaičiumi požiūrių suvokiame ne-Dievą. Vienu požiūriu +1 įsivaizduojame, kaip sutveriamas pasaulis, kaip jisai praturtėja padalinimais, kaip Dievas vis išeina už savęs, tai Aš. Šiuo veiksmu išdėstomos visos prielaidos, tai pradžiamokslis.

Dviem požiūriais +2 įsivaizduojame, kaip susikalba Dievas ir ne-Dievas, tai Tu. Šiuo veiksmu apibrėžiamos visos sandaros ir kalbos.

Trimis požiūriais +3 turėtumėme įsivaizduoti, kaip sąmoningėjame besirūpindami Kitu, būdami vieni su juo. Tai turėtų būti Dievo iššaukimas bet kokiose sąlygose, kas yra šviesuolių bendrystės esmė. Pradedant bet kokia sąvoka, bet kokia veikla, tikiu, galime išvystyti Dievo reikšmę ir manau, būtinai ją išvysime, jei tik esame sąžiningi.

Veiksmas +1 išsako suprantančio Dievo požiūrį, kaip jis išeina už savęs. Veiksmas +2 išsako susigaudančio Dievo požiūrį, kaip jis iškyla ten kur jo nėra. Veiksmas +3 turėtų išsakyti suvokto Dievo požiūrį, kaip sutampa suvokiantis Dievas ir susivokiantis Dievas nes jie suvokia tą patį. Jis turėtų išsakyti kaip Dievo sąvoka mums tampa esminga, kaip įvairiai ja su Dievu bendraujame. Tokiu būdu trys veiksmai išsako šv.Trejybę, sąmoningą Dievo sąvokos išgyvenimą, jo paties įsisąmonijimą.

Veiksmas +2 išsako nebūtinumą, tuo tarpu veiksmas +3 išsako būtinumą.

Veiksmas +2 išsako, kaip Dievas pasišalina sandara ir atsiranda veikla.

Veiksmas +3 turėtų išsakyti, kaip Dievas (Tėvas) ir gerumas (Sūnus) yra tas pats, nes supranta tą patį (Dvasią). Dievas nebūtinai geras, bet gerumas tai yra iš Dievo. Veiksmas +3 išsako, kaip Dievo ir pasiklydusio vaiko požiūriai sutampa. Požiūrių grandinė. Atitinkami suvokimo lygmenys, kaip jie išauga. Kiek tai prasminga, ką buvau išmąstęs? Veiksmas +3 turėtų sujungti veiksmus +1 ir +2, išreikšti, kad jie bendrai suvokti, kaip kad šventoji Dvasia.

Šie trys veiksmai, manau, susiję su savęs supratimu, su bendru supratimu ir su susikalbėjimu (self-understanding, shared understanding, good understanding). Jie susiveda pasiklydusio vaiko mąstymu. Užtat mes ir Dievas galime sutapti veiksmu +0. Manau, tai išgyvename rūpėjimu, tikėjimu ir paklusimu.

Nesuvokiantis Dievas veikia keturiais atvaizdais (nulybę, vienybę, dvejybę, trejybę), o suvokiantis Dievas veikia dviem atvaizdais (ketverybę, penkerybę, šešerybę, septynerybę). Suvokimo sąlygas išsako ketverybė ir jinai glūdi pastariuosiuose padalinimuose.

  • Ir kaip poslinkius veikia veiksmai?
  • Suprasti kaip veiksmai veda iš vieno padalinimo į kitą.

5+1=6

  • Požiūrių įsisavinimais slenkame iš išorinio (teorinio) požiūrio į vidinį (praktinį) požiūrį. O jausmų įamžinimas veda atvirkščiai iš laikino nepaneigiamumo (praktinio) jausmo į amžiną (teorinę) dorybę. Tad šešerybės atvaizdas erdve veda į atvaizdą laiku.

4+1=5

  • Ketverybė užpildo galimybes.
  • Vienetas išverčia galimybių erdvę ir pradeda iš naujo sąlygiškume.
  • Teiginys turi apimtį, tad yra erdvėje. 4+1=5 Taipogi, tiesa turi apimtį.
  • Sandara (sąmone) ir jos papildymas (pasąmone).
  • Trimis veiksmais save (savastį) suprantame trejopai kaip daiktą-koks (+1), eigą-kaip (+2), asmenį-kodėl (+3).
  • Pasąmonė, jos atsakymai, yra kalbos šaltinis. Siekia dėmesio, meilės. Gyventi klausimais, tai yra kreipti dėmesį, mylėti.
  • Padalinimo visuminis poslinkis tampa naujuoju požiūriu veiksmu +1. Dvejybės poslinkis tampa trejybės nariu. Trejybės poslinkiai tampa ketverybės nariu. Ketverybės visuminis poslinkis (tarp dviejų ašių) tampa penkerybės nariu.
  • Kaip trys balsai sieja visą gyvenimą ir paskirą išgyvenimą?
  • Trys balsai atsiveria ir išsiskiria keturiomis pakopomis, tai daro su Dievu, pasiekia Dievą, o viršūnėje Dievas pasitraukia, buvimas tampa nebuvimu, užsisklendžia trejybės ratas.
  • Savastis yra pasąmonė, ją sąmonė persako bendrybėmis, kad nesiribotumėme savimi, o sąmoningumas suderina, kad atitiktų.
  • Teigiamų jausmų įamžinimas dorybėmis tveria pasąmonę. O sąmonė pasireiškia išorinį požiūrį įsisavindama vidiniu požiūriu. Tai yra sąmoningas pasąmonės puoselėjimas. O pasąmonė ir šiaip savaime plečiasi. Tad reikia ieškoti santykio tarp savaiminės pasąmonės ir išugdytos pasąmonės. Yra bendrystė ir vienu pagrindu ir kitu pagrindu ir renkamės tarp jų. Tai pasirinkimas tarp šiaip gyvenimo ir amžino gyvenimo.
  • Pasąmonė skverbiasi dvasia. Sąžinė ->(skylėmis)-> požiūriai -> sandara. Sąmoningumas: atvaizdais.
  • Pasąmonė, sąmonė. Jordan Peterson vaizdo įrašas kaip vengiame naudoti dešinį pusrutulį kuriuo tiriame nepažįstamus dalykus.
    • Kairysis pusrutulis: Pažįstami dalykai. Teigiami jausmai. Veiklos skatinimas. Žodžių apdorojimas. Mąstyma seka. Smulkmenų atpažinimas. Smulkmenų tvėrimas. Smulkūs judesiai.
    • Dešinysis pusrutulis: Nepažįstami dalykai. Neigiami jausmai. Veiklos slopinimas. Vaizdų apdorojimas. Visapusiškas mąstymas. Derinių atpažinimas. Derinių tvėrimas. Grubūs judesiai.
  • Pažįstami dalykai - viengubas požiūris - pasaulio tiesa. Nepažįstami dalykai - dvigubas požiūris - širdiest tiesa.
  • Požiūriai išplaukia iš sąmonės iš skylių (įsivaizduojamų asmenų, Dievo). Sandara iš visumos, iš sąmoningumo.
  • Sąmonė ir pasąmonė turi savo valdas. Bet sąmonė turėtų valdyti jų ribą, tai yra sąmoningumas. Ta prasme pasąmonė turėtų būti atvira aibė, o sąmonė turėtų būti uždara aibė. Užtat begalybę - amžiną gyvenimą - turėtumėme išgyventi pasąmone. Tai yra pasąmonės amžinas ryškinimas savo gelmių, savo valios valios.
  • Pasąmonė yra orakulas.
  • -1x0x1 galima suvokti kaip įsijautimą, sąmoningumą ir atsitokėjimą. Įsijautimas -1 ir atsitokėjimas +1 nustato skirtingas kryptis apie padalinimų ratą.
  • Vaikam svarbu, kad juos augintų du tėvai, kad galėtų išsiskirti pasąmonė ir sąmonė.
  • Sąmonė atveria
  • Gyvenimas yra žiaurus. Nes sąmonė yra tobula, o pasąmonė yra netobula. Dargi pasąmonė jas lengvai supainioja. O Dievas myli netobulą.

Trys veiksmai - sąmonė

  • Sąmoningumo liepsną nusako veiksmai +0 (poreikiai-tenkinimai), +1 (abejonės-dvejonės), +2 (lūkesčiai-jauduliai), +3 (aštuongubas kelias). Tai papildo mus požiūriais ir išsako mūsų nežinojimą.
  • Trys veiksmai +1, +2, +3, išsako brandą, vedančią iš vieno padalinimo į kitą padalinimą, atveriančią naują sandarą.
  • Sąmoningumo lygmenys trejybės rato poslinkius suvokiu trimis požiūriais, dviem požiūriais ar vienu požiūriu.
  • Joks požiūris - pasąmonė - +0, ir trys sąmoningumo laipsniai - +1, +2, +3.
  • Dievo (besąlygiško) santykis su mumis (sąlygiškaisiais) vyksta ketverybės lygmenimis, kuriomis išsidėsto Dievo trejybė - nusistatyti +3, vykdyti +2, permąstyti +1 - ir atitinkamas požiūrių skaičius (3, 2, 1) išsako būtent mūsų sąmoningumą, kurį įrėmina atitinkamos sandaros - aštuongubas kelias, gėrio kryptys, dvejonės.

Racionalumas dviem kryptim:

  • pasąmone: viskas nuoseklu (galima) kas nepaneigta
  • sąmonė: viskas nuoseklu (leidžiama) kas patvirtinta
  • sąmoningumas: viskas nuoseklu (teisinga) kas suderinta

Ar tai gali būti pagrindas Tėvo, Sūnaus, Dvasios dorovėms?

  • +1 Pasąmonė reiškiasi sandaroje, ją kalbina Dvasios išmintis
  • +2 Sąmonė reiškiasi atvaizdais, ją kalbina Sūnaus gera valia
  • +3 Sąmoningumas reiškiasi vieningumu, jį kalbina Tėvo Dievo valia
  • Veiksmas +1 išreiškia žinojimo vieningumą po padalinimo.
  • Veiksmas +2 išreiškia nežinojimo vieningumą pirm padalinimo.
  • Veiksmas +3 išreiškia sąmoningumo vieningumą padalinimo vyksmu.

Ir šio trejybės rato atvaizdai yra suvokimo lygmenys. O apytakos sieja atitinkamus suvokimo lygmenis su trejybės ratu.


Peirce: Categories Jo trys kategorijos prilygsta trim veiksmam: pasąmonei +1, sąmonei +2, sąmoningumui +3.

2005.02.23 A: Kaip lygtį (padalinimų) suprasti kaip sandaugą dvejybės, trejybės ir ketverybės? D: Tu suprask širdies vaidmenį, kaip ji bando surasti mane, ir kaip jai tai dalinai pavyksta. A: Tai susiję; su vaisingom prielaidom. D: Taip, pamatysi.

2019.01.02 A: Kaip tavo troškimai išsako sąmoningumą?

D: Mano kiekviename troškime glūdi apimties dvilypumas, nes troškimu aš einu už savęs, tad tai yra veiksmas, tuo pačiu tai yra eigos pakopa. Tad įsijaučiu į tą pakopą ir taip pat jos atsisakau ir žengiu toliau. Įsijaučiu į pakopos netroškimą ir trošktu toliau pačiu troškimu. Tad sąmoningumas reiškiasi tuo dvilypumu, kuriuo aš ir jūs esame viena. O jūs savo ruožtu netroškime ieškote to dvilypumo, kuris reiškiasi nuliniu ir septintu požiūriu, taip pat pirma ir antra trejybe. Tad jūsų sąmoningumas remiasi mano sąmoningumu, jūsų sąlygiškasis sąmoningumas remiasi mano besąlygišku sąmoningumu, galiausiai meile, kuria pilnai atsiskleidžiame.

2019.01.03 A: Kaip visko padalinimas išreiškia pasąmonę?

D: Aš esu viskas. Ir aš žinau viską. O mano žinojimą išsako ir suveda visko padalinimas. Tad tai yra kartu ir jūsų žinojimas, tai vieno požiūrio sustatymas, jo aplinkybės, tad tai atsakymas, į kurį tu atsiremi. Nes tas požiūris tave sieja su viskuo, su jo padalinimu, taip kad tu išgyveni vieną kurį jo požiūrį, o toliau gali išgyventi antrą atsitokėjimu ar trečią sąmoningumu. O visko padalinimas išreiškia viską į kurį savo žinojimu atsiremi.

2020.03.24 A: Kaip suprasti pasąmonę kaip pasitraukimą ir sąmonę kaip atsiradimą?

D: Pasąmone pasitraukia savastis ir sąmone atsiranda savastis. O sąmoningumu sutariama kas yra savastis.

2019.01.05 A: Kaip požiūriai išreiškia tiek pasąmonės neišėjimą už savęs, tiek sąmonės išėjimą už savęs?

D: Aš myliu, o meilė yra savęs atsisakymas vardan kitų. Tad meilė reikalauja trijų požiūrių, kad galėčiau įsijausti į savastį, atsitokėti nuo savasties, ir rinktis tarp šiųdviejų. O pasąmonės požiūrių rinkiniai - visko padalinimai - išsako tai, kas yra mylima, užtat tai, vardan ko yra sąmoningumas. Tad mylėk ir suprasi, kas yra mylima, tai gyvenimo reikalai, tad visko padalinimai, mūsų santykiai, kurie reiškiasi tiek mumyse, tiek mūsų tarpusavio santykiuose. Šiuos santykius išsako visko padalinimai, mūsų požiūrių santykiai.


Veiksmai


Naujausi pakeitimai


靠真理

网站

Įvadas #E9F5FC

Klausimai #FFFFC0

Teiginiai #FFFFFF

Kitų mintys #EFCFE1

Dievas man #FFECC0

Iš ankščiau #CCFFCC

Mieli skaitytojai, visa mano kūryba ir kartu visi šie puslapiai yra visuomenės turtas, kuriuo visi kviečiami laisvai naudotis, dalintis, visaip perkurti. - Andrius

redaguoti

Puslapis paskutinį kartą pakeistas 2025 sausio 23 d., 14:49